Gå til innhold

Teller dere antall timer med søvn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg teller alltid hvor mange timer med søvn jeg får før jeg legger meg.

Er det fler som gjør dette?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gjort det i mangen år, men prøver å slutte med dette.

Leste en artikke om at det er ikke alltid antall timer med søvn som teller, men om søvnen er god eller dårlig, det er bedre med 6 timer god søvn, fremfor 9 timer dårlig søvn.

Har som prinsipp hver kveld å ikke se på klokken når jeg legger meg, og hvis jeg skal våkne så ser jeg IKKE på klokken. synes faktisk at jeg slapper mer av når jeg ikke tenker på klokken ;)

• Liker 1
Skrevet

Ja.. teit uvane som jeg prøver å legge fra meg.

Gjest Bobler
Skrevet

Nei, mobilen min gjør det for meg :ler:

" Alarm satt til om 7 timer og 25 minutter"

• Liker 5
Skrevet

Ja, men jeg har heldigvis sluttet å stresse så mye med det. Hadde skikkelige søvnproblemer før og ble helt tullete av å regne timer og minutter. Å regne ut timene henger bare igjen, samt at mobilen opplyser meg når jeg setter på alarmen sånn som Boble sa.

AnonymBruker
Skrevet

Mobilen gjør det her også. Men med ny mobil mellom hendene blir det spennende å se i kveld.

Skrevet

Jeg gjør ikke det hvis jeg kan sove så lenge jeg vil, altså mere enn 4 timer... Men hvis jeg vet at jeg må opp om 3 timer, ja da gjør jeg det

Skrevet

Ja... er alltid mest opplagt etter 6-7 timer med søvn, så prøver å holde meg der. Sover jeg for lenge går jeg helt i ørska resten av dagen.

Skrevet

Ja, jeg teller alltid :)

AnonymBruker
Skrevet

Har en stygg tendens til å teller timer. Ofte fordi jeg vet jeg får for lite søvn. Nå er klokka snart 23 og jeg vet at i morgen så ringer klokka litt over 5. Det betyr 5-6 timers søvn i natt og en tøff dag i morgen.

Vanligvis så er jeg mer strikt på leggetider uten at jeg teller hvor mange timer det er før jeg skal opp. I dag er et untak. Vanligvis er jeg i seng rundt kl. 21 når jeg skal så tidlig opp.

Skrevet

Ja, jeg bruker å gjøre det. Vertfall om jeg legger meg seint, og jeg vet at jeg ikke får så mange timer søvn.

"ånei, jeg må stå opp om 4 timer", alltid en deprimerende tanke :snurt:

• Liker 1
Skrevet

Nei, mobilen min gjør det for meg :ler:

" Alarm satt til om 7 timer og 25 minutter"

Samma her :fnise:

Enkelte ganger kan det være litt deprimerende også. Får ikke sove, trykker på den knappen "Alarm satt om 4 timer og 6 minutter" Flott.. :snurt:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg teller alltid hvor mange timer med søvn jeg får før jeg legger meg.

Er det fler som gjør dette?

Ja!

Det er et stort problem for meg.

Nesten litt sånn tvangstanker har jeg på akkurat det :(

Jeg tenker hvis jeg i alle fall får fem timer...men så blir det somregel tre...

Skrevet

Nei, fordi det at jeg legger meg kl. 02 og må stå opp 07 betyr ikke automatisk at jeg får 5 timer søvn. Det betyr i 95 % av tilfellene at jeg ikke får 5 timer søvn.

Skrevet

Trenger ikke telle, det kommer til uttrykk under øya mine om jeg har sovet lenge eller ikke :P

Skrevet

Jepp det gjør jeg... Ganske slitsomt egentlig :P

Skrevet

Ja, må jo vite hvor lenge jeg skal sove:p

Skrevet

Ja, men bare hvis jeg må stå opp til et visst klokkeslett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...