Gjest dada Skrevet 12. mai 2012 #21 Del Skrevet 12. mai 2012 Jarle har skrevet noen bøker han fortsatt tjener litt på, han holder foredrag og tjener selvsagt litt på filmene han selger til TV. Han har også arvet noen hus. Ekspedisjonene blir også delvis sponset av tv-kaneler og private sponsorer. Når folk gjør spesielle og fantastiske ting så vil folk være med, enten fysisk eller gjennom finansiering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katniss Skrevet 12. mai 2012 #22 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) En jeg kjenner møtte han på en bar og han var visst veldig klysete. Endret 12. mai 2012 av Katniss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pandalove Skrevet 12. mai 2012 #23 Del Skrevet 12. mai 2012 Hei Jeg er venninne av Jarle, og han jobber blant annet som vakt på kystvakta i Larvik og Stavern når han er "hjemme". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 12. mai 2012 #24 Del Skrevet 12. mai 2012 En jeg kjenner møtte han på en bar og han var visst veldig klysete. Hvorfor kjenner du klysete folk? Er det noe jeg har lært så er det å ikke høre på hva andre mener om kjendiser. Til det er den generelle missunnelsen i dette landet alt for stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #25 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg har møtt han. Han var veldig hyggelig å intressert i hva jeg hadde å si. Virker som en fyr med mye respekt for andre menensker. Han virker veldig snill og god! Ikke minst pen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eplebanan Skrevet 13. mai 2012 #26 Del Skrevet 13. mai 2012 I like him Mannemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 13. mai 2012 #27 Del Skrevet 13. mai 2012 I like him Mannemann Enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå