pinar Skrevet 16. mai 2012 #21 Skrevet 16. mai 2012 Hadde flyttet meg å gjør det hver gang i lignende situasjoner.
Drizzt Skrevet 16. mai 2012 #22 Skrevet 16. mai 2012 (endret) Det skjedde med meg en gang også. Bussen var nesten tom da rett ved siden av meg satt seg en dame som luktet røyk så at jeg nesten kastet opp. Hun har sikkert røykt mens hun ventet på bussen, men det stinket så jævlig at jeg trodde jeg skulle besvime. Jeg skulle av på neste bussholdeplass, så jeg overlevde, men hvis jeg skulle fortsette reisen, ville jeg absolutt flyte meg langt unna. Herregud, hva slags mennesker er dette? Endret 16. mai 2012 av Drizzt
Måndagsbarn Skrevet 16. mai 2012 #23 Skrevet 16. mai 2012 Jeg har vært hun stinkedama en gang, kan love deg det ikke er morsomt Nå var det ikke slik at jeg med vilje gikk ut og stinket, jeg hadde vært på besøk hos en venn hvis katt hadde revet ned jakken min fra kommoden den lå på, ned på varmekablene i gangen.. og gjort fra seg på den. Det var -10 grader ute og jeg skulle reise med toget i rushtiden et par timer etter. Jeg hadde ikke merket at katten tisset på jakka siden den var tørr når jeg tok den på meg, men når jeg kom meg på toget og satte meg ned, luktet det selvsagt helt JÆVLIG! Hannkatten var ikke kastrert enda, så de av dere som vet kan jo tenke dere lukten. Jeg tok av meg jakken inne på toget, men hadde ingen steder å gjøre av den, så måtte bare legge den på gulvet! Jeg beklaget faktisk til de som satt ved siden av meg.. det var jo ingen som gikk glipp av denne lukta, liksom. Det var jo en stinkbombe av dimensjoner og kunne sikkert luktes på 20 meters radius.. herregud, har aldri svetta så mye i hele mitt liv! Jeg forklarte situasjonen som best jeg kunne jeg, men det føltes ikke noe gøy. De andre på det toget trodde sikkert jeg var helt crazy catlady og at dette var standard prosedyre. Æsj, det er lite som lukter så udelikat som avføring. Iik!
Jade Skrevet 16. mai 2012 #24 Skrevet 16. mai 2012 Jeg flytter meg alltid hvis jeg havner ved siden av noen som stinker. Hvis de blir fornærmet, så kanskje de tenker seg om og tar seg en dusj når de kommer hjem. Jeg blir rett og slett bilsyk, så jeg har ikke så mye valg.
Gjest Nenya82 Skrevet 16. mai 2012 #25 Skrevet 16. mai 2012 Det skal mye til før jeg reagerer.Må stinke skikkelig for at jeg skal flytte meg,men takler ikke folk som stinker gammel fyll og hvis de i tillegg da stinker gammel svette så klarer jeg ikke å sitte i nærheten av dem. Om det plaget deg så ville jeg nok ha flyttet meg ja.Ikke noe vits å plage selv hvis man ikke må
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå