Jellybean78 Skrevet 13. juni 2012 #3261 Skrevet 13. juni 2012 Jelly: Kva er fullkomen lukke for deg? Jeeesus, noen stilte meg ett spørsmål,trodde jeg så syner en vending,jeg... Fullkommen lykke....skal vi se,slik jeg syns ting står i livet mitt no må det nesten være å ha ett stabilt forhold med masse kjærlighet,også alt det som hører med til det, barn,hus osv. har kommet til ett stadie i livet mitt hvor alt jeg ønsker er å slå meg til ro med 'den rette',hvem nå det enn viser seg å være...
Mynona Skrevet 13. juni 2012 #3262 Skrevet 13. juni 2012 Mynona, Silfen og Vampen: Om Gia bruker en hel dag på å forbrede og tilbrede en 4 retters til dere- hva ville dere ha valgt at han skal lage til dere? Og hva hadde dere hatt med til han som vertsgave? Jeg hadde tatt med enten en årgangschampagne eller en fin cognac til Gia. og en stor klem! Og jeg ville gjerne hatt *tenke tenke*..... Forrett: en lett fiskerett kanskje. Usikker. Men noe som ikke metter så veldig. Hovedrett: lammecarre tror jeg. Eller bisonkjake. Nr 3: ostefat Dessert: noe friskt. Noe med bær. Det var vanskelig altså! Jeg er så mett fra middag, så klarer ikke komme på noe.
Daybreak Skrevet 13. juni 2012 #3263 Skrevet 13. juni 2012 (endret) Daybreak: når var sist du gråt, og hva gråt du av? Veit ikkje om eg kan kalle det gråt,men vel å gjere det.Hadde tårene i augo sist laurdag pga eine bestevenninna mi reiste,og det var meget tungt å sei hadet til ho. edit: trykkleif Endret 13. juni 2012 av Daybreak
Mynona Skrevet 13. juni 2012 #3264 Skrevet 13. juni 2012 Mynona: Litt dårlg fantasi i dette spørsmålet kanskje, men nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva du ville gjort med 5 timer ekstra? Akkurat nå om dagen er jeg så plaget av pollen, så da ville jeg valgt sove er så trøtt hele døgnet. Men får ikke sove likevel
Gjest Eurodice Skrevet 13. juni 2012 #3265 Skrevet 13. juni 2012 Alkasil, Giacamo, Fastin Drue, Arabella: Har du gjort noe ulovlig noen gang? Hva? Jeg har kjørt med promille et par ganger. Den ene gangen fordi en mann jeg var på besøk hos og som jeg hadde en flørt med, viste seg å være så treig og kjedelig, at jeg ikke orket tanken på å overnatte. Jeg fant på en unnskyldning og reiste hjem, 7-8 mil. Den andre gangen hadde også med en mann å gjøre, en jeg trodde jeg kjente og som jeg hadde et godt inntrykk av. Det jeg ikke visste den gangen, var at han hadde en psykiatrisk lidelse, schizofreni eller noe. Grunnen til at jeg var hos ham, var fordi vi skulle forberede saker til et styremøte. Vi var henholdsvis kasserer og sekretær i en organisasjon. Styremøtet skulle være dagen etter hos ham. Det ble sent, han foreslo at jeg kunne vel overnatte, så slapp jeg å reise flere mil hjem. Det hørtes jo greit. Vi tok noen drinker etterat vi hadde gjennomgått sakslisten. Han gikk for å re opp på gjesterommet til meg. Da han kom inn i stuen igjen, var han som en helt annen mann, begynte å klenge på meg og kalle meg ting og hva han ville gjøre med meg. Jeg ble redd selvsagt. Han hadde forandret personlighet totalt. På en eller annen måte klarte jeg å komme derfra. Det var midt på vinteren, ikke morsomt å kjøre på isføre. Jeg var som sagt langt fra edru, men jeg kom meg hjem omsider. Jeg har kjørt mot rødt lys noen ganger natterstid. Ellers kommer jeg ikke på noe annet i farten.
Sweet77 Skrevet 13. juni 2012 #3266 Skrevet 13. juni 2012 Akkurat nå om dagen er jeg så plaget av pollen, så da ville jeg valgt sove er så trøtt hele døgnet. Men får ikke sove likevel Åh, no fun... Vil du ha en klem?
Gjest NozMonster Skrevet 13. juni 2012 #3268 Skrevet 13. juni 2012 mynona- spiste du middag sent idag? hehe... (siden du er nett fra middagen fremdels tenkte jeg på) og hva hadde du til middag idag?
Mynona Skrevet 13. juni 2012 #3269 Skrevet 13. juni 2012 mynona- spiste du middag sent idag? hehe... (siden du er nett fra middagen fremdels tenkte jeg på) og hva hadde du til middag idag? Spiste tidligere enn vanlig faktisk. I 17-tiden. Spiste entrecote på restaurant. Og marinerte bær og to kuler sorbet til dessert.
Aldrisur Skrevet 13. juni 2012 #3270 Skrevet 13. juni 2012 Er det ikke fryktelig lenge siden noen har spurt meg om jeg aldri er sur? 1
Gjest Eurodice Skrevet 13. juni 2012 #3271 Skrevet 13. juni 2012 Er det ikke fryktelig lenge siden noen har spurt meg om jeg aldri er sur? Er du sur noen gang, og i tilfelle, hva kan det skyldes?
Gjest Eurodice Skrevet 13. juni 2012 #3273 Skrevet 13. juni 2012 Kan jeg ikke være både BamseB og Bustenskjold? Du (BamseB) og Bustenskjold har helt forskjellig skrivestil. Du (Bud) har fortalt at du har en sønn og sånn omtrentlig hvor du bor. Du bor landlig til, det gjør ikke Bustenskjold. 1
Aldrisur Skrevet 13. juni 2012 #3274 Skrevet 13. juni 2012 Er du sur noen gang, og i tilfelle, hva kan det skyldes? Jeg bare tulla litt da Arabella. Men siden du spør så får jeg vel svare. Ingen liker vel å bli kalt sur, og jeg er plages aldri av å surne. Men jeg blir både forbannet og sint over urettferdighet og ondskapsfulle utsagn. Spesielt hvis det rammer noen jeg er glad i, og da særlig hvis det går ut over ungene mine.
Gjest Badabing Skrevet 13. juni 2012 #3276 Skrevet 13. juni 2012 Imli: hvordan har du blitt så sabla smart når du ikke har hatt muligheten til å studere? Var du typisk den flinke jenta i klassen da du var yngre? Blir innimellom veldig imponert over hva du vet!
pinar Skrevet 13. juni 2012 #3277 Skrevet 13. juni 2012 Semperfi og fasting drue, hvor gamle er dere?
Gjest Eurodice Skrevet 13. juni 2012 #3278 Skrevet 13. juni 2012 Arabella: hvor høy er du? Ca. 168-169 cm.
Gjest Eurodice Skrevet 13. juni 2012 #3279 Skrevet 13. juni 2012 Jeg bare tulla litt da Arabella. Men siden du spør så får jeg vel svare. Ingen liker vel å bli kalt sur, og jeg er plages aldri av å surne. Men jeg blir både forbannet og sint over urettferdighet og ondskapsfulle utsagn. Spesielt hvis det rammer noen jeg er glad i, og da særlig hvis det går ut over ungene mine. Jeg har da humoristisk sans da, vet du . Sure folk er noe av det verste jeg vet. Spesielt svaret når men spør hva som er i veien: Ingenting. Jeg forstår deg godt. Man takler bedre ting som går utover en selv, om det er aldri så urettferdig. Når ungene blir rammet, er det ekstra ille.
SemperFi Skrevet 13. juni 2012 #3280 Skrevet 13. juni 2012 (endret) Semperfi og fasting drue, hvor gamle er dere? 24 og 10/12. Første person som kan svare. Når knakk du sammen sist? Endret 13. juni 2012 av SemperFi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå