Gå til innhold

Jarle Lekkerbisken Andhøy


Serpica

Anbefalte innlegg

Ja. Nå er jo Jarle Andhøy tilbake i Norge igjen. Så nettopp på intervjuet med ham på Gardermoen. Gud og fader for en sexy lekkerbisken han er! Hes rå stemme, rufsete barsk mannemann.. Å, han er bare så deilig! Men, hva lever han av egentlig? Lurer på hva han gjør når han ikke er ute på ekspedisjon. Han må jo ha penger han som alle andre... Men uff, han er så fin!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

blant annet så har de med seg mye mat med lang holdbarhet, pluss at de har hatt med seg egen kokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

blant annet så har de med seg mye mat med lang holdbarhet, pluss at de har hatt med seg egen kokk.

Korriger meg gjerne hvis jeg tar feil, men jeg tror ikke akkurat det var maten på ekspedisjonene TS tenkte på :fnise:

Jeg har også lurt på hva han lever av, hva som finansierer ekspedisjonene osv.

Jeg antar det er en kombinasjon av sponsorer og annet, men jeg trodde faktisk ekspedisjonsmarkedet etterhvert var temmelig overfylt, da "alle" skal på ekspedisjoner for tiden.

Ut over dette regner jeg med at NRK har lønnet ham for å være hovedperson i seriene de har laget? Samt at han sikkert holder foredrag, skriver osv.

Likevel: vanskelig å forstå at det kan bli nok penger av det!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

blant annet så har de med seg mye mat med lang holdbarhet, pluss at de har hatt med seg egen kokk.

pluss egen fangst selvfølig.

sel.. mye sel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det holder ikke å være heit som fan og være uredd ekspedisjonsleder, en MÅ ha cash for å tekkes damene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Korriger meg gjerne hvis jeg tar feil, men jeg tror ikke akkurat det var maten på ekspedisjonene TS tenkte på :fnise:

Jeg har også lurt på hva han lever av, hva som finansierer ekspedisjonene osv.

Jeg antar det er en kombinasjon av sponsorer og annet, men jeg trodde faktisk ekspedisjonsmarkedet etterhvert var temmelig overfylt, da "alle" skal på ekspedisjoner for tiden.

Ut over dette regner jeg med at NRK har lønnet ham for å være hovedperson i seriene de har laget? Samt at han sikkert holder foredrag, skriver osv.

Likevel: vanskelig å forstå at det kan bli nok penger av det!

hahahaa... ja, jeg ser det nå¨.. jeg tenkte det automatisk fordi ts skrev " hva lever de av? " ..hehee...

da stiller jeg meg på sidelinjen og følger godt med hva det kommer av svar :popcorn:

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korriger meg gjerne hvis jeg tar feil, men jeg tror ikke akkurat det var maten på ekspedisjonene TS tenkte på :fnise:

Jeg har også lurt på hva han lever av, hva som finansierer ekspedisjonene osv.

Jeg antar det er en kombinasjon av sponsorer og annet, men jeg trodde faktisk ekspedisjonsmarkedet etterhvert var temmelig overfylt, da "alle" skal på ekspedisjoner for tiden.

Ut over dette regner jeg med at NRK har lønnet ham for å være hovedperson i seriene de har laget? Samt at han sikkert holder foredrag, skriver osv.

Likevel: vanskelig å forstå at det kan bli nok penger av det!

Jeg tenker han har høy markedsverdi grunnet mye medieomtale og dermed lett får sponsorer? :vetikke:

Noen vil vel velge han bort grunnet hans flere vågale stunt, men dog. Det er mye profilering av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det holder ikke å være heit som fan og være uredd ekspedisjonsleder, en MÅ ha cash for å tekkes damene?

Joda, det holder at han er den lekkerbiskenen som han er. Jeg lurte bare...fordi jeg blir litt bekymret for hans del. Det må jo være vanskelig å ha en fast jobb når en driver og farter rundt på verdens hav hele tiden. Og lurte på om han er en sånn som jobber masse i noen mnd i strekk, sparer alt han kan, og så reiser ut igjen. Men jeg klarer ikke å se han for meg på kiwi eller som servitør eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han ser ut som en narkoman uteligger jeg.

Deg om det.

Å være sexy, tiltrekkende og ha seksuell utstråling handler faktisk ikke kun om utseende. Når det er sagt, så er det ikke til å legge under en stol at han faktisk er pen og har veldig fine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan dere ikke poste de kåte småjente-innleggene på denne ultrastygge fyren i en annen tråd enn Aktuelle saker? Her hører den ikke hjemme. Foreslår sexualitet eller snikk-snakk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke poste de kåte småjente-innleggene på denne ultrastygge fyren i en annen tråd enn Aktuelle saker? Her hører den ikke hjemme. Foreslår sexualitet eller snikk-snakk!

Kan ikke du dra et visst sted. Det er du som ikke hører hjemme her inne, folk som sier slikt om andre har ingenting på hele forumet å gjøre. Du er tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en godt voksen kvinne, men jeg ser helt klart at han er sexy og tiltrekkende.

Det er noe deilig og spesielt befriende med menn som ikke er helt A4, men som våger å følge drømmene sine istedet.

Han er en herlig motsetning til de lysblå-skjorte-gutta jeg jobber sammen med hver dag :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns han ser ut som en narkoman uteligger jeg.

Du skrev akkurat det jeg tenkte. Den fyren finnes ikke sexy i mine øyne, jeg synes faktisk han i tillegg fremstår som mindre intelligent.

Men andre får mene hva de vil, det er helt greit. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarle

Han lever av å filme espedisjonene sine, og etterpå selge de videre til produksjonsselskper/tv kanaler. Tilsammen er det nå 5stk, hvor 3 av de finnes på DVD, som han også tjener på. Han har også skrevet flere bøker, som han tjener penger på. Ellers selger han caps, krus, tskjorter og div effekter med navnet "Berserk" på. I hjemkommunen Larvik holder han litt kurs og foredrag, samt arrangerer festival.

Ang. Lærerjobb som noen har nevnt var det NRK som sendte han ut til en klasse for å lage en tvserie. Der lærte han bla Samuel Messie å seile. Han jobber ikke som lærer, kun en kort periode for tvseren som gikk for 3-4år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarle2

Forresten han har vært på flere titalls ekspedisjoner, første gang som 17åring, men det er kun 5stk som vi her fått sett på tv. Med god drahjelp av Alex Rosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lever av å filme espedisjonene sine, og etterpå selge de videre til produksjonsselskper/tv kanaler. Tilsammen er det nå 5stk, hvor 3 av de finnes på DVD, som han også tjener på. Han har også skrevet flere bøker, som han tjener penger på. Ellers selger han caps, krus, tskjorter og div effekter med navnet "Berserk" på. I hjemkommunen Larvik holder han litt kurs og foredrag, samt arrangerer festival.

Ang. Lærerjobb som noen har nevnt var det NRK som sendte han ut til en klasse for å lage en tvserie. Der lærte han bla Samuel Messie å seile. Han jobber ikke som lærer, kun en kort periode for tvseren som gikk for 3-4år siden.

Ok, da vet jeg det :jepp: bra han kan leve av det han driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...