AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #21 Skrevet 15. mai 2012 Nei - jeg sovner stort sett ikke før lenge etter (flere timer) at jeg har lagt meg, så teller heller om morgenen. Men noen ganger hvis jeg ikke kommer meg i seng før det er altfor seint, tenker jeg jo på det.
ShadowCat Skrevet 15. mai 2012 #22 Skrevet 15. mai 2012 (endret) Ja, både jeg og mobilen gjør det. Endret 15. mai 2012 av ShadowCat
Dragonfly84 Skrevet 15. mai 2012 #24 Skrevet 15. mai 2012 Mobilen teller for meg, men jeg gjør det ofte selv i tillegg, type "nå må jeg snart legge meg, for nå er det jo 9 timer til jeg skal stå opp". Jeg trenger mye søvn, blir helt utslitt hvis jeg sover under 8 timer og må helst ha 8,5 eller 9. Driver og blir frisk av utbrenthet, så det er nok litt derfor at jeg blir såå sliten, men jeg har alltid trengt mye søvn.
otilie Skrevet 15. mai 2012 #25 Skrevet 15. mai 2012 ja.. men ser på det som mer positivt enn negativt. jeg vet at jeg trenger minst 8 timer med søvn. helst 9. så da må jeg alltid vite når jeg skal legge meg på kvelden, i forhold til når jeg skal stå opp dagen etter. kommer jeg hjem seint en kveld og skal opp tidlig, så kan jeg vite litt på forhånd hvordan dagen kommer til å bli om jeg fks bare får 6 timer med søvn og om jeg KAN sove litt lenger eller ikke... spørs hva som skjer den dagen.... har søvnproblemer så er ikke bare bare å overse sånt
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #26 Skrevet 15. mai 2012 Jeg teller timene, fordi jeg da syntes det er lettere å stille den "indre klokka" på når jeg må våkne. Vet ikke om det bare er noe jeg innbiller meg, men kjenner at det er vanskeligere å stå opp dersom jeg ikke har forberedt meg på hvor mange timer søvn jeg får den natten.
Fanderay Skrevet 15. mai 2012 #27 Skrevet 15. mai 2012 Kun hvis jeg ikke får sove, og vet jeg må tidlig opp.
KristinL Skrevet 15. mai 2012 #28 Skrevet 15. mai 2012 Jepp, både meg selv og mobilen når jeg setter på alarm
Øydis Skrevet 15. mai 2012 #29 Skrevet 15. mai 2012 Hver natt! Ble superglad da jeg fikk ny mobil som regna ut for meg, til og meg på minuttet! Så presis i regningen gadd jeg aldri å være rett før sovetid.
Gjest MajaKaja Skrevet 15. mai 2012 #30 Skrevet 15. mai 2012 Ja, gjør alltid det Synes det er greit å ha en oversikt over antall timer med søvn. 8-9 timer er perfekt!
Casall Skrevet 15. mai 2012 #31 Skrevet 15. mai 2012 Ja, det gjør jeg. Men bare hvis jeg skal opp tidlig, jobber jeg sent eller har fri bare sover jeg til jeg våkner.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #32 Skrevet 16. mai 2012 Nei, aldri. Dersom jeg ikke føler meg våken når vekkeklokken ringer setter jeg bare en ny tid en time frem. Med mindre jeg har et møte og må på jobb så klart.
Gjest Badabing Skrevet 16. mai 2012 #34 Skrevet 16. mai 2012 Uff, ja.. Teller når jeg legger meg, og ligger og teller ned inni meg. :gjeiper:
Bjørn82 Skrevet 16. mai 2012 #36 Skrevet 16. mai 2012 Jeg teller alltid hvor mange timer med søvn jeg får før jeg legger meg. Er det fler som gjør dette? Ja, jeg bruker å gjøre dette.. Jeg blir ikke mindre trøtt av det, men føler at jeg kanskje får en slags ro i kroppen dersom det er mer en 5 timer til jeg skal stå opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå