Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Strangedoll: Du er forlovet, ikke sant? Hvorfor forlovet du deg så tidlig? :) Har dere satt datoen for bryllupet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strange Doll; hva er det beste og det verste ved å bo i Bergen?

Det verste er jo at det regner mye.

Det beste er at det er en fantastisk flott by å se på, og man blir liksom aldri ferdig å se på husene og smugene å sånn. Også er det jo buekorpsene, stadion(!), og akvariet. Fløyen. Jeg elsker virkelig denne byen.

Og jeg elsker å gå fra festplassen og til skolen forbi lille lungården i sol. :rodmer:

Skrevet

Strangedoll: Du er forlovet, ikke sant? Hvorfor forlovet du deg så tidlig? :) Har dere satt datoen for bryllupet?

Jeg er forlovet.

Kjæresten min fridde, og jeg sa ja fordi jeg er sikker på at det er han jeg kommer til å leve resten av livet mitt sammen med, og jeg synes det føles naturlig å gå med en ring på fingeren som symboliserer dette for oss.

Vi har ikke satt noe dato enda nei, men den kommer nok snart :rodmer:

Skrevet

Hehe nå må du passe på å ikke fornærme bergenserne da Yme :)

Slapp helt av, kaffemor. Bergensere har ikke sjel, og dermed har de ingen følelser som kan såres :kose:

AKVARIET ER FANTASTISK!

jeg elsker pingvinene!! og nå har de fått sjøløver og! :rodmer:

Kommer du her å påstår at bergensere ikke er snille og hyggelige?

Da gleder jeg meg litt ekstra til å dra di! Er ikke lenge til neste Bergen-tur, så da skal jeg kjenne litt på disse sjøløvene. Tror du de er myke?

Og nei, jeg sier ikke at bergensere ikke er snille og hyggelig. Jeg sier bare at de ikke har sjel, og er tomme, mimikkløse igler :kyss:

Hvor er Yme fra da?

Jeg bor i Askim. Når kommer du på besøk?

Skrevet

Ah er det slik å forstå!

Er du fotballinteressert Yme? Hvilket lag heier du på i Norge?

Skrevet

Jeg bor da ikke i Askim? :)

Skrevet

Slapp helt av, kaffemor. Bergensere har ikke sjel, og dermed har de ingen følelser som kan såres :kose:

Da gleder jeg meg litt ekstra til å dra di! Er ikke lenge til neste Bergen-tur, så da skal jeg kjenne litt på disse sjøløvene. Tror du de er myke?

Og nei, jeg sier ikke at bergensere ikke er snille og hyggelig. Jeg sier bare at de ikke har sjel, og er tomme, mimikkløse igler :kyss:

Jeg tror egentlig det er litt som å ta på en slange.

Jeg melder meg forresten frivillig til å bli med på akvariet om du trenger følge!

Jeg har mer sjel enn du kan forestille deg ( men er ikke ekte bergenser)

Skrevet

Ah er det slik å forstå!

Er du fotballinteressert Yme? Hvilket lag heier du på i Norge?

Jeg syns det er veldig sært når voksne menn kan sitte å skrike og vræle til en TVskjerm, og kjefte på spillere som åpenbart er bedre enn dem selv... Er ikke noe stor fæn av fotball, nei. Det er morsomt å spille med kamerater, men jeg har aldri forstått underholdningsverdien i å se andre gjøre det, med mindre de kjenner en eller flere av spillerne personlig.

Er du glad i fotball?

Jeg tror egentlig det er litt som å ta på en slange.

Jeg melder meg forresten frivillig til å bli med på akvariet om du trenger følge!

Jeg har mer sjel enn du kan forestille deg ( men er ikke ekte bergenser)

Jeg har hatt 3 slanger gjennom oppveksten min, og er ganske sikker på at det ikke er som å ta på en sånn en. Slanger er veldig harde, også er de såpass glatte at fingrene nesten sitter litt fast i dem, om du skjønner.

Jeg sier ifra når jeg resier til Bergen, så stikker vi bort og kjenner på dem! Alle som ikke er bergensere, har jo sjel, så da sier det seg selv at du også har det, siden du bare er fakebergensk hehe

Jeg bor da ikke i Askim? :)

Nei, men ikke vær så vanskelig da. Stikk innom en tur! Kan jeg friste deg med en klase røde, stenfrie druer?

Skrevet

Jeg har hatt 3 slanger gjennom oppveksten min, og er ganske sikker på at det ikke er som å ta på en sånn en. Slanger er veldig harde, også er de såpass glatte at fingrene nesten sitter litt fast i dem, om du skjønner.

Jeg sier ifra når jeg resier til Bergen, så stikker vi bort og kjenner på dem! Alle som ikke er bergensere, har jo sjel, så da sier det seg selv at du også har det, siden du bare er fakebergensk hehe

Jeg tok på en liten en og syns den var glatt.. ser for meg at sjøløvene også er glatte å ta på :P men jeg vil jo heller kose med en pingvin,da! :sjenert:

Men er lett med å kjenner på de ja! Også tar jeg med kameraet og bruker 10 ganger lenger tid enn om jeg ikke hadde hatt det med. :jepp:

Jeg er faaaaaake!

Skrevet

Greit. Men jeg vil ha baby bel ost og.

Skrevet

Yme: Jeg elsker fotball :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Hvem holder du med i Norge?

Skrevet

Hvem holder du med i Norge?

Det totalt motsatte av deg regner jeg med, siden du er fra Bergen. Jeg heier på Vålerenga :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det totalt motsatte av deg regner jeg med, siden du er fra Bergen. Jeg heier på Vålerenga :fnise:

:sur::kvalm:

JAJA, er jo bedre enn rbk,da ;)

Skrevet

:sur::kvalm:

JAJA, er jo bedre enn rbk,da ;)

:jepp:

Skrevet

Eplebit: hva liker du best, smykke, øredobber eller armbånd?

Skrevet

Jeg tok på en liten en og syns den var glatt.. ser for meg at sjøløvene også er glatte å ta på :P men jeg vil jo heller kose med en pingvin,da! :sjenert:

Men er lett med å kjenner på de ja! Også tar jeg med kameraet og bruker 10 ganger lenger tid enn om jeg ikke hadde hatt det med. :jepp:

Jeg er faaaaaake!

Det er utrolig viktig å få bilder fra alle vinkler, og da trenger man jo god tid, så det skjønner jeg godt. Jeg tror faktisk vi må få tatt bilder av alt de har der, fra alle vinkler, bare for å være på den sikre siden!

Da gleder jeg meg til at du spanderer akvarietur og softis, Strange Doll! (men først skal jeg sove)

Greit. Men jeg vil ha baby bel ost og.

Åh, de hadde jeg helt glemt at fantes. Det er skikkelig digg, så da skal jeg kjøpe inn det (uten at jeg kan garantere at du får smake)

Bare på TV, eller pleier du å spille fotball også?

Skrevet

Jeg er ivrig tilskuer, har ikke spilt selv utenom i gymtimene da jeg gikk på skolen.

Ser ikke så ofte på tv, er som oftest på stadion ;)

Skrevet

Eplebit: hva liker du best, smykke, øredobber eller armbånd?

Hmm jeg bruker nesten ikke smykker. Kan ikke bruke på jobb heller. Men om jeg må velge må det bli halssmykke. Jeg har ikke hull i ørene og syns det er ubehagelig med ting på fingrene.

Hva med du da? :)

(Yme, nå fikk jeg veldig lyst på babybel med druer, og ritz kjeks).

Skrevet

Det er utrolig viktig å få bilder fra alle vinkler, og da trenger man jo god tid, så det skjønner jeg godt. Jeg tror faktisk vi må få tatt bilder av alt de har der, fra alle vinkler, bare for å være på den sikre siden!

Da gleder jeg meg til at du spanderer akvarietur og softis, Strange Doll! (men først skal jeg sove)

Ja. Og jeg MÅ bruke alle linsene til kameraet mitt også. På hvert eneste motiv.

Jeg kan ikke huske å ha sagt jeg spanderer softis? Den må du nok betale selv. Jeg er en gnien jævel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...