Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Twinklefart
Skrevet

TwinkelFart, Juppsi og NozMonster:

Hvilken parfyme bruker du?

Jeg bytter en del, men de siste månedene nå har jeg brukt Versace-Bright crystal, og på vinteren bruker jeg Dior sin addict i blå flaske.

Mynona

Hvilken sang vil du si best beskriver hvordan du har hatt det den siste tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som lurer på hva jeg kalte meg før da? :gjeiper:

Heh, dette gir meg kamikaze-vibrasjoner på et høyt plan, Bud!

Nei, lurer ikke ;)

Skrevet

Tekola, Minya, KoalaLompa:

Hvor pen er du på en skala fra 1-10?

Nå spør du jammen vanskelig. Jeg har liksom aldri sett på meg selv som pen, jeg er bare helt vanlig, ikke veldig pen og ikke veldig stygg. :klo:

Men skal jeg stole på følelsen man får når man ser i speilet, er jeg enten en femmer eller en nier, det kommer helt an på dagsformen. :fnise:

Gjest Vampen
Skrevet

Katten: har du noen spennende planer for sommeren?:)

Gjest juppsi
Skrevet

hvorfor svarte du da Arabella spurte Bud om han var BamseB? :sjenert:

Han avslørte det til meg, men det har han sikkert glemt ;) og fordi han er frekk ;)

Bandit, Karpuzi og Cakenommy:Hvilken sang beskriver humøret ditt akkurat nå?Tekola, Minya, KoalaLompa:Hvor pen er du på en skala fra 1-10?TwinkelFart, Juppsi og NozMonster:Hvilken parfyme bruker du?

Bruker ikke så mye parfyme. Finner nesten aldri noen jeg liker.. Jeg vet om en jeg likte, men har glemt navnet på den. Glasset er lilla om det sier deg noe :fnise:

Gjest Fasting Drue
Skrevet

Vampen: hvor ofte barberer du leggene?

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Noz: Er du blitt avsporingspoliti på KG? :fnise:

hehee, weeell? så absolutt ikke, men jeg synes bare det er merkelig at noen er så krasse mot off-topicere når en selv har en tendens til falle utenfor hovedinnlegget selv ;)

Bandit, Karpuzi og Cakenommy:

TwinkelFart, Juppsi og NozMonster:

Hvilken parfyme bruker du?

har ganske mange, men liker best, og bruker som oftest David Doff

Han avslørte det til meg, men det har han sikkert glemt ;) og fordi han er frekk ;)

til meg også for lenge siden- derfor jeg lurte på om hvorfor du svarte "Nei" til arabella da hun spurte om han var BamseB? :sjenert:

Endret av NozMonster
Gjest Vampen
Skrevet

hvorfor svarte du da Arabella spurte Bud om han var BamseB? :sjenert:

Vampen- du oppretta en helt lik tråd og skrev tydelig at all form for utenomsnakk var forbudt. Jeg har fått med meg tidligere at du er veldig imot dette også- og da bare lurer jeg veldig på: Kan du med hånda på hjertet si at du selv overhodet ikke er off-topicer?

Har jeg noensinne påstått det? Og hva i all verden har det med saken å gjøre? Denne tråden er ekstrem. Dette er ikke noen innlegg eller et par sider, men 150+ sider med koseprat og fjas, innimellom spørsmål. Det er ikke akkurat lett for de som ikke er innom tråden jevnlig å finne ut om de har fått et spørsmål eller ikke, når de må bla seg gjennom x antall sider fjas. Jeg synes det er rart at noen i det hele tatt reagerer på at jeg sier det, for å bla noen sider bakover understreker poenget mitt ganske godt. Og jeg synes først og fremst det er irriterende, fordi det kan begrense antallet medlemmer som tar bidrar i tråden.

• Liker 4
Gjest Vampen
Skrevet

Og Noz, i all ærlighet, du både kritiserer avsporinger og avsporer selv i hytt og gevær, så om noen skal kritisere meg for å si ifra, så er du neppe den rette.;) Og krass var jeg ikke.

• Liker 3
Gjest Vampen
Skrevet

Vampen: hvor ofte barberer du leggene?

Hehe, annenhver dag.;)

Skrevet

Bandit, Karpuzi og Cakenommy:

Hvilken sang beskriver humøret ditt akkurat nå?

Hmm. Altså akkurat nå sitter jeg og ser på fotball så burde kanskje slenge ut en fotball sang. Men velger en annen som passer til humøret mitt sånn litt generelt for tiden.

http://www.youtube.com/watch?v=7kjHwGeEHzg

• Liker 1
Gjest juppsi
Skrevet (endret)

hehee, weeell? så absolutt ikke, men jeg synes bare det er merkelig at noen er så krasse mot off-topicere når en selv har en tendens til falle utenfor hovedinnlegget selv ;)

har ganske mange, men liker best, og bruker som oftest David Doff

til meg også for lenge siden- derfor jeg lurte på om hvorfor du svarte "Nei" til arabella da hun spurte om han var BamseB? :sjenert:

Så det er ikke bustesjold????? Det var godt på en måte. Trodde det var buste hele tiden jeg. Og trodde han sa det til meg. Jeg savner buste :sukk:

Endret av juppsi
Gjest NozMonster
Skrevet

Har jeg noensinne påstått det? Og hva i all verden har det med saken å gjøre? Denne tråden er ekstrem. Dette er ikke noen innlegg eller et par sider, men 150+ sider med koseprat og fjas, innimellom spørsmål. Det er ikke akkurat lett for de som ikke er innom tråden jevnlig å finne ut om de har fått et spørsmål eller ikke, når de må bla seg gjennom x antall sider fjas. Jeg synes det er rart at noen i det hele tatt reagerer på at jeg sier det, for å bla noen sider bakover understreker poenget mitt ganske godt. Og jeg synes først og fremst det er irriterende, fordi det kan begrense antallet medlemmer som tar bidrar i tråden.

.....

Og Noz, i all ærlighet, du både kritiserer avsporinger og avsporer selv i hytt og gevær, så om noen skal kritisere meg for å si ifra, så er du neppe den rette.;) Og krass var jeg ikke.

...jeg tror du bør lese spørsmålet mitt en gang til..

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Nei, men det begynnner på B og slutter på D :)

Hvorfor sier du dette når det var riktig det jeg trodde?

Skrevet

Mynona

Hvilken sang vil du si best beskriver hvordan du har hatt det den siste tiden?

Åhh.. vanskelig.. alle sanger handler jo om kjærlighet eller sex omtrent :gjeiper: Men jeg har landet på denne til slutt:

Gjest juppsi
Skrevet (endret)

Hvorfor sier du dette når det var riktig det jeg trodde?

Se over! Jeg var bombesikker på at han hadde sagt til meg at han var bustesjold!

Endret av juppsi
Gjest Eurodice
Skrevet

Fordi jeg fant det på. Tok bare noen tilfeldige bokstaver :natti:

Fjolle! :fnise:

Gjest Vampen
Skrevet (endret)

.....

...jeg tror du bør lese spørsmålet mitt en gang til..

Nei, jeg tror ikke det. Men for å snu på spørsmålet ditt, når jeg som har ganske høy smerteterskel for avsporinger reagerer, hva sier det om denne tråden?

Og med det gidder jeg ikke å forfølge dette lenger. Jeg vet jeg ikke er den eneste som reagerer på akkurat denne tråden, men for all del, kjør på.;)

Edit: og om du har inntrykk av at jeg pleier å ha et problem med avsporinger, så tror jeg du blander meg sammen med noen andre. Jeg klager sjelden på det, og har egentlig ikke noe problem med det, før det blir helt ekstremt.:) Så jeg tror du har plassert meg på feil side av avsporingsdebatten om det er inntrykket ditt.;)

Endret av Vampen
  • Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Gia_P: Du virker som en person som er veldig opptatt av kvalitet og "høykultur" om man kan kalle det. Er det noe du spiser/ser på/hører på/gjør som er veldig folkelig? Eller "harry" om du vil?

Har du ketsjup på pizzaen? Drar du på grensehandel? Hører du på Plumbo?

:fnise:

• Liker 3
Skrevet

Flair, Maria Marihøne og Fasting Drue:

Fortjener du høyere lønn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...