BaltA Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Jeg fant ikke en tråd om dette, så jeg tenkte hvorfor ikke lage en. Skriv gjerne drinker dere drikker, eller generelt hva dere liker... Av øl liker jeg " Arendals øl " best:p Sprit; Captain Morgan med litt øl oppi, og mye sprite. Jegermaister med redbull Bacardi + brus Så hva drikker dere det og hvordan lager dere det ( med snakk om "avanserte" drikker
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Coronna er vel det eneste jeg drikker når jeg først drikker. Er ikke så glad i sprit og sånne andre ting, men om det på død og liv skal bli noe så er det vodka-redbull... Egentlig ganske kjedelig
Ethereal Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Av sprit liker jeg Captain Morgan best, med Cola og en limebåt oppi. Men jeg drikker det svært sjeldent (snart et år siden sist). Jeg drikker mest øl, og Guinness er favoritten, men det drikker jeg heller ikke så ofte. Som regel drikker jeg Hansa eller Tuborg. Det syns jeg er godt. Budweiser liker jeg også. Carlsberg, Borg og Ringnes synes jeg smaker litt rart. Ellers liker jeg de fleste typer rødvin. Jeg liker som regel ikke hvitvin, rusbrus, veldig søte drinker eller drinker med brus i.
hjertesukka Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 Omtrent bare rødvin eller hvitvin. En sjelden gang gin og tonic, eller en irish coffee.
Gjest Musekatt Skrevet 14. mai 2012 #7 Skrevet 14. mai 2012 Hvitvin, rødvin eller sprit blandet med noe(varierer fra gang til gang).
sunni_rien_thai Skrevet 14. mai 2012 #8 Skrevet 14. mai 2012 sangria, calimocho, øl, you name it... kommer vel mest ann på sitvasjonen! :-)
Frua Skrevet 15. mai 2012 #9 Skrevet 15. mai 2012 (endret) Helst rødvin men kan godt drikke øl om det passer bedre til maten eller om været er varmt. Drikker ikke så mye sprit men liker godt en Cosmopolitan i ny og ne. Endret 15. mai 2012 av Frua
Gjest Okusan Skrevet 15. mai 2012 #10 Skrevet 15. mai 2012 Jeg drikker i grunnen bare øl og vin. Ringnes pils, tørr hvitvin og rødvin uten for mye tanniner, rettere sagt. Og så elsker jeg tørr cava Sprit drikker jeg aldri. Kanskje en gin tonic hvert skuddår. Vet ikke hvorfor, men det frister ikke- selv ikke cognac etter maten.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 15. mai 2012 #11 Skrevet 15. mai 2012 Coronna om jeg drikker øl(kan godt drikke annet øl også) Rom+Cola Strawberry daiquiri
Anglofil Skrevet 15. mai 2012 #12 Skrevet 15. mai 2012 Eneste alkoholholdige drikken jeg får ned er strawberry daiquiri, og da må den være kjøpt hos Friday's. Svært sjelden jeg får en drink som er like god andre steder. Mvh Yvonne
NancyB. Skrevet 15. mai 2012 #13 Skrevet 15. mai 2012 Drikk aller helst Somersby cider. Eple eller blackberry. Taklar ikkje Grevens, blir dårleg av rusbrus og likar ikkje øl. Når det gjeld sprit er eg mest glad i blande blank (smaklaus) sprit med appelsinjuice eller saft. Kan av og til variere med musserande vin.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #14 Skrevet 15. mai 2012 Fy søren. Er man fyllasjuk og trenger å spy for 20 gangen, så er det jo kjempelurt av meg å gå inn i denne tråden 2
Gjest BabyBlue Skrevet 15. mai 2012 #15 Skrevet 15. mai 2012 Sweet - tart Den amerikanske versjonen never kool aid pulver og sunkist, men jeg tar bare solo og to poser jadapulver og vodka og blander inn knust is. Smaker godteri. Eller så er det bacardi og cola eller mojito. Drikker ikke så ofte da, men jeg rører ikke øl, så da blir det som regel blanding av drinker som jeg selv synes smaker godt.
FantasDick Skrevet 15. mai 2012 #16 Skrevet 15. mai 2012 Jeg er veldig glad i øl, drikker nesten bare øl på fest. Jeg klarer ikke finne en favoritt, men liker så å si alt fra Jacobsen, Haandbryggeriet, Brewdog, Nøgne Ø og Aass Gourmet. Guinness er også digg. Og nesten alt på Microbryggeriet i Trondheim. Liker for det meste porter, lager og stout, men en god IPA er noe av beste som finnes. Er også glad i rødvin, men her er jeg ingen ekspert, og klarer dessverre ikke komme opp med flere navn enn favoritten, som er Vitis Ecologica. Av drinker liker jeg Long Island Icetea, Mojito, øl med Campari, Fjellbekk, Tom Collins, Irish Coffee og slike kjedelig drinker. Den beste er en eller annen blå, frisk og syrlig drink som "min" bartender pleier å lage til meg, men den vet jeg ikke hva heter. Tar gjerne en Fisherman, Tyrkisk pepper eller Sambucca ute på byen.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #17 Skrevet 15. mai 2012 Drikker helst øl, og har ikke drukket noe annet enn det på flere måneder. Drikker stort sett Hansa, men skal det være noe mer fancy enn det, drikker jeg gjerne Erdinger eller Duvel. Favorittrødvinen min er en som heter Silvaplana (Chianti). Skal jeg ha drinker så liker jeg godt Aloe Vera Shotter - B52 eller kaffe og baileys/amarula eller white russian.
123sport Skrevet 15. mai 2012 #18 Skrevet 15. mai 2012 sprit + brus hvit vin + brus øl, men må skylle ned med brus etter hver slurk
She_Leiva Skrevet 16. mai 2012 #20 Skrevet 16. mai 2012 (endret) Er ikke så glad i øl, så da tar jeg meg heller en Cider (Sommersby eple er favoritten)når jeg er ute. Er heller ikke storfan av rødvin, selv om en "Gato Negro" eller en VELDIG søt "Merlot" går greit. Av hvithvin liker jeg de søte, ikke fult så tørre slagene og favoritten der er en Italiener, nesten mer en dessertvin, en "Toso Muscato". Når det kommer til drinker drikker jeg det meste. Jeg elsker en GODT blandet San Francisco eller en Cosmopolitan! Har en forkjærlighet for alle typer kaffelikør og da spesielt "Kalhua" som jeg blander med en Cafe Caramel eller noe lignende. Om ting skal drikkes "rett fra flaska" så er det Tyrker som er favoritten OG Sambuca offc! Glemte å slenge med at det ikke går lenge mellom glassene når det kommer til portvin og sherry (Harveys Bristol Cream), det er noe vi er glade i her i gården. Endret 16. mai 2012 av She_Leiva
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå