Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var et vanskelig spørsmål - jeg tror jeg vilde ha foretrukket om den rollen gikk til Jens Okking.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bandit, Wonders og Bud: Har du gjort noe kriminelt noen gang? Har du noe på rullebladet ditt?

Ja, hver eneste dag, jeg er en uhelbredelig lovløs samfunnsfare iflg enkelte!

Kjører ofte litt over fartsgrensen(mrk. 40- og 70soner som er noe av det dummeste som er oppfunnet), kjører med for store dekk på bilen min, offentlig urinering er en gjenganger (edru, det følger liksom jobben..) og sist, men ikke minst så har jeg skutt x antall mindre dyr utenom fastsatt jakttid.

Bur meg inn!

Bændit: Hvem mener du at burde stå for grilling, menn eller kvinner? Grilling som i mat.

Gjest Bandit
Skrevet

Bændit: Hvem mener du at burde stå for grilling, menn eller kvinner? Grilling som i mat.

Menn. Punktum.

Bødd: Hva skremmer deg mest av alt?

Skrevet

Menn. Punktum.

Bødd: Hva skremmer deg mest av alt?

Vel.. De erter meg fortsatt for den gangen skrek som ei jente og hoppet opp på taket på arbeidsbilen hvor jeg ble sittende resten av arbeidsdagen... På bakken lå en orm..... æsj, nå tør jeg ikke se innom her igjen i tilfelle noen morsomme individer legger ut morsomme bilder....

• Liker 1
Skrevet

Det er en ufattelig ekkel problemstilling, men etter å ha tenkt litt på det, ville jeg nok godtatt det.

Håper ikke jeg tråkket over noen grenser for deg. Jeg er bare litt nysgjerrig av natur. Så jeg stiller mye spm når jeg ikke forstår helt grunnen.

Hikken, Bud, Daybreak:

Hvis du kunne være en annen person for en dag, hvem ville det vært, og hvorfor?

Gjest Bandit
Skrevet

Håper ikke jeg tråkket over noen grenser for deg. Jeg er bare litt nysgjerrig av natur. Så jeg stiller mye spm når jeg ikke forstår helt grunnen.

Nei, for all del. Det var kun en ufattelig ekkel problemstilling. Hadde du tråkket over noen grenser, ville jeg sagt det. :)

Organdonasjon er for meg en veldig viktig beslutning som man ikke skal ta lett på.

Skrevet

Hikken, Bud, Daybreak:

Trives godt med å være meg selv :)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Bandit: Hvis vi skulle på date, hva hadde vi gjort?

Skrevet

Hikken, Bud, Daybreak:

Likar godt livet mitt,men det hadde vore artig å prøve ut andre sitt liv også :fnise: Ville kanskje prøvd livet til ei som heiter Gunnhild,fordi ho er ei alle tiders dame,og lurer på korleis ho eigentleg har det.

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit: Hvis vi skulle på date, hva hadde vi gjort?

Dersom det hadde vært første date, så ville jeg valgt en cafè eller pub. Slik at det gikk an å snakke sammen. For meg handler første date mer om å sjekke kjemi og bli litt bedre kjent, enn å imponere med dyre restauranter og show.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Trives godt med å være meg selv :)

Er du helt teit? Velg en eller annen sexy kjendis, så sender du deg selv masse nakne bilder av hu... Enten om det er for å presse ut penger, eller... andre ting...

Eller så kan du eventuelt velge Donald Trump, og sette inn millioner på din egen konto, som du kan nyte godt av dagen etter.

Endret av Yme
  • Liker 1
Skrevet

Er du helt teit? Velg en eller annen sexy kjendis, så sender du deg selv masse nakne bilder av hu... Enten om det er for å presse ut penger, eller... andre ting...

Eller så kan du eventuelt velge Donald Trump, og sette inn millioner på din egen konto, som du kan nyte godt av dagen etter.

Du har en skrudd måte å sette ting i perspektiv på...

Jeg vil bli Donald Trump for en dag!

Hallo????

Tryll da!

Skrevet

Bud: favorittsang fra Vazelina? Heck, topp fem. Go go go.

Skrevet

Bud: favorittsang fra Vazelina? Heck, topp fem. Go go go.

Ællve år utta kvinnfolk! :)

Din?

Gjest Hikken
Skrevet

Hikken, Bud, Daybreak:

Johnny Depp, for da kunne jeg tatt masse nakenbilder av meg selv og lagret til senere bruk! :sjarmor:

Skrevet

NozMonster: Om du skulle dratt på date med en fra KvinneGuiden, hvem skulle det vært? Og siden du så vidt jeg vet er hetero må du velge en gutt/mann. Venninne-date er juks!

Skrevet

Hehe, ser den :)

Hørte mye på Vazelina da jeg kjørte gammel Volvo, men den tiden er over.

Syns om slik stereotypisk trucker-musikk a?

Skrevet (endret)

Hehe, ser den :)

Hørte mye på Vazelina da jeg kjørte gammel Volvo, men den tiden er over.

Syns om slik stereotypisk trucker-musikk a?

jeg tror ikke jeg er helt upartisk når det kommer til trucker-musikk, siden jeg har tendensiøse øyeblikk til å skrive og spille sånt selv. se frem til countryfestivalen på skjåk, der skal undertegnede beære scenen noen øyeblikk denne sommeren.

bud, hvorfor sluttet du kjøre lastebil?

Endret av Gunvald
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Dersom det hadde vært første date, så ville jeg valgt en cafè eller pub. Slik at det gikk an å snakke sammen. For meg handler første date mer om å sjekke kjemi og bli litt bedre kjent, enn å imponere med dyre restauranter og show.

Så koslig :) Jeg hadde tatt deg med på tivoli! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...