Gå til innhold

Min far fant vibratoren min paa gulvet!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg og min far har et veldig bra forhold. Jeg er pappas lille jente, og kommer alltid til aa vaere det.

Vi kan snakke om alt, inkludert sex. Men jeg er litt "prippen" foran og mot han, og vil ikke at pappas lille jente skal virke vulgaer.

Men her om dagen, hadde kjaeresten min lagt vibratoren min veldig lett synlig uten at jeg visste det!

Derfor, da min far kom inn paa rommet mitt, la den der, rett foran han. Han plukket den opp og sa" hvem er dette sin da? det er jo en vibrator?"

Herregud det var saa flaut! Jeg visste ikke hva jeg skulle si!

Gjett om jeg var sinna paa kjaeresten min etterpaa.

Jeg er 25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sadie, da... :ler:

Jeg forstår godt at du synes dette var flaut, Gjest! Jeg hadde antageligvis dødd på meg i en sånn situasjon. Du får bare prøve så godt du kan å glemme det og gå videre, selv om det kanskje vil komme til å være en noe pinlig stemning mellom deg og faren din en stund framover. Men faren din virker jo til å være en utrolig åpen og fin fyr, så han syntes nok det var litt mer morsomt enn det du syntes... :ler:

Du har i alle fall ikke gjort noe galt! Men noe sånt vil man jo så klart ha fullstendig i fred for sine foreldre. Og kjæresten din?

Han burde fått "gummikølla" i hodet - mange ganger!!!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter da! :fy:

Jeg flyttet hjemmefra som 19 åring, og kunne aldri bodd hjemme til jeg var 25!!! Men så hadde jeg ikke et sånt forhold til mine foreldre, heller... Men det er da irrelevant i denne diskusjonen! :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes tvert imot at det er svært så relevant å reise spørsmålstegn ved alderen. Hun nevte det tross alt selv. Hvis alder overhodet ikke var ment å skulle være tema, kunne hun ha latt være å nevne den. Så igjen; hvis du er 25, se å komme deg ut hjemmefra! Dildo eller ikke dildo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Her er det en jente som tar opp tema om en dildo som lå på gulvet og ble funnet av faren. Hvilken støtte hun får av sine medsøstre!!!!!

Flytt hjemmefra når du er 25 år! For et lavmål! Er dere virkelig så egosentrisk. Disse bedreviterene som mener noe om alt mulig på denne siden, burde holde seg for gode til slike svar, eller strekker ikke fornuften lenger?

Tenk nå om denne jenten hadde en god grunn til å bo hjemme? Kanskje en meget god grunn! Mange har nemlig det, men har allikevel både venn og dildo!

Hvis ikke dere har bedre svar å komme med en det som er prestert i disse innleggene under dette tema så ville jeg ha holdt godt kjeft!!

For ordens-skyld hvis noen mot formodning skulle lure så er jeg av hankjønn og bor ikke hjemme! Er glad for det akkurat nå! Flau på kvinners vegne....fy faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:ler: Uten å fokusere på alder her, så ja, det er flaut. Min lyserosa G-punkts-stimulator stod til tørk på kjøkkenet (etter vask, ja) :oops: Da bestekompisen kom overraskende på besøk, og går rett ut på kjøkkenet for å ta seg noe å drikke, før jeg rakk å reagere. Jeg døde og kastet vibratoren i skittentøyskurven på ren impuls, og han lo godt og sa runke gjør vi da alle, ikke noe å være flau av det. Det var det siste vi sa om den saken. Tror ikke pappan din kommer til å bringe det på banen noe mer han heller....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du synes det var flaut at pappa fant dildoen så kan jeg garantere som mann at pappaen din sikkert synes det var 10 ganger flauere. Uten at det er noen som helst trøst kanskje. Ikke forvent at episoden noensinne kommer til å dukke opp i en samtale mellom dere. Bare lev med det, og så går det over om noen uker eller måneder eller år.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Om du synes det var flaut at pappa fant dildoen så kan jeg garantere som mann at pappaen din sikkert synes det var 10 ganger flauere. Uten at det er noen som helst trøst kanskje. Ikke forvent at episoden noensinne kommer til å dukke opp i en samtale mellom dere. Bare lev med det, og så går det over om noen uker eller måneder eller år.

Er litt uenig med deg her, for hadde faren vært flau hadde ikke han tatt den opp og spurt. :wink:

Tror jeg hadde blitt sprutrød, men nå har ikke jeg det forholdet til mine foreldre som du tydeligvis har. Ta deg av vibratoren i fortsetningen så vet du hvor den ligger til enhver tid. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt uenig med deg her, for hadde faren vært flau hadde ikke han tatt den opp og spurt. :wink:

Det at faren tok den opp betyr bare at han var i sjokk. Han hadde så mye motstridende signaler i hodet at han bare sa et eller annet i ren desperasjon. Momentary Lapse of Reason.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Det at faren tok den opp betyr bare at han var i sjokk. Han hadde så mye motstridende signaler i hodet at han bare sa et eller annet i ren desperasjon. Momentary Lapse of Reason.

Sikkert :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Uten å fokusere på alder her' date=' så ja, det er flaut. Min lyserosa G-punkts-stimulator stod til tørk på kjøkkenet (etter vask, ja) :oops: Da bestekompisen kom overraskende på besøk, og går rett ut på kjøkkenet for å ta seg noe å drikke, før jeg rakk å reagere. Jeg døde og kastet vibratoren i skittentøyskurven på ren impuls, og han lo godt og sa runke gjør vi da alle, ikke noe å være flau av det. Det var det siste vi sa om den saken. Tror ikke pappan din kommer til å bringe det på banen noe mer han heller....[/quote']

:hoho:

det er derfor man skal holde seg til syltetøy

det ser ikke så mistenksomt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Embla s
Han plukket den opp og sa" hvem er dette sin da? det er jo en vibrator?"

(ser for meg dette i en 70-tallskameratene-Lillelørdag sketsj :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: SYltetøy' date=' Lurven er så intern at jeg ikke vet om han selv husker hvor syltetøyet kom inn i bildet...[/quote']

nei jeg har glemt det :oops:

husker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

*hvisker* gamle damer, syltetøyglass, jeg halliken din, hvis du fikk se meg naken og leke med syltetøy og meg skulle jeg få alle pengene du tjente som hore, ca sånn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...