Vibi Skrevet 14. mai 2012 #21 Skrevet 14. mai 2012 Jeg fløy Virgin fra London til New York for noen år siden, og anbefaler dem på det varmeste. Store gode fly, meget bra service, god mat, egne skjermer med godt utvalg av ny underholdning osv. Det var dog før SAS begynte med direkteruter, mulig jeg hadde valgt dem nå, for å slippe mellomlandingen. Satt ganske mange timer på Heathrow.
Shoes Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #22 Skrevet 14. mai 2012 KLM/Delta er ganske så uaktuelt denne gangen ja. Orker ikke å reise via Schiphol, likte meg ikke så godt der. Virgin, ja. Kunne godt tenkt meg å prøvd ut de en gang også. Men er litt over budsjettet denne gangen (foreløpig, iallefall.) Ser veldig ut som det blir United nå, hvis ikke det forandrer seg veldig mye i løpet av de neste ukene.
reiselyst72 Skrevet 14. mai 2012 #23 Skrevet 14. mai 2012 Både BA og United er greie alternativ, mye som spiller inn når man skal vurdere: - BA flyr større fly over atlanteren. - Hvis dere er to som reiser så kan det lønne å finne et fly der setefordelingen er 2-4-2 så dere slipper å ha noen ved siden av dere - Hvor dere foretrekker å mellomlande. Jeg ville foretrukket New York da deles turen opp i 2, men det er smak og behag - Med United får dere nå 100% bonusopptjening hos Eurobonus, så det gir jo nok poeng til en "nesten" gratis innenriksreise:-) 1
Shoes Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #24 Skrevet 15. mai 2012 Godt poeng angående setefordeling. Desverre har de ikke 2-4-2 på hverken BA eller United på den strekningen, eller, BA har noen få sånne helt bak i flyet. Får håpe det blir et fly som ikke er stappfullt slik at det kanskje er mulig at man er heldig og slipper å få noen andre ved siden av seg allikevel. Tviler, men det er jo lov å håpe Mellomlanding er vi litt splittet på her. Mannen synes det er veldig greit å få det litt delt opp, slik at mellomlanding på Newark er tingen for han. Jeg vil helst bare få flybytte og slikt unna så fort som mulig, så Heathrow hadde vært greit for meg. Ikke minst i tilfelle forsinkelse, hadde vært greit å slippe innenlandsbytte der borte da. Opplevd før, var ikke gøy å være veldig usikker på om man skulle rekke flyet videre. Har ikke godt av sånt stress :gjeiper:
Gjest Badabing Skrevet 16. mai 2012 #25 Skrevet 16. mai 2012 Har ikke fløyet med Virgin, men selv er jeg ikke spesielt fornøyd med BA. Har uten unntak endt med å ikke få bagasjen min de gangene jeg har fløyet med dem, og det har aldri skjedd ellers. Ikke engang når jeg har fløyet med PIA og sånt drit. Synes Lufthansa er ryddige og ålreite, og at Continental er helt greit. Delta har jeg bare fløyet innenlands med, men mener å huske at jeg var fornøyd. Icelandair var vel helt kurant,men mener av en eller annen grunn å huske at flyet var så ekstremt trangt? Kanskje bare innbilning. Mener i alle fall at det ikke er så mye turbulens på den ruta, eller husker jeg feil nå? Lenge siden jeg fløy med Icelandair.
Shoes Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #26 Skrevet 27. mai 2012 Har bestilt nå..Da ble det BA til slutt...Eller, Iberia egentlig, men opereres av BA Håpe på at vi rekker å velge de 2-seterne bakerst før noen andre gjør det
JHF Skrevet 27. mai 2012 #27 Skrevet 27. mai 2012 Har bestilt nå..Da ble det BA til slutt...Eller, Iberia egentlig, men opereres av BA Håpe på at vi rekker å velge de 2-seterne bakerst før noen andre gjør det Min erfaring fra turene over dammen er at de bakerste seteradene er siste sort. Ville gjordt mye for å unngå de! Trangt, mye trafikk og seteryggene kan ikke reguleres mye. Har hatt en tur på bakereste rad og aldri mer!
