Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er like mange manipulerende folk her som ellers i samfunnet..kanskje til og med lettere å få øye på de her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest all innleggene og kan ikke si det bedre enn Saria og "taperen" alt har sagt det. GO GIRLS! :blomst:

Dere klarer å sette ord på det jeg følte, men ikke klarte sette ord på, da jeg leste innlegget startinnlegget.

Selv om jeg ikke har så mye å legge til, føler jeg for å si meg helt enig med dere! :enig_animasjon:

Det kan være mange grunner til at man ikke har masse venner.

Uansett synes jeg det er idiotisk å bruke antall venner som et statussymbol, eller en slags målestokk på hvor verdifull du er som menneske.S :cry: :x

Selv har jeg ikke mange venner. Bare en ordentlig venninne faktisk,+ to gamle skolevenninner. Den ene av dem ser jeg en gang eller to i året, for hun bor langt borte. Den andre bor nært, men vi lever nå helt forskjellige liv, så vi ses kun sjelden.

Har ikke mange bekjente heller. Har problemer med sånne overfladiske venneforhold, der du ikke kan snakke om noe som helst som betyr noe. Trenger ikke være seriøs hele tiden, laaaaangt i fra, men muligheten for å snakke om annet enn tupperware og sladrehistorier er fin, synes jeg.

Skrevet
Uansett synes jeg det er idiotisk å bruke antall venner som et statussymbol, eller en slags målestokk på hvor verdifull du er som menneske.S :cry:  :x  

:enig:

Vi er da ikke alene vi venneløse. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...