Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nemlig. Derfor kan man tenke seg om før man kritiserer. Opprinnelsesland eller eventuelle skrivevansker kan virke inn på rettskrivningen og da er det ikke mye morsomt å få kritikk.

Opplysning er ikke kritikk.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javisst er jeg mann, jeg har ikke sex lenger...

*surve* :sjenert:

JEG har ikke sex lenger. Jeg har ikke rørt mine edlere deler på veldig lenge etter hvert. Selvsex er også sex, så med mindre du som meg ikke rører, så har du litt sex, bare alene. :fnise:

Skrevet

det kommer veldig ann på dagsformen :)

det går stort sett i heavy rock eller hard rock- som for.eks Motley Crue, Thin Lizzy, White Zombie eller Anthrax.

men jeg jeg hører veldig mye på The Roots og Looptroop/Promoe også (hip-hop).

Eros Ramazzotti topper også lista!

og Paolo Nutini og Cat Stevens.

du da Dragonfly? :)

Aha :) Jeg hadde en rock/metalfase for noen år siden, med Iron Maiden, Godsmack, Metallica, den type ting. Men nå er det mest damer med piano, altså Sara Bareilles, Regina Spektor (rare, kule damen), A Fine Frenzy, Kate Nash, og litt indie-type musikk som Säkert!/Hello Saferide (begge deler er Annika Norlin sine prosjekter). Annika er fantastisk! For en stemme hun har, og for en låtskriver hun er. :)

Skrevet

heheee... jeg kan si så mye som at jeg er langt over middels glad i sjiraffer! jeg har alt av dem, og kan "alt" om dem. har vel omtrent 593 forskjellige sjiraffting her hjemme, men om jeg forklarer hvor glad jeg er i dem, så avslører jeg litt vel for mye personlig om meg selv..

(raffen er den sjiraffen fra portveien2)

Jeg ogsååå! En gang gikk jeg til og med inn i en gullsmedforretning og spurte om å få kjøpe en av sjiraffbamsene de hadde som pynt i utstillingsvinduet sitt... Det fikk jeg. :nigo:

Jeg viste min sjiraffinteresse så tydelig at det endte med at folk begynte å gi meg alt mulig rart med sjirafftema så jeg måtte be dem slutte litt... :sjenert: Jeg er fortsatt superglad i sjiraffer, men det er begrensa hvor mange jeg får plass til i en liten leilighet.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg var sikker på at Bud var nærmere 40 jeg :fnise:

• Liker 5
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Du har dessverre rett :gjeiper:

Dæven, jeg er god! :fnise:

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet (endret)

Funny fact, jeg tenkte over hva jeg selv ville svart når jeg spurte deg. Løsningsorientert ville jeg svart hvis jeg skulle si det første som dukket opp i pannebrasken. Kom imidlertid på andre ting som jeg også liker godt meg med selv. :biggrin:

Men, over til den juicy delen. Har du noen gang vurdert seriøst å gå inn på en homse/lesbebar kun for å prøve ut en natt på motsatt banehalvdel?

Får vel gjøre som i eksamenoppgaver, og sette opp et premiss: Du er hetrofil.

Vel, jeg er hetrofil, men jeg har testet den andre banehalvdelen. :nigo: Nå er det ikke så mange homse/lesbebarer rundt her, men hadde det vært det, så hadde det vært null stress å bevege seg inn der. :lur: Selv om jeg altså allerede har testet ut min seksuelle overbevisning.

Edit: og samme spørsmål tilbake til deg Silvermist. ;)

Endret av Vampen
Skrevet

Døh!!

Gjest Bandit
Skrevet

Bare ungfolen med andre ord. Hans åpenbare fascinasjon for Trinity-filmene, tilsa at han burde vært eldre... :ler:

Mens du, Raindrops, trodde jeg var eldre enn du er. Du er virkelig moden og reflektert til å være så ung. Hadde du vært eldre... :lur:

Skrevet

Bare ungfolen med andre ord. Hans åpenbare fascinasjon for Trinity-filmene, tilsa at han burde vært eldre... :ler:

Mens du, Raindrops, trodde jeg var eldre enn du er. Du er virkelig moden og reflektert til å være så ung. Hadde du vært eldre... :lur:

Hadde du blitt far i en alder av 16 år... Tørk bort den tanken først som sist ;)

Raindrops er og blir hot, menmen...

Gjest Bandit
Skrevet

Hadde du blitt far i en alder av 16 år... Tørk bort den tanken først som sist ;)

Det var nok en tøff tid, ja. Hvordan fungerer det i dag?

Gjest Raindrops
Skrevet

Takk for det Bandit, det var koselig å høre :)

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Vel, jeg er hetrofil, men jeg har testet den andre banehalvdelen. :nigo: Nå er det ikke så mange homse/lesbebarer rundt her, men hadde det vært det, så hadde det vært null stress å bevege seg inn der. :lur: Selv om jeg altså allerede har testet ut min seksuelle overbevisning.

Edit: og samme spørsmål tilbake til deg Silvermist. ;)

Hvorfor er jeg ikke overrasket? ;)

Hadde jeg vært singel så hadde jeg definitivt prøvd ut jentene under regnbueflagget. Jeg er såpass "voksen" at disse tankene er der av ren og pur nysgjerrighet, "hva finnes på andre siden?", og jeg er veldig glad i å finne ut av spørsmål som surrer rundt i hodet. Selv til nå kun har forelsket meg i gutter, så finner jeg jenter tennende.

Skrevet

Vampen! Silvermist! Get a roooooom!... :skya:

• Liker 3
Gjest Starlit
Skrevet

Gjelder min og?

I så fall er likheten godt fremgitt i selve avataren: feit, briller og kjeftende på dumme folk.

Synes bildet er genialt jeg :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg ser for meg at Bud er rundt 85 år, men det er fordi jeg forbinder han med Bud Spencer. :fnise:

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Jeg ogsååå! En gang gikk jeg til og med inn i en gullsmedforretning og spurte om å få kjøpe en av sjiraffbamsene de hadde som pynt i utstillingsvinduet sitt... Det fikk jeg. :nigo:

Jeg viste min sjiraffinteresse så tydelig at det endte med at folk begynte å gi meg alt mulig rart med sjirafftema så jeg måtte be dem slutte litt... :sjenert: Jeg er fortsatt superglad i sjiraffer, men det er begrensa hvor mange jeg får plass til i en liten leilighet.

næææh! det er ikke ofte jeg støter på andre som er sjiraffoholikere!

de tar over leiligheten min også :ler:

Pene sko: av en eller annen grunn så lurer jeg fryktlig på hva du heter? jeg har null anelse, men jeg veit godt hva jeg synes du passer til men jeg er har en sterk merkelig følelse av et navn.. hehe.. så nå er jeg spent på svar :popcorn:

Endret av NozMonster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...