Gå til innhold

Kast sko på meg sag Breivik


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

og ikke mine forsvarere. Nei, så storsinnet av han. Hvorfor fikk han i det hele tatt lov/mulighet til å tale til de fornærmede på slik uformell vis? Har de null kontroll i den rettssalen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han skulle ikke fått åpnet kjeften, provoserende lille drit..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er vrikelig tøff. Derfor han sprengte en gigabombe i Oslo, stakk av til en øy full av forsvarsløse barn og unge og henrettet dem mens de lå på bakken. Eller skjøt de bakfra og passet på å ikke gå inn NOEN steder der rotten kunne bli angrepet/forsøkt å stanse drapsraidet. FY FSEN han er tøff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

og ikke mine forsvarere. Nei, så storsinnet av han. Hvorfor fikk han i det hele tatt lov/mulighet til å tale til de fornærmede på slik uformell vis? Har de null kontroll i den rettssalen?

Retten var ikke satt da han sa det. Mange i rommet stod oppreist og var i gang med å finne sine plasser.... Dommerene var ikke en gang kommet inn i rommet. Hva mener du de skulle ha gjort? Skulle politiet ha grepet ham og ført ham ut av rettsalen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

hadde vært så jævlig bra om det hadde hagla 40 sko når han sa det

:skratte: ja, hadde gjerningsmannen gitt meg tillatelse til å kaste ting på han, så hadde jeg gjort det automatisk. det hadde vært så provoserende at jeg nok ikke hadde merket det før skoen var på vei, kjenner jeg meg selv rett.

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik jeg vet var ikke dommeren til stede når han sa det, og retten var dermed heller ikke satt.

Allikevel blir jeg veldig plaget av at han tar seg friheten til å tale som en fri mann, og enda mer at han har tilgang til alskens informasjon- og kommunikasjonkanaler når han blir ført tilbake til fengsel. Kontakt med de innenfor bygget får så være, men jeg ser det som ekstrem frihet å kunne søke seg opp og ned på internett når en er dømt til å isoleres fra omverden, og enda mer forbausende er det at han står fritt til å brevveksle med folk utenfor bygget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAssemorderen har ikke tilgang til internett

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest foremma

Jeg synes faktisk det var bra sagt av ham. Han mente jo bare at forsvarerne hans IKKE er skyldige i noe som helst, og dermed burde ikke hat mot han gå utover dem.

Men jeg er enig i at han ikke burde få lov til å snakke fritt til mennesker han har revet bort noen de var glade i fra.

Nei, jeg sympatiserer ikke med ham, om noen nå skulle få lyst til å si det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, gikk litt fort i svingene der, per dags dato har han tilgang til TV, aviser og radio. Han har i praksis ikke tilgang til internett, men ettersom medieforbudet er hevet, vil han i teorien kunne benytte seg av den. Husker jeg riktig: følger de allikevel et avvik fra prinsippet i slike saker, og høyrisikofanger kan bli nektet tilgang til itnernett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Retten var ikke satt da han sa det. Mange i rommet stod oppreist og var i gang med å finne sine plasser.... Dommerene var ikke en gang kommet inn i rommet. Hva mener du de skulle ha gjort? Skulle politiet ha grepet ham og ført ham ut av rettsalen?

Nei politiet skulle ha påsett at han gikk tilbake til sin plass, og ikke bort til de pårørende for å bable i vei om hva enn han ønsket. Han er tross alt tiltalt for Norges historiens massemord, og er ikke en som har begått trafikkforseelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg synes faktisk det var bra sagt av ham. Han mente jo bare at forsvarerne hans IKKE er skyldige i noe som helst, og dermed burde ikke hat mot han gå utover dem.

Men jeg er enig i at han ikke burde få lov til å snakke fritt til mennesker han har revet bort noen de var glade i fra.

Nei, jeg sympatiserer ikke med ham, om noen nå skulle få lyst til å si det..

Målet var Breivik og ikke hans forsvarere. Dette var idiotisk gjort av Breivik, men ingen forventer at han skal oppføre seg vettugt. De som er der for å passe på at han ikke finner på ablegøyer derimot, kunne man ha forventet seg litt mer av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest foremma

Målet var Breivik og ikke hans forsvarere. Dette var idiotisk gjort av Breivik, men ingen forventer at han skal oppføre seg vettugt. De som er der for å passe på at han ikke finner på ablegøyer derimot, kunne man ha forventet seg litt mer av.

hva var idiotisk gjort av breivik? (i akkurat denne saken altså, ikke generellt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest notetur nomen

Jeg synes faktisk det var bra sagt av ham. Han mente jo bare at forsvarerne hans IKKE er skyldige i noe som helst, og dermed burde ikke hat mot han gå utover dem.

Unnskyld meg, men fyren sa nok det han sa ene og alene for å gi inntrykk av at han eier evner til empati, og forventer nok at psykiaterne i rommet noterte det ned. Manipulativt skit fra ende til annen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på om fyren er så blåst at han ikke skjønte at skoen var ment for ham, og at det var et uhell at den traff advokaten. Siden han følte et sånt behov for å be om at fremtidige sko skal kastes på ham, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest notetur nomen

"Ikke kast sko på advokaten min, men blås folk til himmels med bomber og skyt alle som sympatiserer med Arbeiderpartiet, selv om de er ubevæpnede mindreårige og har lagt seg på bakken helt paralysert av skrekk."

Jaada, han er en skikkelig hedersmann han der, dere.

Edit: Glemte ironi- og sarkasmeflagget. :ironi::sarkasme:

Fy f.. den fyren er blåst, as.

Endret av notetur nomen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest foremma

Unnskyld meg, men fyren sa nok det han sa ene og alene for å gi inntrykk av at han eier evner til empati, og forventer nok at psykiaterne i rommet noterte det ned. Manipulativt skit fra ende til annen.

Tja, det vet vi ikke noe om, men det er klart vi ikke snakker om en frisk person, så hvem vet hvordan det er han tenker.

Men jeg mener ennå at akkurat dette var "bra" sagt av ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest foremma

"Ikke kast sko på advokaten min, men blås folk til himmels med bomber og skyt alle som sympatiserer med Arbeiderpartiet, selv om de er ubevæpnede mindreårige og har lagt seg på bakken helt paralysert av skrekk."

Jaada, han er en skikkelig hedersmann han der, dere.

Edit: Glemte ironi- og sarkasmeflagget. :ironi::sarkasme:

Fy f.. den fyren er blåst, as.

Det er ingen som har sagt at han er en hedersmann, det er snakk om å mene at han har rett i at advokatene hans skal holdes utenfor angrep på han.

Jeg kan love deg at jeg hater ham like mye som alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...