Shoes Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #28 Skrevet 27. mai 2012 Min erfaring fra turene over dammen er at de bakerste seteradene er siste sort. Ville gjordt mye for å unngå de! Trangt, mye trafikk og seteryggene kan ikke reguleres mye. Har hatt en tur på bakereste rad og aldri mer! Gjelder det kun helt bakerste rad, eller kan man risikere å ikke kunne regulere ryggen noe særlig på de 2-3 bakerste? Aller bakerste rad frister lite uansett. Men vil så gjerne unngå å sitte så og si oppå ukjente så lenge
Gjest BM2 Skrevet 27. mai 2012 #29 Skrevet 27. mai 2012 KLM/Delta er ganske så uaktuelt denne gangen ja. Orker ikke å reise via Schiphol, likte meg ikke så godt der. Virgin, ja. Kunne godt tenkt meg å prøvd ut de en gang også. Men er litt over budsjettet denne gangen (foreløpig, iallefall.) Ser veldig ut som det blir United nå, hvis ikke det forandrer seg veldig mye i løpet av de neste ukene. Hvordan er det mulig? Legger opp til flere timers stopovers der for å kunne ta en tur innom Amsterdam Ellers er jo hele flyplassen oversiktelig, ren, ryddig og effektiv. Du må ha vært utrolig uheldig
Gjest BM2 Skrevet 27. mai 2012 #30 Skrevet 27. mai 2012 Gjelder det kun helt bakerste rad, eller kan man risikere å ikke kunne regulere ryggen noe særlig på de 2-3 bakerste? Aller bakerste rad frister lite uansett. Men vil så gjerne unngå å sitte så og si oppå ukjente så lenge Det får du svar på seatguru.com
Gjest BM2 Skrevet 27. mai 2012 #31 Skrevet 27. mai 2012 Har ikke fløyet med Virgin, men selv er jeg ikke spesielt fornøyd med BA. Har uten unntak endt med å ikke få bagasjen min de gangene jeg har fløyet med dem, og det har aldri skjedd ellers. Ikke engang når jeg har fløyet med PIA og sånt drit. Synes Lufthansa er ryddige og ålreite, og at Continental er helt greit. Delta har jeg bare fløyet innenlands med, men mener å huske at jeg var fornøyd. Icelandair var vel helt kurant,men mener av en eller annen grunn å huske at flyet var så ekstremt trangt? Kanskje bare innbilning. Mener i alle fall at det ikke er så mye turbulens på den ruta, eller husker jeg feil nå? Lenge siden jeg fløy med Icelandair. Icelandair har en pitch på 32" som er helt vanlig, men bredden på setene er 17,2" som er noe smalt. Mvh seatguru.com
Shoes Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #32 Skrevet 27. mai 2012 Hvordan er det mulig? Legger opp til flere timers stopovers der for å kunne ta en tur innom Amsterdam Ellers er jo hele flyplassen oversiktelig, ren, ryddig og effektiv. Du må ha vært utrolig uheldig Klarer ikke helt å sette fingern på det :gjeiper: likte veldig godt røykerommene der da. Godt mulig at grunnen til at det ikke falt helt i smak ikke hadde noe med flyplassen i seg selv å gjøre, kan være at det heller bare var det at akkurat den flyreisen var generelt stressfull. Da kunne det jo vært en hvilken som helst flyplass og det hadde fortsatt ikke vært noe særlig Står ikke noe om begrenset tilbakelening, så da blir det 2-seter såfremt vi får tak i. Mannen må ha midtgangen uansett, og har ikke så mye imot mye forbipasserende passasjerer frem og tilbake. Problem løst
Gjest BM2 Skrevet 27. mai 2012 #33 Skrevet 27. mai 2012 Klarer ikke helt å sette fingern på det :gjeiper: likte veldig godt røykerommene der da. Godt mulig at grunnen til at det ikke falt helt i smak ikke hadde noe med flyplassen i seg selv å gjøre, kan være at det heller bare var det at akkurat den flyreisen var generelt stressfull. Da kunne det jo vært en hvilken som helst flyplass og det hadde fortsatt ikke vært noe særlig Står ikke noe om begrenset tilbakelening, så da blir det 2-seter såfremt vi får tak i. Mannen må ha midtgangen uansett, og har ikke så mye imot mye forbipasserende passasjerer frem og tilbake. Problem løst Siste seterad er alltid begrenset på tilbakelening, uansett
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #34 Skrevet 27. mai 2012 Siste seterad er også nærme toalettet, så det kan lukte litt iblant, og folk står i dokø der...
Shoes Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #35 Skrevet 27. mai 2012 Unngår nok bakerste raden ja. Satser vel heller på nest nest bakerst eller noe i den duren
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå