Gå til innhold

En mann kastet sko etter ABB


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Primitiv reaksjon.

Primitiv? Har du mistet noen av dine aller kjæreste på en slik brutal måte kanksje?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, slett ikke. Det var nok sikkert flest nordmenn. Det viser hvordan de lar seg påvirke! Dette kan du nok overføre i et større samfunnsperspektiv også.

Lar seg påvirke? Skjønner det er mange like syke mennesker som barnemorderen ute og går her! Skummelt. Det er slike som DERE jævla rasiter som ødelegger samfunnet!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vold avler vold....... Er det slik vi skal løse problemer fremover kanskje? Har Norge virkelig blitt islamisert allerede?

Om Norge er på vei til å bli islamisert eller ei er da virkelig ikke saken her! Det handler om et menneske som har mister sin kjære. Greier du i det hele tatt å se det menneskelige eller er du så full av hat mot mennesker du ikke kjenner, bare fordi de er muslimer?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliky

Om Norge er på vei til å bli islamisert eller ei er da virkelig ikke saken her! Det handler om et menneske som har mister sin kjære. Greier du i det hele tatt å se det menneskelige eller er du så full av hat mot mennesker du ikke kjenner, bare fordi de er muslimer?

Jeg syntes retssaken HITTILL har blitt gjennomført på en verdig måte med tanke på de omkomne. En måte resten av verden berømmer Norge for. Det blir vist respekt for alle parter, slik det burde bli i et land som Norge. Det er noe å være stolt av! At folk da kaster ting inne i en rettssal er ikke noe å rope hurra for.

Endret av Lykkeliky
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lar seg påvirke? Skjønner det er mange like syke mennesker som barnemorderen ute og går her! Skummelt. Det er slike som DERE jævla rasiter som ødelegger samfunnet!

Ro deg ned din venstrevridde villmann! Du er så skremmende naiv :sjokkert:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme jeg smilte litt og tenkte "endelig!!". Kan ha noe med at obduksjonsrapporten til en venn av meg ble lest opp i dag da...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg synes alle de pårørende og fornærmede som ønsker det burde få steine Breivik. ..med såpass små steiner at det tar litt tid.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, klarer man å finne en unnskyldning for å spre edder og galle om muslimer her også? Galskap.

Hvis det å kaste en sko sier masse om muslimer, hva sier Breiviks handlinger om nordmenn? Eller er det bare muslimer man kan generalisere etter enkeltpersoners handlinger?

Latterlig.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er det bare muslimer man kan generalisere etter enkeltpersoners handlinger?

Ja, det virker sånn. Dessverre. Skjønner ikke at folk klarer dømme en hel gruppe mennesker ut fra enkelthendelser.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elyssa

Stakkars gutt... :tristbla:

Det er da en helt naturlig reaksjon. Gråter når jeg tenker på fortvilelsen han må ha inni seg...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står det at han er muslim?

Såvidt jeg vet så ropte han: "Du drepte broren min"

Tror ikke de gikk igjennom obduksjonsrapporten til en muslimsk gutt i dag!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja jeg er 100% norsk og kan ikke fordra det stygge trynet til monsteret jeg ikke vil si navnet på! Takk!

Nei, det er du ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emphasize

Wow, klarer man å finne en unnskyldning for å spre edder og galle om muslimer her også? Galskap.

Hvis det å kaste en sko sier masse om muslimer, hva sier Breiviks handlinger om nordmenn? Eller er det bare muslimer man kan generalisere etter enkeltpersoners handlinger?

Latterlig.

Ja, det virker sånn. Dessverre. Skjønner ikke at folk klarer dømme en hel gruppe mennesker ut fra enkelthendelser.

Ja, for det er selvfølgelig helt tilfeldig at dette ikke var en etnisk nordmann, ikke sant?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, for det er selvfølgelig helt tilfeldig at dette ikke var en etnisk nordmann, ikke sant?

Like tilfeldig som at ABB er nordmann?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ærlig talt ikke de som mener dette er grei oppførsel. De aller fleste som opplever at en av deres nærmeste blir utsatt for grov vold, voldtekt, eller drap har sikkert lyst til å kaste mer enn en sko etter gjerningsmannen, men de besinner seg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Like tilfeldig som at ABB er nordmann?

Ja, for det har jo vært så mange nordmenn som har gjort det ABB har gjort!

- Men det kan kanskje også endre seg med tiden...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, for det har jo vært så mange nordmenn som har gjort det ABB har gjort!

- Men det kan kanskje også endre seg med tiden...

Så nordmenn som voldtar, dreper og slår - er det representativt for nordmenn som gruppe? Det er jo ganske mange nordmenn som gjør det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står det at han er muslim?

Såvidt jeg vet så ropte han: "Du drepte broren min"

Tror ikke de gikk igjennom obduksjonsrapporten til en muslimsk gutt i dag!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...