Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest juppsi
Skrevet (endret)

Nuppdupp/Juppsi: Hvorfor kom du tilbake med nytt nick om du ikke liker KG?

Jeg skrev svaret over her, men kan si det igjen. Venter på at bildene mine skal slettes. Trodde det ville gå automatisk, men nei. De neketet først, men jeg kontaktet slettmeg.no og de har tydeligvis satt dem på plass angående å beholde bilder, så fikk til svar at de gjør det når de føler for det. Tar en snakk med politiet om ikke altfor mange dager.

Hadde denne kontoen fra før av i tilfelle noe skulle skje :)

Bud: er du frekk eller?

Endret av juppsi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har så mange på KG behov for å være en total bitch, sånn at det første man lærer seg er å tåle mobbing og svare like stygt tilbake, hvis man ikke bare dropper hele stedet?

Fordi folk ikke skjønner at folkeskikk gjelder på internett og, og at man ikke bør si noe man ikke kan stå for om man hadde møtt vedkommende ansikt til ansikt.

Og fordi folk er skikkelig, skikkelig barnslige.

• Liker 1
Gjest Twinklefart
Skrevet

Jeg skrev svaret over her, men kan si det igjen. Venter på at bildene mine skal slettes. Trodde det ville gå automatisk, men nei. De neketet først, men jeg kontaktet slettmeg.no og de har tydeligvis satt dem på plass angående å beholde bilder, så fikk til svar at de gjør det når de føler for det. Tar en snakk med politiet om ikke altfor mange dager.

Hadde denne kontoen fra før av i tilfelle noe skulle skje :)

Jeg hadde den en stund, og så slettet jeg den sammen med uanonymkontoen, men så fikk jeg KGabstinenser så jeg åpnet denne igjen :fnise:

Gjest juppsi
Skrevet

Jeg hadde den en stund, og så slettet jeg den sammen med uanonymkontoen, men så fikk jeg KGabstinenser så jeg åpnet denne igjen :fnise:

hehehe :)

Gjest Twinklefart
Skrevet

Vampen Om du hadde vunnet en million, hva er det første du ville brukt penger på?

Skrevet

Fordi folk ikke skjønner at folkeskikk gjelder på internett og, og at man ikke bør si noe man ikke kan stå for om man hadde møtt vedkommende ansikt til ansikt.

Og fordi folk er skikkelig, skikkelig barnslige.

Jeg opplever at det gjerne er de stille og inadvente som tar mest av på nettet... Det er det eneste stedet de tør å si hva de mener.

Ofte er jo grunnen til at de er inadvente, at de rett og slett mangler sosial intelligens, og det merkes godt i det de skriver.

Skrevet

Flettet to like tråder sammen

Sophie-Ann, mod

• Liker 3
Gjest juppsi
Skrevet (endret)

:riste:

det er jo bare å komme med noen spørsmål om det er noe du lurer på det, og vips-så er du like mye med som alle andre deltagende brukere i denne tråden..

om du føler deg truffet/ignorert/ utelatt fordi du ikke har fått noen spørsmål til deg her, så er det kanskje fordi du ikke har stilt noen selv i tråden? pluss at det ikke er så lett å huske en bruker som bare så vidt har skrevet 60 innlegg her totalt :)

Edit: det har gått opp et lys for meg Juppsi- du er en gammel bruker i ny drakt du ;)

Da lurer jeg på om du har det bedre her nå, i den nye drakta?

*krysser fingre for det!*

Ja, bortsett fra et par frekke kommertarer fra en bruker som selv har byttet bruker på grunn av trakasering (han burde vite bedre), så er det ingen personangrep. Litt deilig når jeg tenker meg om. Aldri skjedd før :) men nå har jeg avslørt meg selv, så håper bildene av meg blir slettet før det starter igjen :biggrin:

Endret av juppsi
  • Liker 1
Skrevet

Bud; Blir du lett fornærmet?

Nei, det er to personer i hele verden som klarer å tråkke meg på tærne - de to unngår jeg til stadighet så sant det lar seg gjøre.

Tja, det er opp til den enkelte leser å bedømme, kommentaren bare glapp ut ;)

Flettet to like tråder sammen

Sophie-Ann, mod

Takk!

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Spørsmål deg, Juppsi. Tror du opprettelse av ny bruker vil føre til at du ikke blir "urettferdig behandlet av moderatorene" og slipper "drittslenging fra anonymbruker" når alle uansett vet du er Nuppdupp?

• Liker 1
Gjest juppsi
Skrevet (endret)

Spørsmål deg, Juppsi. Tror du opprettelse av ny bruker vil føre til at du ikke blir "urettferdig behandlet av moderatorene" og slipper "drittslenging fra anonymbruker" når alle uansett vet du er Nuppdupp?

Nei. Sletter meg når ting er slettet :) dette har jeg sagt mange ganger.

Ja, jeg har et spørsmål til deg: Jeg har laget meg et bilde av deg og synes du er skremmende lik en fyr når det gjelder alt : utdannelse, holdninger, hvordan du ser ut osv . Så lurer på hvor gammel du er?

Endret av juppsi
Skrevet

Wonders, hadde du et annet brukernavn før?

Skrevet

Kråkefjas? Hva var ditt gamle brukernavn?

Skrevet

Ingen som lurer på hva jeg kalte meg før da? :gjeiper:

Skrevet

Bud: hva kalte du deg før?

Gjest HunterLady
Skrevet

trodde aldri du ville ha en slik person i livet ditt.

Åh, hvorfor ikke? :)

Hunterlady: Hvorfor er Alfie din favorittfilm? Og hvem er favoritt karakteren din i filmen, og hvorfor?

Det er ikke en av tidenes favorittfilmer, men en av de jeg liker best. :) Grunnen til at jeg liker denne filmen er fordi jeg kunne identifisere meg selv mye til de ulike rollefigurene og situasjonene de møtte på/ble utsatt for.

Alfie er favoritten, fordi jeg mener at han er et strålende eksempel på hvordan det kan gå når man kun tenker på seg selv. Han viser flere sider av seg selv etterhvert og tar tydelig lærdom av sine handlinger. Han innser at livet handler om så mye mer enn overflatiske ting.

Også liker jeg hun eldre kvinnen som avviser han. Fordi hun var den som gjorde at han fikk noe å tenke på.

Hunterlady; Liker du det du ser i speilet?

Både ja og nei. Jeg er glad for at jeg ser ut som jeg gjør og liker mitt eget utseendet. Men det er mange ting jeg ikke liker, og jeg er aldri helt tilfreds. Men stort sett, ja. :)

Gjest juppsi
Skrevet

Bud: hva kalte du deg før?

og etterpå spør du samme spørsmålet som nerdmedsverd. tror du anonymbruker kommer til å slutte å plage deg når du avslører deg selv? :fnise:

Gjest padawan
Skrevet

Åh, hvorfor ikke? :)

Vet ikke. jeg har på en måte alltid sett for meg du vil ha en ManneMann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...