Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et spørsmål til Anuket hvis hun skulle befinne seg her, og det er hva hennes favorittsanger fra en musikal er :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Poenget er ikke at folk skal krangle, dette er en lek vi hadde som barn/ungdom, du fikk velge mellom tre personer en skulle du gifte deg med, en skulle du ligge med og en skulle du drepe

Jeg lærte dette av ei jente i 7, jeg trudde alle kjente til den

Denne leken er ukjent for meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

WildThing: Hvorfor er du så populær blannt jentene her inne?

Dette er ikke personlig ment mot WildThing, eller Bandit eller noen av de andre gutta som er blitt nevnt mye her inne i disse trådene. Men jeg tror det er klassisk "hane i hønsegården" situasjon. Tendensen er at de mest aktive mannlige brukerne her inne blir populære uansett, det har ikke så mye med disse brukerne som personer å gjøre. Husker da MikeWaters var veldig aktiv her for noen år siden, da var han desidert nummer 1 på "pulelista" til damene i alle sånne tråder. Nå som han er mye mindre aktiv, blir han nevnt mye sjeldnere, selv om han er akkurat den samme karen. Så det har med aktivitet å gjøre, pluss skjevfordelingen mellom kvinnelige og mannlige brukere. I det virkelige liv er ikke disse karene nødvendigvis like poppis.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Den heter "Fuck, marry, kill" og er rimelig kjent, men det blir noe helt annet når man nevner en person man skulle ønske å "drepe" på tomannshånd og når man annonserer det i all offentlighet, selv om dette bare er et forum.

:)

Folk har diskutert dette og er kanskje lei, men ville bare legge til at jeg har sett "fuck, marry, kill" på flere forumer og det er forsåvidt ganske vanlig, men man pleier som regel ikke å være så personlig at man nevner andre brukere fordi det kan bli litt klein stemning, som regel pleier man å diskutere kjendiser eller fiksjonelle personer og karakterer :)

Skrevet

Dette er ikke personlig ment mot WildThing, eller Bandit eller noen av de andre gutta som er blitt nevnt mye her inne i disse trådene. Men jeg tror det er klassisk "hane i hønsegården" situasjon. Tendensen er at de mest aktive mannlige brukerne her inne blir populære uansett, det har ikke så mye med disse brukerne som personer å gjøre. Husker da MikeWaters var veldig aktiv her for noen år siden, da var han desidert nummer 1 på "pulelista" til damene i alle sånne tråder. Nå som han er mye mindre aktiv, blir han nevnt mye sjeldnere, selv om han er akkurat den samme karen. Så det har med aktivitet å gjøre, pluss skjevfordelingen mellom kvinnelige og mannlige brukere. I det virkelige liv er ikke disse karene nødvendigvis like poppis.

Som mann så kan jeg forstå at Bandit blir sett opp til, fordi han fremstår som en vittig og sympatisk kar. Det er flere eksempler på slike herrer på forumet. Jeg tror også forumet trenger det, for det diskuteres ofte om relasjoner mellom kjønn - og om forumet kun skulle inneholde bitre, forsmådde og sure menn (som det også finnes en del av) så tror jeg det hadde vært tilløp til langt mer konflikter.

Selv stiller jeg meg noe uforstående at jeg blir nevnt i en sånn sammenheng som populær. Dette er faktisk første gang jeg kan komme på, jeg kan tvert imot fortelle at jeg føler det tvert andre veien.

Dog, jeg er ikke her for å delta i noe popularitetskonkurranse.

Jeg skal allikevel tillate meg å være litt smigret. Takk for det, jeg trengte det litt idag.

Skrevet

Jaja, så får jeg si det da: syns ikke det er spesielt greit å navngi noen man kunne tenkt seg å drepe.

Hvem, hva, hvor?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem, hva, hvor?

Det var et spørsmål basert på leken "fuck, marry, kill", men han forandret det fordi det ikke var vondt ment, men kom litt feil ut.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig smigret.

Men det er kun aktuelt om jeg får lov til å lage deg frukost neste morgen.

:)

:) Jada frokost sammen må det da være selv om det er bare ONS :) Blir det for bra, så kan du bytte plassen din med Bandit :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Det var et spørsmål basert på leken "fuck, marry, kill", men han forandret det fordi det ikke var vondt ment, men kom litt feil ut.

Nevnte han en bruker?

Skrevet

Jaja, så får jeg si det da: syns ikke det er spesielt greit å navngi noen man kunne tenkt seg å drepe.

Nei, trenger da ikke å ta det så bokstavelig, men som noen sa her, det er person som jeg er mest uenig med og føler at hun har alltid piggene ute.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, trenger da ikke å ta det så bokstavelig, men som noen sa her, det er person som jeg er mest uenig med og føler at hun har alltid piggene ute.

Hvem?

Skrevet

Ok da, dette er et klassisk dilemma oppsett som jeg lærte en gang, men siden vi tar alt alvorlig i dag så kan jeg redigere bort tatt av dage til å gi en skyllebøtte,

Kan ikke du legge ut lista di først som sist å gå foran med et godt eksampel?

og nei, ikke morde noen da, men noen du liker en del mindre enn de fleste.

?? :goodbye:

AnonymBruker
Skrevet

NozMonster: Fordi hun virker veldig sosial og pratsom, og ikke minst veldig hyggelig og blid. Enhver fest trenger en Noz. :)

Hannee: Fordi hun virker reflektert og jordnær.

Tonje!: Fordi hun er oppegående og tror vi kunne snakket om masse interessant.

Linda-Sofie: fordi jeg vet at vi deler mange interesser.

Raindrops: Fordi hun er awesome.

Cathrine88: Fordi hun også er awesome.

"Gjest": Fordi jeg tror at å drikke vin sammen med henne er ganske crazy og morsomt. Interessant dame.

Mortem: Fordi hun er smart, hyggelig og sympatisk.

Og nå har jeg sikkert glemt noen, men kommer ikke på hvem. Bare vet at det er ei eller to til som skulle vært på festlista. ;)

Takk for svar. Du liker flere ulike typer jenter, det er bra.

WildThing: hvis du kunne samle menn fra KG til guttekveld, hvem ville du valgt og hvorfor? Ikke misforstå ordet "guttekveld" nå :nei:

Gjest HunterLady
Skrevet

Tjaaa. Jeg nevner alltid MikeWaters jeg. Enten han er aktiv eller ei ;-)

Gjest JosefK78
Skrevet

Kan ikke du legge ut lista di først som sist å gå foran med et godt eksampel?

og nei, ikke myrde noen da, men noen du liker en del mindre enn de fleste.

?? :goodbye:

Unskyld til deg også om du ble dratt med inn i dette, jeg tar ansvaret

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare på hvem jeg skulle ha giftet meg meg og hvem jeg skulle ligget med, kvinnene her virker veldig søte men også veldig unge (i følge de bilder jeg har sett på tråden hvor vi legger ut bilder) og noen virker også veldig sexy, men jeg kjenner folk veldig dårlig her til å nevne navn men på det siste svaret om hvem jeg skulle tatt av dage så tror jeg akuratt nå det burde bli meg :)

Gjest Vampen
Skrevet

Vampen: Er du en vamp?

:lur:

vampen > hvor i norge bor du?

Østlandet.:)

AnonymBruker
Skrevet

Nå glir jo tråden bare ut. Vi skulle stille spørsmål til hverandre, og ikke drive å diskutere flere sider fremover.

• Liker 2
Skrevet

Unskyld til deg også om du ble dratt med inn i dette, jeg tar ansvaret

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare på hvem jeg skulle ha giftet meg meg og hvem jeg skulle ligget med, kvinnene her virker veldig søte men også veldig unge (i følge de bilder jeg har sett på tråden hvor vi legger ut bilder) og noen virker også veldig sexy, men jeg kjenner folk veldig dårlig her til å nevne navn men på det siste svaret om hvem jeg skulle tatt av dage så tror jeg akuratt nå det burde bli meg :)

Du trenger ikke å si unnskyld til meg, jeg er ikke så nærtagende.

Om noen ville sette meg på "drapslista" så ville jeg heller vite hvorfor.. Kan det være at folk ser meg annerledes via bokstavene enn jeg mener ?

Folk er for unge her ? Kan jeg spørre hvor gammel er du da ?

Gjest Bandit
Skrevet

1) Bandit

2) Janus

3)"Gjest"

:rodmer:

Men da hadde det vært uaktuelt med 2).... ;)

Gjest Vampen
Skrevet

Nå glir jo tråden bare ut. Vi skulle stille spørsmål til hverandre, og ikke drive å diskutere flere sider fremover.

Kjør på med spørsmål da.:) Folk liker å få spørsmål, så å slenge ut flere spørsmål er en effektiv måte å få slutt på alt pjattet.;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...