Gjest Bud Skrevet 18. mai 2012 #541 Skrevet 18. mai 2012 Takk! Hva var spørsmålet ditt? Henger ikke med..?
Gjest Nuppdupp Skrevet 18. mai 2012 #542 Skrevet 18. mai 2012 Takk! Hva var spørsmålet ditt? Henger ikke med..? Hvorfor forsvant du fra kg? og hvorfor lagde du en ny brukerkonto isteden?
Gjest Bud Skrevet 18. mai 2012 #543 Skrevet 18. mai 2012 Ble forfulgt av en uforskammet AB som hadde lagt meg for hat. Fant ut hvem det var i ettertid, så jeg prøver å unngå diskusjoner hvor vedkommende er implisert Man blir avhengig av KG, så selvfølgelig måtte jeg melde meg inn igjen... 1
Xaphan Skrevet 18. mai 2012 #544 Skrevet 18. mai 2012 Jeg lurer på om Giacomo_P skriver på samme måte her som han gjør på jobb eller i andre profesjonelle/offentlige sammenhenger, og hvordan det eventuelt mottas.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #545 Skrevet 18. mai 2012 Det var da veldig så nysgjerrige dere bvar på denne Giacomo da! Bare fordi han skriver på dansk/norsk! Hadde han skrevet på standard bokmål hadde dere ikke vært interessert i det hele tatt! 2
Geparden Skrevet 18. mai 2012 #546 Skrevet 18. mai 2012 Det er litt pussig å sitte med et "Hey, noen spurte meg om noe! Johoo! " Er du en treningsfreak?(positivt ment altså ) Og hvor ofte trener du? Hmmm, hva er egentlig en treningsfreak? Det er mye i livet som er viktigere enn trening, men det er nok hobby nummer en. Og jeg liker å vite mest mulig om hva jeg driver med så da har det tatt en del plass. Hvor ofte og mye varierer med overskudd, jobb, sesong, vær og føreforhold. 3-4 ganger i uka er vanligst.
Gjest NozMonster Skrevet 18. mai 2012 #547 Skrevet 18. mai 2012 Nozze > hva jobber du som? jeg jobber ikke. Er student, og har mer enn nok med det
Gjest Applecore Skrevet 18. mai 2012 #548 Skrevet 18. mai 2012 Bytte hva da? Borte? Ja, jeg har en veldig dårlig dag i dag, stikker til fjells om en halvtime og blir der .. en stund God tur! 1
Niennas Skrevet 18. mai 2012 #549 Skrevet 18. mai 2012 Nusseli: Liker du best å bo i Norge eller Sverige?
Niennas Skrevet 18. mai 2012 #550 Skrevet 18. mai 2012 (endret) Tekola: Du har sagt i en annen (og sikkert flere) tråder at du er kristen. Har kristendommen noen plass i hverdagen din? Edit: Og hvorfor brukernavnet Tekola? Endret 18. mai 2012 av Niennas
Gjest Nuppdupp Skrevet 18. mai 2012 #551 Skrevet 18. mai 2012 Det var da veldig så nysgjerrige dere bvar på denne Giacomo da! Bare fordi han skriver på dansk/norsk! Hadde han skrevet på standard bokmål hadde dere ikke vært interessert i det hele tatt! jeg må innrømme jeg ikke leser postene bare på grunn av det. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #552 Skrevet 18. mai 2012 Vampis: har du fortsatt byens beste seng?
Gjest HunterLady Skrevet 18. mai 2012 #553 Skrevet 18. mai 2012 Er det noe galt med avholdsfolk også nå? Nei, hvorfor skulle det være det? Pga min måpesmiley? Det var liksom meninga at det skulle være en liten morsom overdrivelse. Jeg beklager så meget hvis noen følte seg støtt. Hva var det jeg tenkte på? *Går i skammekroken og riser meg selv HARDT* 1
Gjest Tekola Skrevet 18. mai 2012 #554 Skrevet 18. mai 2012 Tekola: Du har sagt i en annen (og sikkert flere) tråder at du er kristen. Har kristendommen noen plass i hverdagen din? Edit: Og hvorfor brukernavnet Tekola? Jeg fikk et spørsmål! Dog, ikke et spørsmål jeg hadde regnet med å få! Jeg får prøve å svare så godt jeg kan! (Og uten å bruke ord fra pensum, selv om jeg nettopp har skrevet oppgave om det som jeg regner for min form for religiøsitet). Vel, jeg regner meg selv som kristen. Jeg går i kirken i høytidene og av og til ellers. Det er ikke så ofte jeg ber, men det hender. Det var viktig for meg å gifte meg i kirken, og jeg anså det aldri som noe alternativ å konfirmere meg borgerlig. For meg så er kirken en viktig institusjon i livet mitt. Jeg er vokst opp med statskirken og har gått i kor og jobbet på ungdomskafé i regi av denne. For meg gir det en trygghet å bekjenne meg som kristen. Dog, jeg retter aldri pekefingeren mot noen i forhold til deres tro, og jeg mener at tro er en svært personlig ting. Familien min er ikke spesielt religiøs, og skulle man satt den i en bås ville det vært nærmere new age-fenomenet enn den generelle kristendommen, selv om vi alle bekjenner oss til statskirken. Er det et godt nok svar? Jeg kaller meg Tekola fordi... Hm... Jeg husker ikke hvor jeg fant navnet første gangen, men den karakteren jeg spiller mest på i World of Warcraft heter Tekola :happy:
Gjest Silvermist Skrevet 18. mai 2012 #555 Skrevet 18. mai 2012 Rumle: Hvilken vin er din absoludte favoritt? Odisi: Hvilken ost liker du bedst? Swarovski: Hvorfor har du valgt akkurat dette nicket? Vampen: Er du en vamp? Arabella: Har du fått en PM med et billede av noe på størrelse med en ølboks? Silvermist: Hvorledes kom du på ditt fantastiske nick? Det er vanskelig å gi noe konkret svar på,det kom til meg og der var det. Jeg er glad i fantasy, eventyr, vakker natur, lykke og vemod, drømmer, filosofi osv., så det kommer fra et sølvtåke-fylt sted inni min svevende tankefabrikk. 1
Gjest HunterLady Skrevet 18. mai 2012 #556 Skrevet 18. mai 2012 Til Silvermist: Ja, det hender at jeg projiserer følelser over på dette forumet. Hvis jeg har en veldig god dag, så er jeg som regel blid og fornøyd, både her inne og ellers ute i livet. Dersom dagen er dritt, så blir jeg gjerne lettere provosert og sugen på litt opphetede diskusjoner. Dersom jeg drikker litt vin, så blir jeg muligens litt mer tullete/flørtete/etc. Jeg rakk ikke å svare deg før spm ble slettet, men synes da spørsmålet du stilte var helt okey, så jeg syntes jeg burde svare.
Gjest Silvermist Skrevet 18. mai 2012 #557 Skrevet 18. mai 2012 Til Silvermist: Ja, det hender at jeg projiserer følelser over på dette forumet. Hvis jeg har en veldig god dag, så er jeg som regel blid og fornøyd, både her inne og ellers ute i livet. Dersom dagen er dritt, så blir jeg gjerne lettere provosert og sugen på litt opphetede diskusjoner. Dersom jeg drikker litt vin, så blir jeg muligens litt mer tullete/flørtete/etc. Jeg rakk ikke å svare deg før spm ble slettet, men synes da spørsmålet du stilte var helt okey, så jeg syntes jeg burde svare. Takker for godt svar!
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #559 Skrevet 18. mai 2012 HunterLady: hvis du skulle hatt jentefest med kvinner fra KG, hvem ville du invitert og hvorfor?
Gjest HunterLady Skrevet 18. mai 2012 #560 Skrevet 18. mai 2012 HunterLady: hvis du skulle hatt jentefest med kvinner fra KG, hvem ville du invitert og hvorfor? NozMonster: Fordi hun virker veldig sosial og pratsom, og ikke minst veldig hyggelig og blid. Enhver fest trenger en Noz. Hannee: Fordi hun virker reflektert og jordnær. Tonje!: Fordi hun er oppegående og tror vi kunne snakket om masse interessant. Linda-Sofie: fordi jeg vet at vi deler mange interesser. Raindrops: Fordi hun er awesome. Cathrine88: Fordi hun også er awesome. "Gjest": Fordi jeg tror at å drikke vin sammen med henne er ganske crazy og morsomt. Interessant dame. Mortem: Fordi hun er smart, hyggelig og sympatisk. Og nå har jeg sikkert glemt noen, men kommer ikke på hvem. Bare vet at det er ei eller to til som skulle vært på festlista. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå