Gjest lurven Skrevet 30. januar 2004 #21 Del Skrevet 30. januar 2004 GRRRRRRRRVOFF!!! men da må du være lydig og gjøre som jeg sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 30. januar 2004 #22 Del Skrevet 30. januar 2004 men da må du være lydig og gjøre som jeg sier :D GrrrrrVoff!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. januar 2004 #23 Del Skrevet 30. januar 2004 :D GrrrrrVoff!!! SITT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 30. januar 2004 #24 Del Skrevet 30. januar 2004 8) kanskje.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. januar 2004 #25 Del Skrevet 30. januar 2004 gjør som jeg sier ellers må jeg binde deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 30. januar 2004 #26 Del Skrevet 30. januar 2004 ...OK... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. januar 2004 #27 Del Skrevet 30. januar 2004 GLAMMY! slutt å ri på meg beinet mitt og slutt å snus meg i skrittet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2004 #28 Del Skrevet 30. januar 2004 ...fortsatt litt satt ut, jeg... - enda det er fredag og alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 30. januar 2004 #29 Del Skrevet 30. januar 2004 Trøffel: Får håpe du kommer deg igjen snart, da. Og god helg! glammy og lurven: ØØØYH, slutt å flørte i min tråd! Min tråd, sa jeg! :x Uansett, god helg til alle. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 30. januar 2004 #30 Del Skrevet 30. januar 2004 flørter.... :D Ikke jeg, nei! TRØFFFLUUUUUUUUS!!! Hvor er Sandman? 8) Lurven: "down boy, down! Heeeeeeeeeeelg!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. januar 2004 #31 Del Skrevet 30. januar 2004 hihihihhiiiiiiiii slutt å sleik meg i ansiktet glammy dog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 30. januar 2004 #32 Del Skrevet 30. januar 2004 hihihihhiiiiiiiii slutt å sleik meg i ansiktet glammy dog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 3. februar 2004 #33 Del Skrevet 3. februar 2004 Hvor er Sandman? 8) Det spørsmålet lurer jeg faktisk også på selv om dagen, neddruknet i arbeid, og hvor jeg noen ganger må tenke meg om for å få et grep om hvilken flyplass jeg til enhver tid befinner meg, hvileløst ventende.... ....men jeg kommer sterkere tilbake, glammy....mer lettflørtet enn noensinne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. februar 2004 #34 Del Skrevet 3. februar 2004 :D SÆNDIS!!!!!!!!!!! Godt å se deg, jeg er ikke helt her jeg heller. Nå har jeg akkurat vært ute i møkk og tåke og intervjua en hest. Jeg er ikke helt fornøyd, ikke fikk jeg ri, hesten ville heller spise enn å snakke med meg, og vi ble hele tida forstyrra av den 42 år gamle venninna hennes som var tydelig senil og duppa av hver gang jeg stilte henne spørsmål Livet har sine høydepunkt. Vel tilbake på kontoret datt lysstoffrørlampa mi ned med all kraft på møtebordet mitt så gnister og glasskår fløy, og nå reiser jeg vel til Trondheim også. Kan livet bli stort bedre? Hjelper godt med litt Sandman oppmerksomhet, skal jeg love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå