Gå til innhold

Helvetes jævla nabofaen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, der stod jeg i dusjen da og ante fred og ingen fare. Har vinduet oppe når jeg dusjer og da når jeg står der så synes jeg at jeg hørte noen, men trodde med det samme det bare var noen ute jeg hørte så tenkte ikke på det. Plutselig så hører jeg noen rope hallo nesten ved siden av meg og da snur jeg med og ser hode til naboen i vinduet. Den jævla naboen åpnet vinduet mitt mer og stakk hode inn. Eier ikke folk skam lenger? Og der står han liksom og skal snakke med meg som om alt var normalt. Jeg var naken for faen.

Jeg ble nesten så sint og flau der jeg stod at det var like før jeg kastet såpa etter han.

Fikk tatt på meg et håndkle og sprang ut i stua og fikk kledd på meg før jeg trampet ut og lurte på hva i helvete han ville for noe. Og han mente jeg overdrev da jeg var sint også. Han skulle spørre meg om det var greit at han kunne klippe ned en felles hekk i morgen tidlig. Men får man ikke svar når man ringer på, kanskje det ikke er noen hjemme eller man er opptatt, man stikker da vel for faen ikke hode inn baderomsvinduet når man dusjer.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen folk er bare så jævli tilbakestående.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha, du skulle kastet den såpa på ham!

Og er han døv også, eller? Det kan jo umulig ha vært vanskelig å høre at du dusjet... nei, for f**n, det der var med vilje, hadde skjelt ham ut etter noter!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Uff, på ren refleks hadde jeg kasta det jeg hadde innenfor rekkevidde på han. For en frekk mann :nei:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ville se deg fordi han syns du er deilig :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hørtes bare ekkelt ut...er han gammel? singel? Hvis ja på noen av disse, har du deg en som er interessert i å se deg naken.

Innlegget er redigert for link til blogg. Blogglink er kun tillatt dersom bloggen har relevans til tråden og dette spesifiseres i innlegget.

Rainbow81, mod.

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Jeg vet nesten ikke jeg er mest flau eller sint nå, men var i hvertfall godt å få det ut.

Tilbakestående er han såvidt jeg vet ikke selv om han til tider oppfører slik. For det er mye merkelig han har gjort før, hovedsaklig småting uten å tenke seg om sånn f.eks å parkere bilen sin rett bak min så jeg ikke kommer ut når han faktisk fint kan parkere ved siden av.

Faktisk så har jeg ikke noe intrykk av at han fjorde dette bare for å se meg naken, for han stirret jo ikke eller noe og snakket helt vanlig. I hvertfall ikke som jeg la merke til, men så var jeg mer opptatt av å komme meg unna enn å se på han og da. Men jeg tror han rett og slett bare er dum.

er han gammel? singel? Hvis ja på noen av disse,

Jeg antar han er i tidlig 30-årene. Han er singel nå, men hatt kone. Etter i kveld så skal jeg ikke en lure på hvorfor hun gikk.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehodet

:skratte: Tenk om du hadde sittet på do.....Hadde han gjort det samme da?

Kleint å sitte der i sin fulle prakt å drite, mens naboen stikker hodet inn vinduet.

Ha, ha jeg har egentlig ikke ord, men tror jeg hadde sagt at han heretter skulle henvende seg skriftlig om det er noe han lurer på angående den hekken.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har da ingenting å være flau over! Er han som skal være det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Tenk om du hadde sittet på do.....Hadde han gjort det samme da?

Kleint å sitte der i sin fulle prakt å drite, mens naboen stikker hodet inn vinduet.

Ha, ha jeg har egentlig ikke ord, men tror jeg hadde sagt at han heretter skulle henvende seg skriftlig om det er noe han lurer på angående den hekken.

:skratte: Herregud, jeg holdt på å sprute sjokolademelk utover dataen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde jeg hatt en nabo som gjorde noe sånt så hadde jeg brølt så h*n ikke hadde turt å se meg i øynene igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Herregud, jeg holdt på å sprute sjokolademelk utover dataen!!

Jeg fikk vann over mitt tastatur i allefall :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...