Gå til innhold

En mann kastet sko etter ABB


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Vampen

Det forundrer meg ikke om vi, i nærmeste fremtid, kommer til å oppleve hevnaksjoner fra muslimer etter 22. juli. De har jo tradisjoner for slikt.

Heh, og allikvel var hevnangrepene man så 22 juli utført av nordmenn, mot muslimer. Det er rett og slett trist å se hvor kort minne enkelte har. Muslimene i Norge tok del i den nasjonale sorgen i etterkant av 22 juli. Flere muslimske familier er berørte, og det er ikke lenge siden faren til en av de drepte var ute på tv og takket for den store støtten han har opplevd i nærmiljøet. Såvidt jeg vet har det heller ikke vært noen tilfeller av "muslimsk hevn".

Allikevel sitter du altså her og spekulerer i at muslimene kommer til å ta hevn, fordi de har "tradisjon for slikt". Er det ikke slitsomt å være såpass blindet av hat?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bunnslammet har inntatt KG.. Somebody help us!

Nei, bunnslammet har inntatt Oslo, og ødelagt verdigheten til menneskene som mistet livet 22. juli. Tatt oppmerksomheten fra offeret som akkurat fikk opplest minneord og obduksjon. Men det ligger i hans natur, det er tradisjon, derfor må det aksepteres. Så kan han dra på oub og le hele kvelden....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MODERATORER:

Kan dere vennligst ensidig meningspåvirkning og hets av muslimer her? Helt utrolig at dere ikke rydder opp i dette grumset.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bunnslammet har inntatt Oslo, og ødelagt verdigheten til menneskene som mistet livet 22. juli. Tatt oppmerksomheten fra offeret som akkurat fikk opplest minneord og obduksjon. Men det ligger i hans natur, det er tradisjon, derfor må det aksepteres. Så kan han dra på oub og le hele kvelden....

Jeg synes synd på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, og allikvel var hevnangrepene man så 22 juli utført av nordmenn, mot muslimer. Det er rett og slett trist å se hvor kort minne enkelte har. Muslimene i Norge tok del i den nasjonale sorgen i etterkant av 22 juli. Flere muslimske familier er berørte, og det er ikke lenge siden faren til en av de drepte var ute på tv og takket for den store støtten han har opplevd i nærmiljøet. Såvidt jeg vet har det heller ikke vært noen tilfeller av "muslimsk hevn".

Allikevel sitter du altså her og spekulerer i at muslimene kommer til å ta hevn, fordi de har "tradisjon for slikt". Er det ikke slitsomt å være såpass blindet av hat?

Bare vent..... det kommer nok. Du skriver at nordmenn sto for tragedien 22. juli. Det er feil, ikke nordmenn, men nordMANN. En enkelt person. En syk person, veldig syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Bare vent..... det kommer nok. Du skriver at nordmenn sto for tragedien 22. juli. Det er feil, ikke nordmenn, men nordMANN. En enkelt person. En syk person, veldig syk.

Jeg er ikke sjokkert over at manglende leseferdigheter også er noe du sliter med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes synd på deg.

Så du syntes det er greit at han ødela verdigheten til det mennesket som ble minnet akkurat da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elyssa

Skokasting i rettssaler, steinkasting på reportere (da Krekar ble arestert), ja nå begynner vi å se virkningene av innvandringen av muslimer i norge....

Du tuller nå? Du fikk med deg hvem han kastet skoen mot, ikke sant? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sjokkert over at manglende leseferdigheter også er noe du sliter med.

Du skrev nordmenn, ABB er EN nordmann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken verden lever du i da? KG er ikke folket, her er det mange avvikere.

Javel, -og hvem er avikerne?

(Jeg tviler på at det vi ser her ikke er representativt!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tuller nå? Du fikk med deg hvem han kastet skoen mot, ikke sant? ;)

Ja, han traff en advokat som gjorde jobben sin, en jobb ingen misunner henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev nordmenn, ABB er EN nordmann

Omtrent på samme måte som skokasteren er en muslim, og ikke muslimer?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Du skrev nordmenn, ABB er EN nordmann

Ja, jeg skrev nordmenn, fordi jeg mente nordmenn, som i flertall. Det var ikke ABB som løp rundt og angrep muslimer etter at bomben gikk av i Oslo. Det var nordmenn, fortsatt flertall, som skulle hevne seg. Men vi nordmenn har kanskje tradisjon for sånt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du syntes det er greit at han ødela verdigheten til det mennesket som ble minnet akkurat da?

Du burde skamme deg for å bruke avdøde mennesker i din fordomsfulle kamp mot muslimer. Ikke søren om du bryr deg om annet enn å bruke enhver tenkelig og utenkelig situasjon til å vise hvor forstokket du er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Du burde skamme deg for å bruke avdøde mennesker i din fordomsfulle kamp mot muslimer. Ikke søren om du bryr deg om annet enn å bruke enhver tenkelig og utenkelig situasjon til å vise hvor forstokket du er.

Prøver du å insinuere at den enorme og rørende omtanken for ofrene ikke er ektefølt? Isåfall tror jeg du har helt rett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står det at vedkommende er muslim?

Og hvorfor skulle det være relevant i denne tråden? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg skrev nordmenn, fordi jeg mente nordmenn, som i flertall. Det var ikke ABB som løp rundt og angrep muslimer etter at bomben gikk av i Oslo. Det var nordmenn, fortsatt flertall, som skulle hevne seg. Men vi nordmenn har kanskje tradisjon for sånt?

Var det mange muslimer som ble angrepet da? Dette har virkelig gått meg hus forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver du å insinuere at den enorme og rørende omtanken for ofrene ikke er ektefølt? Isåfall tror jeg du har helt rett.

Helt riktig oppfattet. Jeg synes det er avskyelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Var det mange muslimer som ble angrepet da? Dette har virkelig gått meg hus forbi.

Jeg sitter ikke på et nøyaktig tall, men det var flere tilfeller. Jeg snakket også med flere muslimer som var regelrett livredd for å gå ut av døra den dagen, på grunn av truende oppførsel, kommentarer og trusler som haglet fra sinte nordmenn. Det var en stund det hersket noe som lignet veldig på lynjestemning blant nordmenn som trodde islamistiske terrorister stod bak, og jeg synes faktisk det var ganske stort av det muslimske miljøet å legge det bak seg og heller ta del i sorgen i ettertid.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...