Gå til innhold

En mann kastet sko etter ABB


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne voldsforherligeren av en muslim gjør jo ikke annet enn å styrke ABBs sak. En muslimsk voldshandling til applaus fra multikulturalister i salen.

Ringer det en bjelle?

Endret av kråkjefjas
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere av de bistandsadvokatene representerer ønsket å vise hendelsen, mens andre ikke gjorde det. Mer oppsiktsvekkende var det at Lippestad argumenterte for at det ikke skulle vises fordi man ikke skulle ødelegge inntrykket av de berørtes verdige oppførsel så langt!

Nei, det du sier nå er feil. Den eneste bistandsadvokaten som vil at det skal vises er sko-kasterens advokat, og han mener den bør vises kun FORDI hans klient vil at den skal vises. De andre bistandsadvokatene er imot det bl.a. fordi deres klienter ble redde da episoden skjedde og de syntes det var uverdig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne voldsforherligeren av en muslim gjør jo ikke annet enn å styrke ABBs sak. En muslimsk voldshandling til applaus fra multikulturalister i salen.

Ringer det en bjelle?

Å skade en som direkte lemlester andre er ikke sammeliknbart med å skade en som ikke har gjort det. Da måtte man tatt utgangspunkt i at en morder og en 'vanlig' person er av samme verdi og fortjener lik mengde toleranse og respekt for sitt verd, og det er ikke tilfelle sett fra mitt ståsted.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Denne voldsforherligeren av en muslim gjør jo ikke annet enn å styrke ABBs sak. En muslimsk voldshandling til applaus fra multikulturalister i salen.

Ringer det en bjelle?

litt ironisk...denne skokastingen sier altså noe om hvordan muslimene er og hva de vil..hva sier så abb sine handlinger om oss hvite da? sier de kun noe om hvordan muslimer er? med andre ord - alt er muslimene sin feil?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne voldsforherligeren av en muslim gjør jo ikke annet enn å styrke ABBs sak. En muslimsk voldshandling til applaus fra multikulturalister i salen.

Ringer det en bjelle?

Amen og halleluja! Turte ikke si det selv, men jeg er helt enig....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Denne voldsforherligeren av en muslim gjør jo ikke annet enn å styrke ABBs sak. En muslimsk voldshandling til applaus fra multikulturalister i salen.

Ringer det en bjelle?

Jepp,den ble utført kun fordi han er muslim. Ikke fordi han har opplevd denne tragedien på nært hold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så utrolig lett for oss som er utenforstående å si dette. Jeg tror ikke alt er så sort/hvitt i denne saken at man bare applauderer fordi en mann kastet en sko. man har gjennomgått grusomme bilder, grusomme meldinger/samtaler via mobilen, grusomme detaljer, ja alt rundt dette har nok vært grusomt for de som er så hardt rammet. At de reagerer med applaus midt opp i dette - det synes jeg ikke vi kan dømme så hardt. man må nesten se an saken sin omfang først.

nei,man skal jo gjerne ikke kaste ting i retten. Men hvem av oss kan si noe som helst om hvordan det faktisk er å være midt opp i dette? En primitiv handling har nå altså skjedd ( i forbindelse med denne rettsaken), jeg synes faktisk at den må kunne unnskyldes.

Det kan forstås, men ikke unnskyldes. Dette er i måten man oppfører seg i retten. Jeg håper skokasteren får bot for forakt for retten.

Ellers åpner man vel for kasting av gjenstander i alle rettsaker. Og det er ikke ønskelig, det er du vel enig i?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt ironisk...denne skokastingen sier altså noe om hvordan muslimene er og hva de vil..hva sier så abb sine handlinger om oss hvite da? sier de kun noe om hvordan muslimer er? med andre ord - alt er muslimene sin feil?

Slike handlinger som kasting av gjenstander er vanlig i muslimske land (stein f.eks) Handlingene til ABB er ikke vanlig for det norske folk, det sier seg selv, gjør det ikke??????

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det kan forstås, men ikke unnskyldes. Dette er i måten man oppfører seg i retten. Jeg håper skokasteren får bot for forakt for retten.

Ellers åpner man vel for kasting av gjenstander i alle rettsaker. Og det er ikke ønskelig, det er du vel enig i?

Nei jeg ønsker ikke det, men jeg håper ikke vi får se en rettsak som er så stor i skala heller noe mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliky

Jepp,den ble utført kun fordi han er muslim. Ikke fordi han har opplevd denne tragedien på nært hold.

Så, med tanke på alle de pårørende i denne saken, som er VELDIG mange, så er det rett og slett en tilfeldighet at han som gjorde dette var muslim?!?! Jaja............

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg ønsker ikke det, men jeg håper ikke vi får se en rettsak som er så stor i skala heller noe mer...

Omfanget spiller ingen rolle, dersom man forklarer kastingen med fortvilelse og sorg. Alle som mister noen i kriminelle handlinger har samme sorgen og fortvilelsen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som han ønsker å fremstille seg som en slags superhelt dessverre. Sier han kastet skoen og traff Bæra for alle de berørte for terroren. En uselvisk handling. Som må vises på TV.

Minner litt om de to guttene som stod frem i Dagbladet og kalte seg selv supermenn for måten de opptrådde på Utøya.

Hvilke to gutter som kalte seg supermenn? Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så, med tanke på alle de pårørende i denne saken, som er VELDIG mange, så er det rett og slett en tilfeldighet at han som gjorde dette var muslim?!?! Jaja............

Og alle de mange pårørende i denne saken satt i salen da eller?

Jeg sier ikke at din konklusjon absolutt ikke er en mulig løsning, jeg liker vel bare å se etter andre løsninger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva har denne saken med at han er muslim eller ikke?

Jeg kan forstå at noen synes handlingen til skokasteren er i mot de verdiene som er til grunnlag i denne rettsaken, men likevel ikke glem at det er bare snakk om en sko. En bror som sikkert ikke har fått bearbeidet sin sorg, med de støttegruppen og støtten som de i Norge har fått. Vi er mennesker og han reagerte i fortvilelse. Ikke er han norsk eller bor han her heller, noe som gjør det vanskeligere for han forstå rettsaken "sirkuset "

Det å se denne handlingen som ett poeng for den siktede er forkastelig. føler rett og slett at jeg blir lei meg over at noen mener det :tristbla:

Rettssaken har ikke vært noe sirkus i det hele tatt. Alle parter har opptrådd veldig respektfullt, selvom media forsøker å fore deg med noe annet. Når så slike hendelser applauderes, ja så er det et sirkus man ikke bør ønske seg i en så alvorlig sak.

Man kan jo også diskutere hvor mye "affekt" det egentlig var. Det var under en av de norske pårørendes obduksjonsrapport at angrepet skjedde, og det ødela og føltes tungt også en del for disse pårørende i følge bistandsadvokatene deres. Ingen av partene ønsket at angrepet skulle bli vist på TV unntatt skokasteren selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Omfanget spiller ingen rolle, dersom man forklarer kastingen med fortvilelse og sorg. Alle som mister noen i kriminelle handlinger har samme sorgen og fortvilelsen.

Men denne saken er jo sabla spesiell, det kan du ikke komme utenom! Jeg betviler ikke et sekund at det er noen som blir veldig provosert av holdninegn til ABB inne i rettsalen. Og vi vet jeg faktisk ikke engang hvordan det er å være der, men at det er en enorm påkjenning i denne nokså spesielle saken - det tviler jeg ikke på. det trenger nødvendigvis ikke å unnskylde denne sko-kastingen men jeg kan allikevel strekke meg såpass at jeg kan se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliky

Og alle de mange pårørende i denne saken satt i salen da eller?

Jeg sier ikke at din konklusjon absolutt ikke er en mulig løsning, jeg liker vel bare å se etter andre løsninger også.

Veldig mange av de har sittet i salen de siste ukene, JA, og det har ikke skjedd noe før nå....

Men sikkert tilfeldig, jada, helt sikkert :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, på mange måter bare understreker det kulturforskjellene og hvorfor mange er skeptiske til den voldsomme innvandringen. Dessverre, på mange måter er dette 1 poeng til Breivik!

PAPPSKALLE!!

Slutt å si at noe av det Breivik verken sier eller gjør gir han poeng! Han er en morder for faen! han fortjener slik behandling. Alt dette med "verdig rettgang" er tull, andre land mener innerst inne at vi er gerne, for naive som behandler denne idioten med respekt.

Ikke gi ham en nystrøket dress med matchende slips, ikke la han få style håret, han må få KJENNE i hvert fall LITT anger over det han gjorde. Når han ser han blir behandlet som en helt, får han bare lyst til å gjøre det igjen. Fy faen, for et tullete system vi har i Norge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne skokasteren gjorde det i desperasjon, "bunnløs fortvilelse" og "dyp sorg"?

Er det derfor han sitter selvtilfreds og smiler og ler på café noen timer senere og skryter av, etter sin egen vurdering, heltmodige bragd?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vold avler vold....... Er det slik vi skal løse problemer fremover kanskje? Har Norge virkelig blitt islamisert allerede?

......

Du tuller med meg nå? Så fordi folk velger å utøve vold og vise emosjoner så er dette på grunn av muslimene? Virkelig? Så utrolig dømmende du er, fantasktisk, du burde få en premie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PAPPSKALLE!!

Slutt å si at noe av det Breivik verken sier eller gjør gir han poeng! Han er en morder for faen! han fortjener slik behandling. Alt dette med "verdig rettgang" er tull, andre land mener innerst inne at vi er gerne, for naive som behandler denne idioten med respekt.

Ikke gi ham en nystrøket dress med matchende slips, ikke la han få style håret, han må få KJENNE i hvert fall LITT anger over det han gjorde. Når han ser han blir behandlet som en helt, får han bare lyst til å gjøre det igjen. Fy faen, for et tullete system vi har i Norge.

Nå er du bare idiot! Er du så primitiv som du virker så flytt til et muslimsk land! Der ville han sikkert blitt steinet! For slike tilstander ønsker vi jo at skal komme til norge, ikke sant????

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...