Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mynona: Hva ser du selv som din beste egenskap, og hva mener andre er din beste egenskap?

Hmm... Bestevenninnen min har hvertfall sagt at hun setter pris på at jeg stiller og og lytter selv om jeg prinsipielt er veldig i mot det hun gjør.

Jeg tror jeg synes min beste egenskap er at jeg er lojal.

Gjest Tekola
Skrevet

Tekola: Hvis du kunne dratt til hvilket som helst sted i verden, hvor ville du dratt?

Jeg har alltid hatt en drøm om Fiji eller lignende. Men det burde nok vært for femti år siden. Da det var mindre turistifisert. :)

Gjest Bandit
Skrevet

Hvorfor ikke, om jeg tør spørre? Er du religiøs?

Og dersom poden din blir alvorlig syk, ser du ikke da viktigheten av at barns organer doneres vekk?

Men ja, jeg forstår deg også veldig godt. Jeg har tenkt på dette mange ganger selv, og en stor del av meg nekter å gi vekk barnet mitt sine organer dersom han dør. Det er så grusomt. Men den rasjonelle delen av meg tenker ikke slik.

En fager og vakker blondine på 24 år i fra Nord-Troms :)

Nei, jeg er ikke religiøs. Det er vel heller irrasjonaliteten i meg som hindrer meg hver gang jeg tenker på å gå til det skritt. Det å bli skåret i selv om man selvsagt allerede er død, frister ikke så mye.

Og det samme med poden. Han får ta valget selv når han blir større.

Skrevet

Nei, jeg er ikke religiøs. Det er vel heller irrasjonaliteten i meg som hindrer meg hver gang jeg tenker på å gå til det skritt. Det å bli skåret i selv om man selvsagt allerede er død, frister ikke så mye.

Og det samme med poden. Han får ta valget selv når han blir større.

Det blir litt off topic, men hvis barnet ditt var utsatt for en ulykke nå og ikke hadde sjanse til å overleve pga store skader. Du er jo fortsatt foresatt og tar beslutninger på barnets vegne. Ville du heller ikke da gitt bort f.eks leveren hans da? Som han uansett ikke trenger.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Gia: Når jeg ser spaserer forbi Cafe Engebrett i Oslo, så tenker jeg automatisk på deg.. Det slår ikke feil! Jeg har ikke tenkt over at jeg gjør det, før sist gang jeg fikk forbi der... hehe... Jeg aner ikke hvorfor jeg tenker på deg da, men da lurer jeg veldig på hva slags forhold du har til den restauranten? Jeg føler det på meg at du er veldig glad i det stedet, har jeg riktig?

Endret av NozMonster
Skrevet

Engebret har byens bedste Napoleonskake.

Men det er sjelden jeg er der. Det er igrunden nokså sjelden jeg er i centrum.

Jeg har ikke noe veldig specielt forhold til Engrbret, udover at det er en av de relativt få, gamle tidløse stedene med ordentlig verdighed og stil. Jeg har nok vært mere på bibliotekbaren på Hotel Bristol, Grand Café og Theatercaféen. Men det er sjelden nå.

Gjest Koala Lompa
Skrevet

Giacamo_P; Beklager om du har svart på noe lignende før. Hvilket forhold har du til din familie? For å ordlegge meg litt klumsete; er de som deg?

Skrevet

Giacamo_P; Beklager om du har svart på noe lignende før. Hvilket forhold har du til din familie? For å ordlegge meg litt klumsete; er de som deg?

Nei, de er ikke som meg. Jeg har ingen kontakt med noen av dem, med undtak for at jeg snakker med min far i telefonen et par ganger i året.

Skrevet

Giacomo: er du rik?

Det er vel et definisjonsspørsmål, tror jeg. Hvis man regner med fast eiendom, så går jeg nok hvert fald under den definisjonen.

Gjest Bandit
Skrevet

Det blir litt off topic, men hvis barnet ditt var utsatt for en ulykke nå og ikke hadde sjanse til å overleve pga store skader. Du er jo fortsatt foresatt og tar beslutninger på barnets vegne. Ville du heller ikke da gitt bort f.eks leveren hans da? Som han uansett ikke trenger.

Det er en ufattelig ekkel problemstilling, men etter å ha tenkt litt på det, ville jeg nok godtatt det.

Skrevet (endret)

Sidan eg ikkje har fått svar på desse spørsmåla,spør eg igjen :jepp:

Har ikkje sett svara i tilfelle :sjenert:

Hikken: Kva er din store lidenskap?

Danbanan: Kor gamal er du?

Hunterlady: Kan du skildre ein perfekt dag for deg

Endret av Daybreak
Gjest NozMonster
Skrevet

Bandit, Wonders og Bud: Har du gjort noe kriminelt noen gang? Har du noe på rullebladet ditt?

Gjest juppsi
Skrevet (endret)

korssting.jpg:fnise: :fnise:

Ja. Når jeg er på besøk hos henne og inne på kvinneguiden, så ser hun. Hun tar seg gjerne friheten til å lese tråder mens jeg er ute å røyker f.eks. Så kommenterer hun det etterpå :fnise: sånn type "jeg kjenner en som har det problemet. han gifta seg med blablabla.. Kan ikke du spørre hva hun/han heter"

Endret av juppsi
  • Liker 1
Gjest Fasting Drue
Skrevet

Daybreak: har du noen dialektpreferanser på menn?

Gjest Hikken
Skrevet

Sidan eg ikkje har fått svar på desse spørsmåla,spør eg igjen :jepp:

Har ikkje sett svara i tilfelle :sjenert:

Hikken: Kva er din store lidenskap?

Jeg har fått ett spørsmål! :bolledeig:

Det må være å skrive noveller og å tegne. Ingenting gjør meg gladere enn å sitte oppe på natten og tegne ned alle følelser og rare tanker jeg har i hodet. Hadde jeg kunnet skulle jeg gjerne levd som kunstner :strix:

Skrevet

Daybreak: har du noen dialektpreferanser på menn?

Nei,det har eg ikkje. Så lengje eg forstår kva som vert sagt,er eg nøgd eg :jepp:

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit, Wonders og Bud: Har du gjort noe kriminelt noen gang? Har du noe på rullebladet ditt?

Ingenting på rullebladet. Har gjort en del småting, men ikke noe annet enn det hvermansen gjør til vanlig, vil jeg tro.

Gjest Cakenommy
Skrevet

Gia: Om livet ditt skulle blitt spilt inn til en film, hvem skulle spilt hovedrollen som deg? Det får ikke lov til å være deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...