Gjest JosefK78 Skrevet 18. mai 2012 #581 Skrevet 18. mai 2012 det er få ting som er så personlig som akkurat drap og ønske om å drepe. det er så personlig at det til og med er nevnt med noen ord i lovverket. Ok da, dette er et klassisk dilemma oppsett som jeg lærte en gang, men siden vi tar alt alvorlig i dag så kan jeg redigere bort tatt av dage til å gi en skyllebøtte, 1
TheHairyToothfairy Skrevet 18. mai 2012 #582 Skrevet 18. mai 2012 Ok da, dette er et klassisk dilemma oppsett som jeg lærte en gang, men siden vi tar alt alvorlig i dag så kan jeg redigere bort tatt av dage til å gi en skyllebøtte, det høres ut som et flott initiativ, det setter jeg pris på. og tro meg, jeg tar alltid drap veldig alvorlig.
Gjest JosefK78 Skrevet 18. mai 2012 #583 Skrevet 18. mai 2012 det høres ut som et flott initiativ, det setter jeg pris på. og tro meg, jeg tar alltid drap veldig alvorlig. Da gjør jeg det, men dette betyr at du er mitt svar på spørsmål 3 2
Silfen Skrevet 18. mai 2012 #584 Skrevet 18. mai 2012 En ting er å stille spørsmålet, en annen å faktisk svare. Lurer på om noen tenker over at det er et menneske som faktisk leser navnet sitt der. 3
TheHairyToothfairy Skrevet 18. mai 2012 #585 Skrevet 18. mai 2012 (endret) Da gjør jeg det, men dette betyr at du er mitt svar på spørsmål 3 hvem jeg ville gitt en skyllebøtte? steinar seiler jo høyt med sine bitre kvinneskildringer og innbitte tro på at alle mennesker er klin like og støpt ved sterk varme uten innhold. i et håp om at han kanskje ser lyset og får litt livslykke, han og? men, then again - jeg er for lat. Endret 18. mai 2012 av WildThing 1
Gjest Hard Ride Skrevet 18. mai 2012 #586 Skrevet 18. mai 2012 Jaja, så får jeg si det da: syns ikke det er spesielt greit å navngi noen man kunne tenkt seg å drepe. Tenkte det samme, det kan i det minste være en oppskrift på krangel. Spenstig spørsmål i hvert fall
Gjest JosefK78 Skrevet 18. mai 2012 #587 Skrevet 18. mai 2012 En ting er å stille spørsmålet, en annen å faktisk svare. Lurer på om noen tenker over at det er et menneske som faktisk leser navnet sitt der. Poenget er ikke at folk skal krangle, dette er en lek vi hadde som barn/ungdom, du fikk velge mellom tre personer en skulle du gifte deg med, en skulle du ligge med og en skulle du drepe Jeg lærte dette av ei jente i 7, jeg trudde alle kjente til den 2
TheHairyToothfairy Skrevet 18. mai 2012 #588 Skrevet 18. mai 2012 Poenget er ikke at folk skal krangle, dette er en lek vi hadde som barn/ungdom, du fikk velge mellom tre personer en skulle du gifte deg med, en skulle du ligge med og en skulle du drepe Jeg lærte dette av ei jente i 7, jeg trudde alle kjente til den jeg kommer med et svar og i samme slengen et to spørsmål til den der; hvor lenge har du vært bruker på kg? opplever du at andre brukere her alltid unngår en krangel? 1
Gjest Janus Skrevet 18. mai 2012 #589 Skrevet 18. mai 2012 Jeg lærte dette av ei jente i 7... Den heter "Fuck, marry, kill" og er rimelig kjent, men det blir noe helt annet når man nevner en person man skulle ønske å "drepe" på tomannshånd og når man annonserer det i all offentlighet, selv om dette bare er et forum. 1
Gjest JosefK78 Skrevet 18. mai 2012 #590 Skrevet 18. mai 2012 jeg kommer med et svar og i samme slengen et to spørsmål til den der; hvor lenge har du vært bruker på kg? opplever du at andre brukere her alltid unngår en krangel? 29 april stod det på min profil at jeg ble medlem Kansje jeg er naiv, men folk her syntes å være rolige og sindige mennesker Men jeg har kansje vært for lenge på VGD hvor folk var i strupen på hverandre hele tiden for ingenting
Gjest JosefK78 Skrevet 18. mai 2012 #591 Skrevet 18. mai 2012 Den heter "Fuck, marry, kill" og er rimelig kjent, men det blir noe helt annet når man nevner en person man skulle ønske å "drepe" på tomannshånd og når man annonserer det i all offentlighet, selv om dette bare er et forum. Vel jeg tenkte dette bare var en barnelek som alle kjente og ikke at folk ville ta det som en oppfordring til vold mot medmennesker men ingen skade sjedd ingen sjede skadd, det var bare en person som svarte skikkelig og hun svarte gjest, og det kan være hvem som helst
TheHairyToothfairy Skrevet 18. mai 2012 #592 Skrevet 18. mai 2012 Vel jeg tenkte dette bare var en barnelek som alle kjente og ikke at folk ville ta det som en oppfordring til vold mot medmennesker men ingen skade sjedd ingen sjede skadd, det var bare en person som svarte skikkelig og hun svarte gjest, og det kan være hvem som helst "gjest" er en registrert bruker. nytt spørsmål; hvordan tror du "gjest" oppfatter å bli nevnt i en slik sammenheng? 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #593 Skrevet 18. mai 2012 Hva er poenget med å fortsette krangelen? Han tenkte seg ikke om og nå har han redigert innlegget. Dette gjør det bare verre. 8
Gjest JosefK78 Skrevet 18. mai 2012 #594 Skrevet 18. mai 2012 "gjest" er en registrert bruker. nytt spørsmål; hvordan tror du "gjest" oppfatter å bli nevnt i en slik sammenheng? Ok så det er en bruker som heter gjest og ikke en bruker som er gjest Vel da får jeg bare unskylde til Gjest for mitt flåsete spørsmål og at det kom ut galt, det var ikke meningen å såre noen 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #595 Skrevet 18. mai 2012 WildThing: Hvorfor er du så populær blannt jentene her inne?
TheHairyToothfairy Skrevet 18. mai 2012 #596 Skrevet 18. mai 2012 Hva er poenget med å fortsette krangelen? Han tenkte seg ikke om og nå har han redigert innlegget. Dette gjør det bare verre. jeg beklager om din oppfattelse av konflikt er så frynsete, men her er ingen konflikt. jeg har stilt et spørsmål. intet annet. det var ikke meningen å rive opp noe sårt i hverdagen.
TheHairyToothfairy Skrevet 18. mai 2012 #597 Skrevet 18. mai 2012 WildThing: Hvorfor er du så populær blannt jentene her inne? jeg tror ikke jeg er det. at jeg er populær er en fremstilling jeg ikke kjenner meg igjen i. om slik er, så er ikke jeg i stand til å sette ord på det.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #598 Skrevet 18. mai 2012 Silfen: jeg mener å huske at du liker britiske serier. Hva er favorittene? Har du noen favorittkomiker?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #599 Skrevet 18. mai 2012 jeg beklager om din oppfattelse av konflikt er så frynsete, men her er ingen konflikt. jeg har stilt et spørsmål. intet annet. det var ikke meningen å rive opp noe sårt i hverdagen. Herregud. På tide å komme ned av din høye hest og MOVE ON. On topic! Sebastianen: hvilken landsdel er du fra? Altså Østlandet, Sørlandet osv. 4
TheHairyToothfairy Skrevet 18. mai 2012 #600 Skrevet 18. mai 2012 Herregud. På tide å komme ned av din høye hest og MOVE ON. On topic! Sebastianen: hvilken landsdel er du fra? Altså Østlandet, Sørlandet osv. det stemmer, jeg har hest - men han er ikke så veldig høy. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå