Gå til innhold

Jeg har fallt pladask for et av ofrene, føles så rart


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette må være skikkelig rart, men jeg ble PANG betatt av en av ofrene, en gutt. Herregud, han er så fantastisk vakker, helt ekstremt, modellemne garantert. En gutt på 19, jeg tror dere vet hvem, navnet begynner på D.

Han er så fantastisk flott, jeg er nesten forelsket, bare at det går vel ikke utfra et bilde, men betatt, i allefall. Hjertet smelter hver gang jeg ser ham på tv på bilde, eller i avisen, og det er bare helt rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette må være skikkelig rart, men jeg ble PANG betatt av en av ofrene, en gutt. Herregud, han er så fantastisk vakker, helt ekstremt, modellemne garantert. En gutt på 19, jeg tror dere vet hvem, navnet begynner på D.

Han er så fantastisk flott, jeg er nesten forelsket, bare at det går vel ikke utfra et bilde, men betatt, i allefall. Hjertet smelter hver gang jeg ser ham på tv på bilde, eller i avisen, og det er bare helt rart..

Diderik? Joda, man kan bli forelsket ut fra bilder. Er jo mange som blir det i filmstjerner osv som de aldri har møtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Diderik.. Det må rett og slett være den flotteste mannen jeg noen gang har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kvinneguiden leser man mye rart. Gutten er død. Men, bedre å være forelska i han enn i Breivik.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja Didrik var svært pen. Litt for ung for meg som snart er 40, men skjønner godt at du synes han var kjekk hvis det er han du tenker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noe for det, føler meg rar, ja :sjenert:

Rett etter at jeg postet denne tråden, sa de på tv at "Diderik forlot søsken, familie, venner, og kjæreste". Da føltes det teit å ha postet denne om hvor kjekk og perfekt han var..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest UngKalven

Er det ikke ofte sånn at kvinner tiltrekkes av de som er uoppnålige? Ikke at det er eneste grunn til din begeistring, men det gjør det kanskje sterkere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke ofte sånn at kvinner tiltrekkes av de som er uoppnålige? Ikke at det er eneste grunn til din begeistring, men det gjør det kanskje sterkere?

Nei, jeg har fallt hardt ene og alene fordi det er den vakreste mannen jeg har sett, faktisk.

Det har ikke noe med å få og ikke få. Om han var i live, og min nærmeste nabo, hadde jeg vel ikke turt å snakke med ham en gang, så kjekk er han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har fallt hardt ene og alene fordi det er den vakreste mannen jeg har sett, faktisk.

Det har ikke noe med å få og ikke få. Om han var i live, og min nærmeste nabo, hadde jeg vel ikke turt å snakke med ham en gang, så kjekk er han.

Hvorfor blir ikke KG aldersinndelt? Kan det ikke opprettes et eget teen-underforum?

Jeg er interessert i rettsaken, ikke å høre om meningsløse fjortis-forelskelser i enkelte av Breiviks mer eller mindre attrative ofre.

Med så mange overfølsomme personer i dette forumet, ville jeg iallefall tro at slike diskusjoner kan oppfattes som respektløse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke rart?

Jeg er en hetero mann, men husker jeg så på bildene av ofrene og tenkte han så ut som en gutt som må ha vært populær hos damene da jeg så bildet. Utseendet hans stikker seg ut i mengden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Tore Eikeland virket som en utrolig sjarmerende og god gutt jeg....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...