AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #21 Skrevet 3. september 2015 Er det bare proffene som har "maskuline" kropper, eller gjelder det kvinnene generelt? Anonymous poster hash: 051f5...557
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #22 Skrevet 3. september 2015 Hva er ei Crossfit-jente? De som ikke trener selv vet neppe hva det er. Men kan love deg at det er kult.Anonymous poster hash: f9e5e...898
Pæbben Skrevet 4. september 2015 #23 Skrevet 4. september 2015 Crossfit jenter er turn off siden crossfit er bullshit.. Ikke er det en ordentlig sport og ikke er det en god treningsform. Men klarer ikke motstå en trent kvinnekropp.
so.retro. Skrevet 4. september 2015 #24 Skrevet 4. september 2015 Synes mange crossfit-folk blir veldig "halleluja" og skal utbasunere i SoMe hvor flinke de er, så jeg har fått crossfit litt i vrangstrupen. Ville jeg datet en crossfitdame? Ja, jøss. Om hun var reflektert, oppegående, og et normalt menneske som lot meg sove til klokka tolv på søndag selv om hun stod opp i otta for å trene. Hun kunne forøvrig bare glemme å prøve å forvandle meg til crossfitmann. Jeg elsker å trene, men crossfit er, som Pæbben så fortreffelig bemerker, bullshit. Alt med måte. Jeg skulle til og med puslet og stelt kjærlig crossfitdama mi når hun hadde trent på seg rabdomyolyse.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #25 Skrevet 5. september 2015 Ulempen med crossfit-damer (de som er ekstreme av dem) er at de ofte har en disproporsjonal kropp, med veldig kraftige bein og bittesmå pupper. Men med litt silikon blir det bra! Anonymous poster hash: adf08...a74
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #26 Skrevet 5. september 2015 For en diskusjon. Det er jo forskjell på folk uansett hva de trener. Det eneste som gjør cross-fit folk litt annerledes er at de alle er veldig glad i å snakke om CF Anonymous poster hash: bfd41...d48 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #27 Skrevet 5. september 2015 Ja, hvorfor ikke? Jeg har null erfaring med jenter, men hvorfor ikke begynne i det hjørnet? Sporty jenter er svært sexy. Ville en crossfit-jente kontaktet en sporty og trent mann som har stor lidenskap til utendørstrening? Jenter er ikke visuelle ...er nok det første du må forstå tror jeg. Slik du ser på en jente er ikke slik en jente ser på et mannfolk ...different worlds. Anonymous poster hash: e7e2c...e13 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #28 Skrevet 5. september 2015 TS har vel bare lyst på bekreftelse, at folk skal si at ja det er attraktivt og kult og sånt Jenter er ikke visuelle ...er nok det første du må forstå tror jeg. Slik du ser på en jente er ikke slik en jente ser på et mannfolk ...different worlds. Anonymous poster hash: e7e2c...e13 Du lever i god tro Anonymous poster hash: 02883...a2f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #29 Skrevet 5. september 2015 TS har vel bare lyst på bekreftelse, at folk skal si at ja det er attraktivt og kult og sånt Du lever i god tro Anonymous poster hash: 02883...a2f Jaha ...begrunnelse \ argumentasjon ? ... Anonymous poster hash: e7e2c...e13
Arca Skrevet 5. september 2015 #30 Skrevet 5. september 2015 For mye trening, samme hva, er ikke bra. Ofte har slike for mye fokus på kropp og overfladiske ting. Ikke for meg. 1
Pinkee Skrevet 5. september 2015 #31 Skrevet 5. september 2015 Hadde jeg vært mann, så hadde jeg holdt meg langt unna!! For den eneste cf-dama jeg vet om, er rett og slett den største hurpa jeg vet om.
Gjest O.G. Skrevet 5. september 2015 #32 Skrevet 5. september 2015 Menn og damer som lever for trening er ikke noe for meg.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #33 Skrevet 5. september 2015 Hadde jeg vært mann, så hadde jeg holdt meg langt unna!! For den eneste cf-dama jeg vet om, er rett og slett den største hurpa jeg vet om. Jeg vet om en neger som er helt jævlig. Konklusjon: Alle negre er slik.Anonymous poster hash: 7110e...86b
Martine-1337 Skrevet 5. september 2015 #34 Skrevet 5. september 2015 Jenter er ikke visuelle ...er nok det første du må forstå tror jeg. Anonymous poster hash: e7e2c...e13 Det første du må forstå er at jenter er forskjellige!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #35 Skrevet 5. september 2015 Hvis du skal basere livet ditt på bestillinger fra andre, da blir det sikkert et artig liv. Anonymous poster hash: 1fc9b...e3f
jabx Skrevet 5. september 2015 #36 Skrevet 5. september 2015 Ulempen med crossfit-damer (de som er ekstreme av dem) er at de ofte har en disproporsjonal kropp, med veldig kraftige bein og bittesmå pupper. Hva legger du i det? "Små" pupper passer jo perfekt til en trent damekropp.
Pinkee Skrevet 5. september 2015 #37 Skrevet 5. september 2015 Jeg vet om en neger som er helt jævlig. Konklusjon: Alle negre er slik.Anonymous poster hash: 7110e...86b Er det eneste negeren du vet om? For det jeg sa, var at jeg kun visste om ei cf-dame, og hun kunne jeg aldri tenkt meg å datet, om jeg var mann.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #38 Skrevet 5. september 2015 Er det eneste negeren du vet om? For det jeg sa, var at jeg kun visste om ei cf-dame, og hun kunne jeg aldri tenkt meg å datet, om jeg var mann. Nei, det skrev du ikke. Du skrev at du hadde holdt deg langt unna crossfit-jenter, og grunnen du oppgav var denne ene crossfit-jenta du kjente til.Anonymous poster hash: 7110e...86b
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #39 Skrevet 7. september 2015 Nei styrer glatt unna. De er så utrolig høye på seg selv at jeg blir kvalm. Dessuten fremstår mange av øvelsene som idiotiske og direkte helsefarlige. Du må også ha økonomi til innkjøp av speilrefleks for å dokumentere treningen din i ultraskarp bildekvalitet. Vet at dette er skrekkeksempler, men herregud så det trener lattermusklene mine: "Perfectly round back!" Anonymous poster hash: 155c8...3a0 Anonymous poster hash: 155c8...3a0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå