Gjest juppsi Skrevet 13. juni 2012 #3161 Skrevet 13. juni 2012 (endret) Nuppdupp/Juppsi: Hvorfor kom du tilbake med nytt nick om du ikke liker KG? Jeg skrev svaret over her, men kan si det igjen. Venter på at bildene mine skal slettes. Trodde det ville gå automatisk, men nei. De neketet først, men jeg kontaktet slettmeg.no og de har tydeligvis satt dem på plass angående å beholde bilder, så fikk til svar at de gjør det når de føler for det. Tar en snakk med politiet om ikke altfor mange dager. Hadde denne kontoen fra før av i tilfelle noe skulle skje Bud: er du frekk eller? Endret 13. juni 2012 av juppsi
Vulpes Skrevet 13. juni 2012 #3162 Skrevet 13. juni 2012 Hvorfor har så mange på KG behov for å være en total bitch, sånn at det første man lærer seg er å tåle mobbing og svare like stygt tilbake, hvis man ikke bare dropper hele stedet? Fordi folk ikke skjønner at folkeskikk gjelder på internett og, og at man ikke bør si noe man ikke kan stå for om man hadde møtt vedkommende ansikt til ansikt. Og fordi folk er skikkelig, skikkelig barnslige. 1
Gjest Twinklefart Skrevet 13. juni 2012 #3163 Skrevet 13. juni 2012 Jeg skrev svaret over her, men kan si det igjen. Venter på at bildene mine skal slettes. Trodde det ville gå automatisk, men nei. De neketet først, men jeg kontaktet slettmeg.no og de har tydeligvis satt dem på plass angående å beholde bilder, så fikk til svar at de gjør det når de føler for det. Tar en snakk med politiet om ikke altfor mange dager. Hadde denne kontoen fra før av i tilfelle noe skulle skje Bud: er du frekk eller? Jeg hadde den en stund, og så slettet jeg den sammen med uanonymkontoen, men så fikk jeg KGabstinenser så jeg åpnet denne igjen
Gjest juppsi Skrevet 13. juni 2012 #3164 Skrevet 13. juni 2012 Jeg hadde den en stund, og så slettet jeg den sammen med uanonymkontoen, men så fikk jeg KGabstinenser så jeg åpnet denne igjen hehehe
Gjest Twinklefart Skrevet 13. juni 2012 #3165 Skrevet 13. juni 2012 Vampen Om du hadde vunnet en million, hva er det første du ville brukt penger på?
Yme Skrevet 13. juni 2012 #3166 Skrevet 13. juni 2012 Fordi folk ikke skjønner at folkeskikk gjelder på internett og, og at man ikke bør si noe man ikke kan stå for om man hadde møtt vedkommende ansikt til ansikt. Og fordi folk er skikkelig, skikkelig barnslige. Jeg opplever at det gjerne er de stille og inadvente som tar mest av på nettet... Det er det eneste stedet de tør å si hva de mener. Ofte er jo grunnen til at de er inadvente, at de rett og slett mangler sosial intelligens, og det merkes godt i det de skriver.
Sophie-Ann Skrevet 13. juni 2012 #3167 Skrevet 13. juni 2012 Flettet to like tråder sammen Sophie-Ann, mod 3
Gjest juppsi Skrevet 13. juni 2012 #3168 Skrevet 13. juni 2012 (endret) det er jo bare å komme med noen spørsmål om det er noe du lurer på det, og vips-så er du like mye med som alle andre deltagende brukere i denne tråden.. om du føler deg truffet/ignorert/ utelatt fordi du ikke har fått noen spørsmål til deg her, så er det kanskje fordi du ikke har stilt noen selv i tråden? pluss at det ikke er så lett å huske en bruker som bare så vidt har skrevet 60 innlegg her totalt Edit: det har gått opp et lys for meg Juppsi- du er en gammel bruker i ny drakt du Da lurer jeg på om du har det bedre her nå, i den nye drakta? *krysser fingre for det!* Ja, bortsett fra et par frekke kommertarer fra en bruker som selv har byttet bruker på grunn av trakasering (han burde vite bedre), så er det ingen personangrep. Litt deilig når jeg tenker meg om. Aldri skjedd før men nå har jeg avslørt meg selv, så håper bildene av meg blir slettet før det starter igjen Endret 13. juni 2012 av juppsi 1
Gjest Bud Skrevet 13. juni 2012 #3169 Skrevet 13. juni 2012 Bud; Blir du lett fornærmet? Nei, det er to personer i hele verden som klarer å tråkke meg på tærne - de to unngår jeg til stadighet så sant det lar seg gjøre. Bud: er du frekk eller? Tja, det er opp til den enkelte leser å bedømme, kommentaren bare glapp ut Flettet to like tråder sammen Sophie-Ann, mod Takk!
Gjest NerdMedSverd Skrevet 13. juni 2012 #3170 Skrevet 13. juni 2012 Spørsmål deg, Juppsi. Tror du opprettelse av ny bruker vil føre til at du ikke blir "urettferdig behandlet av moderatorene" og slipper "drittslenging fra anonymbruker" når alle uansett vet du er Nuppdupp? 1
Gjest juppsi Skrevet 13. juni 2012 #3171 Skrevet 13. juni 2012 (endret) Spørsmål deg, Juppsi. Tror du opprettelse av ny bruker vil føre til at du ikke blir "urettferdig behandlet av moderatorene" og slipper "drittslenging fra anonymbruker" når alle uansett vet du er Nuppdupp? Nei. Sletter meg når ting er slettet dette har jeg sagt mange ganger. Ja, jeg har et spørsmål til deg: Jeg har laget meg et bilde av deg og synes du er skremmende lik en fyr når det gjelder alt : utdannelse, holdninger, hvordan du ser ut osv . Så lurer på hvor gammel du er? Endret 13. juni 2012 av juppsi
Wonders Skrevet 13. juni 2012 #3172 Skrevet 13. juni 2012 jeg liker egentlig ikke de spørmålene som stilles til alle samtidig, men nå må jeg nesten gjøre det selv..... for jeg lurer på om noen her på KG trenger en jobb? jeg har nemlig et godt forslag som dere da kan søke på- http://www.finn.no/finn/job/parttime/object?finnkode=35378818 Flere som har sett den ja.
Gjest padawan Skrevet 13. juni 2012 #3173 Skrevet 13. juni 2012 Padawan; Hvor gammel er du? jeg er 36.
Gjest Bud Skrevet 13. juni 2012 #3176 Skrevet 13. juni 2012 Ingen som lurer på hva jeg kalte meg før da? :gjeiper:
Gjest HunterLady Skrevet 13. juni 2012 #3178 Skrevet 13. juni 2012 trodde aldri du ville ha en slik person i livet ditt. Åh, hvorfor ikke? Hunterlady: Hvorfor er Alfie din favorittfilm? Og hvem er favoritt karakteren din i filmen, og hvorfor? Det er ikke en av tidenes favorittfilmer, men en av de jeg liker best. Grunnen til at jeg liker denne filmen er fordi jeg kunne identifisere meg selv mye til de ulike rollefigurene og situasjonene de møtte på/ble utsatt for. Alfie er favoritten, fordi jeg mener at han er et strålende eksempel på hvordan det kan gå når man kun tenker på seg selv. Han viser flere sider av seg selv etterhvert og tar tydelig lærdom av sine handlinger. Han innser at livet handler om så mye mer enn overflatiske ting. Også liker jeg hun eldre kvinnen som avviser han. Fordi hun var den som gjorde at han fikk noe å tenke på. Hunterlady; Liker du det du ser i speilet? Både ja og nei. Jeg er glad for at jeg ser ut som jeg gjør og liker mitt eget utseendet. Men det er mange ting jeg ikke liker, og jeg er aldri helt tilfreds. Men stort sett, ja.
Gjest juppsi Skrevet 13. juni 2012 #3179 Skrevet 13. juni 2012 Bud: hva kalte du deg før? og etterpå spør du samme spørsmålet som nerdmedsverd. tror du anonymbruker kommer til å slutte å plage deg når du avslører deg selv?
Gjest padawan Skrevet 13. juni 2012 #3180 Skrevet 13. juni 2012 Åh, hvorfor ikke? Vet ikke. jeg har på en måte alltid sett for meg du vil ha en ManneMann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå