AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #21 Skrevet 11. mai 2012 Øøøøh, ikke kom her og diss Pepsi Max!!! Pepsi Max har hjulpet meg igjennom lange dager og sene netter med Masteroppgaver, koselige turer på fjellet, selskap med venner og til og med NÅ når jeg skriver dette innlegget! Pepsi Max er den BESTE brusen noensinne!! Coca Cola havner så langt i skyggen at jeg knapt kan se den... PEPSI MAX :hjerte: :hjerte: 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #22 Skrevet 11. mai 2012 Jeg har drukket minst en lite Pepsi Max i sikkert 5 år, og jeg har hukommelse som en elefant..... Ikke har jeg vært syk på mange år heller, men kreften kommer vel snart
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #23 Skrevet 11. mai 2012 Hehe, ja google er din venn Her googlet jeg aspartam og dette kom opp: A few of the many chronic illnesses that have been shown to be contributed to by long-term exposure to excitatory amino acid damage include: Multiple sclerosis (MS) ALS Memory loss Hormonal problems Hearing loss Epilepsy Alzheimer's disease Parkinson's disease Hypoglycemia AIDS Dementia Brain lesions Neuroendocrine disorders Haha! AIDS altså!!!!!!!!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2012 #24 Skrevet 12. mai 2012 De nyreligiøse fruene som mener de har bedre kunnskap om aspartam enn forskere kan blant annet lese om studier utført på tjomlid.com.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #25 Skrevet 12. mai 2012 Jeg skal ikke påstå at jeg har noe forskning å vise til, men jeg har to venninner/bekjente med MS (multipel sklerose) og hun ene la om kosten og sluttet med aspartan og ble veldig mye bedre fungerende. Det sies at det er forsket på sammenhenger mellom for eksempel migrene og aspartan også, uten at jeg har noe å linke til. Men jeg har en god venninne som drikker Pepsi Max hele tiden, og hun er ekstremt plaget med migrene, og vil selvsagt IKKE høre om slike ting, og hun vil ikke prøve å kutte Pepsi Max for å se om det kan hjelpe noe. Da tenker jeg at Pepsi Max må være ekstremt vanedannende, om ikke annet, når man ikke engang orker gjennomføre en periode uten for å sjekke om det kan hjelpe mot migrenen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå