kråkefjas Skrevet 13. juni 2012 #3241 Skrevet 13. juni 2012 (endret) Kråkefjas: hvordan vil du bli husket? Godt spørsmål. For en revolusjonerende vitenskapelig oppdagelse eller første mann på Mars kanskje. Kråkefjas? Hva var ditt gamle brukernavn? Hva får deg til å tro jeg har et? Det har jeg ikke. Noz: Hvorfor har du så dårlig selvtillit? Yme: Hva gjør deg tilbakestående? (Til den hårsåre drama-gjengen: Dette er ikke frekt ment. Han har selv skrevet at han er) Endret 13. juni 2012 av kråkefjas
Mynona Skrevet 13. juni 2012 #3242 Skrevet 13. juni 2012 Alkasil, Giacamo, Fastin Drue, Arabella: Har du gjort noe ulovlig noen gang? Hva? Noz, Flair, Gunvald, Vampen: Hvis døgnet hadde 5 ekstra timer, hva hadde du brukt de på?
TheHairyToothfairy Skrevet 13. juni 2012 #3243 Skrevet 13. juni 2012 Noz, Flair, Gunvald, Vampen: Hvis døgnet hadde 5 ekstra timer, hva hadde du brukt de på? Lære meg å sove. Meeen, sannsynligvis hadde jeg brukt dem på gitar og bil-tafsing.
Gjest Eurodice Skrevet 13. juni 2012 #3244 Skrevet 13. juni 2012 Hvor er det blitt av Madelen1 eller hvordan hun nå skrev navnet? Hun er sikkert på bryllupsreise .
pinar Skrevet 13. juni 2012 #3245 Skrevet 13. juni 2012 Hun er sikkert på bryllupsreise . Ah, visste ikke at hun hadde giftet seg.
Gjest Cakenommy Skrevet 13. juni 2012 #3246 Skrevet 13. juni 2012 Bandit, Karpuzi og Cakenommy: Hvilken sang beskriver humøret ditt akkurat nå? Rudeboy Feat. Omar Linx - Zedz Dead &Omar Linx
kaffemor Skrevet 13. juni 2012 #3247 Skrevet 13. juni 2012 Godt spørsmål. For en revolusjonerende vitenskapelig oppdagelse eller første mann på Mars kanskje. Hva får deg til å tro jeg har et? Det har jeg ikke. Var en bruker som sa det tidligere i tråden
Giacomo_P Skrevet 13. juni 2012 #3248 Skrevet 13. juni 2012 Alkasil, Giacamo, Fastin Drue, Arabella: Har du gjort noe ulovlig noen gang? Hva? Jeg kjørte uden certifikat i mange år, før jeg fikk somlet meg til å kjøre opp. Og dessuden har jeg kjørt med høy promille noen ganger (det er jeg ikke specielt stolt av). Jeg har brukt cannabis mange ganger da jeg var ung, men jeg likte det aldrig. Jeg har smuglet store mengder brendevin og vin opp gjennom årene. Jeg har drukket på offentlig sted utallige ganger. Tidlig i tenårene var jeg med på noe ordentlig kriminelt, sammen med en barndomsvenn som ikke var helt god, men det vil jeg ikke fortelle her. Vi blev ikke tatt for det. (Det var ikke noe veldig alvorlig, men en straffbar handling uansett).
Gjest Eurodice Skrevet 13. juni 2012 #3249 Skrevet 13. juni 2012 Ah, visste ikke at hun hadde giftet seg. Hun giftet seg forrige lørdag om jeg ikke husker aldeles feil. Hun startet en tråd og spurte om noen kunne anbefale steder som hadde god pizza, for det skulle hun ha i bryllupet, sa hun. Tråden utartet noe veldig, for folk tok dette seriøst. Men hun lurte alle sammen. Bryllupsmiddagen ble tradisjonell, oksestek mener jeg hun skrev .
kaffemor Skrevet 13. juni 2012 #3250 Skrevet 13. juni 2012 Giacomo_P: Hva gjør deg lykkelig? Har du en drøm som enda ikke har gått i oppfyllelse?
pinar Skrevet 13. juni 2012 #3251 Skrevet 13. juni 2012 Hun giftet seg forrige lørdag om jeg ikke husker aldeles feil. Hun startet en tråd og spurte om noen kunne anbefale steder som hadde god pizza, for det skulle hun ha i bryllupet, sa hun. Tråden utartet noe veldig, for folk tok dette seriøst. Men hun lurte alle sammen. Bryllupsmiddagen ble tradisjonell, oksestek mener jeg hun skrev . Haha! Ah jeg husker at jeg så tråden på forsiden her, men gikk aldri inn i den.
Gjest Fasting Drue Skrevet 13. juni 2012 #3252 Skrevet 13. juni 2012 Alkasil, Giacamo, Fastin Drue, Arabella: Har du gjort noe ulovlig noen gang? Hva? Hvem har ikke gjort noe ulovlig? :gjeiper: Jeg har gjort mye rart, jeg, men jeg kan nevne at jeg iblant kjører på rødt lys. kaffemor: hvis du måtte velge, hadde du valgt en mann med kronisk gammelmannsånde, eller liten penis?
Giacomo_P Skrevet 13. juni 2012 #3253 Skrevet 13. juni 2012 Giacomo_P: Hva gjør deg lykkelig? Har du en drøm som enda ikke har gått i oppfyllelse? Jeg har egentlig opplevet omtrent alt jeg ønsket meg i livet, og selv om ting ikke er blitt helt som jeg forestilte meg, har jeg intet ugjort som er vesentlig for meg. Det som gjør meg lykkelig, er vel egentlig de små tingene i livet, som å våkne en tidlig morgen og kjende den klare rene luften efter et regnskyld, kjende morgensolen begynde å varme, og duften av varm jord som stiger opp fra marken, mens humlen surrer godmodig fra blomst til blomst. Jeg er lykkelig når jeg får sitte og se på havet i noen timer. Jeg gleder meg over andres lykke, og det varmer om jeg kan fremkalde et smil hos noen, eller å hjelpe noen til å se anderledes på en vanskelig situasjon. Jeg er lykkelig når jeg kan sette meg ned alene i noen timer med tungt faglig materiale, og la hjernen jobbe uden distraksjoner. Jeg er lykkelig når jeg kan lese en god roman foran peisen mens stormen raser udenfor. Jeg er lykkelig når jeg får lave et deilig måltid til noen, og kan stå alene på kjøkkenet i seks timer, med en hemmelig flaske i skabet. Jeg er lykkelig når jeg får servert en rett som eksploderer som en sansebombe i munden og nesen, og en velbalansert vin dertil, sender meg ekstatisk ind i himmelen. Jeg er lykkelig når noen sier at jeg har betydd noe for dem. Jeg har ikke egentlig noen drømmer om å oppnå eller oppleve noe specielt. Jeg har målsetninger, men de er for pragmatiske til at jeg kan kalde dem drømmer. Jeg kan dagdrømme mye - men min drømmeverden har ingenting med virkeligheden å gjøre. 5
kaffemor Skrevet 13. juni 2012 #3255 Skrevet 13. juni 2012 Hvem har ikke gjort noe ulovlig? :gjeiper: Jeg har gjort mye rart, jeg, men jeg kan nevne at jeg iblant kjører på rødt lys. kaffemor: hvis du måtte velge, hadde du valgt en mann med kronisk gammelmannsånde, eller liten penis? Liten penis helt klart! Hvis han bruker den på riktig måte går da det flott, værre hvis man blir kvalm av å kysse han pga den forferdelige ånden Fasting Drue: har du barn?
kaffemor Skrevet 13. juni 2012 #3256 Skrevet 13. juni 2012 Jeg har egentlig opplevet omtrent alt jeg ønsket meg i livet, og selv om ting ikke er blitt helt som jeg forestilte meg, har jeg intet ugjort som er vesentlig for meg. Det som gjør meg lykkelig, er vel egentlig de små tingene i livet, som å våkne en tidlig morgen og kjende den klare rene luften efter et regnskyld, kjende morgensolen begynde å varme, og duften av varm jord som stiger opp fra marken, mens humlen surrer godmodig fra blomst til blomst. Jeg er lykkelig når jeg får sitte og se på havet i noen timer. Jeg gleder meg over andres lykke, og det varmer om jeg kan fremkalde et smil hos noen, eller å hjelpe noen til å se anderledes på en vanskelig situasjon. Jeg er lykkelig når jeg kan sette meg ned alene i noen timer med tungt faglig materiale, og la hjernen jobbe uden distraksjoner. Jeg er lykkelig når jeg kan lese en god roman foran peisen mens stormen raser udenfor. Jeg er lykkelig når jeg får lave et deilig måltid til noen, og kan stå alene på kjøkkenet i seks timer, med en hemmelig flaske i skabet. Jeg er lykkelig når jeg får servert en rett som eksploderer som en sansebombe i munden og nesen, og en velbalansert vin dertil, sender meg ekstatisk ind i himmelen. Jeg er lykkelig når noen sier at jeg har betydd noe for dem. Jeg har ikke egentlig noen drømmer om å oppnå eller oppleve noe specielt. Jeg har målsetninger, men de er for pragmatiske til at jeg kan kalde dem drømmer. Jeg kan dagdrømme mye - men min drømmeverden har ingenting med virkeligheden å gjøre. For et herlig svar! Ble litt lykkelig selv
Gjest NozMonster Skrevet 13. juni 2012 #3257 Skrevet 13. juni 2012 (endret) Noz: Hvorfor har du så dårlig selvtillit? tror jeg skal holde det privat for ikke å virke som en patetisk surtrekjerring.. Noz, Flair, Gunvald, Vampen: Hvis døgnet hadde 5 ekstra timer, hva hadde du brukt de på? brukt all tid på å ta bedre og mer vare på de jeg er glad i. Endret 13. juni 2012 av NozMonster
Gjest NozMonster Skrevet 13. juni 2012 #3258 Skrevet 13. juni 2012 (endret) Mynona, Silfen og Vampen: Om Gia bruker en hel dag på å forbrede og tilbrede en 4 retters til dere- hva ville dere ha valgt at han skal lage til dere? Og hva hadde dere hatt med til han som vertsgave? Wonders og kosemose- hva kjøper dere i innflytningsgave til en venninne som har fått seg ny leilighet men har alle standar/ trengbare ting fra før? Endret 13. juni 2012 av NozMonster
Sweet77 Skrevet 13. juni 2012 #3259 Skrevet 13. juni 2012 Flair, Maria Marihøne og Fasting Drue: Fortjener du høyere lønn? Aii-iii, vanskelig spørsmål... men for øyeblikket så syns jeg egentlig at matchen er veldig bra! Noz, Flair, Gunvald, Vampen: Hvis døgnet hadde 5 ekstra timer, hva hadde du brukt de på? Hah, den er lettere: Eller ikke, det er så mye å velge i! En sånn luksus greier jeg nesten ikke tenke meg en gang... Men mye mer ut i naturen, tenk at nå er det hele 3 år siden jeg fikk til en sopptur, det er nesten en ren skam. For ikke å snakke om sjøen - lenge siden jeg har hatt en båt, så jeg kunne tenkt meg og skaffet meg en, slått sammen noen arbeidsdager og hatt en dag på fjorden i ny og ne. Mynona: Litt dårlg fantasi i dette spørsmålet kanskje, men nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva du ville gjort med 5 timer ekstra?
Gjest Fasting Drue Skrevet 13. juni 2012 #3260 Skrevet 13. juni 2012 Fasting Drue: har du barn? Nei Daybreak: når var sist du gråt, og hva gråt du av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå