Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2004 #1 Del Skrevet 28. januar 2004 :oops: Ikke gjør sånt! Jeg blir helt satt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. januar 2004 #2 Del Skrevet 28. januar 2004 Hvem? Meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2004 #3 Del Skrevet 28. januar 2004 Pøh, pokerfjeset ditt holder i beste fall i Blindeforbundet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. januar 2004 #4 Del Skrevet 28. januar 2004 Trøffel, jeg skrev jo det i beste mening. :oops: Men hvis du ble satt ut, tar jeg det som et kompliment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 28. januar 2004 #5 Del Skrevet 28. januar 2004 :o *Prøver nysgjerrig å finne ut hva det snakkes om.....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 28. januar 2004 #6 Del Skrevet 28. januar 2004 :o Har funnet ut hva dere snakker om.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. januar 2004 #7 Del Skrevet 29. januar 2004 :o Har funnet ut hva dere snakker om.... FORTELL... jeg er så lite her om dagen (pga masse jobb) .. så jeg har ikke tid til å lete.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. januar 2004 #8 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg får ikke til å paste inn linken av en eller annen grunn, så jeg må skrive den inn. :-? http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=64881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. januar 2004 #9 Del Skrevet 29. januar 2004 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. januar 2004 #10 Del Skrevet 29. januar 2004 men hvis du hadde sett meg naken hadde du sett sånn ut inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. januar 2004 #11 Del Skrevet 29. januar 2004 men hvis du hadde sett meg naken hadde du sett sånn ut inn ....Sier en som sammenligner seg selv utseendemessig med Gollum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. januar 2004 #12 Del Skrevet 29. januar 2004 :oops: men jeg har stor tizz :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. januar 2004 #13 Del Skrevet 29. januar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. januar 2004 #14 Del Skrevet 29. januar 2004 :oops: men jeg har stor tizz :oops: Du skryter bare du... Skulle jo komme på julebordet med den som slips og greier men feiga ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. januar 2004 #15 Del Skrevet 29. januar 2004 doggy så slipper du å se på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 29. januar 2004 #16 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg hater å ha det så travelt som jeg har det nå! Dagene går i ett, får ikke prata med dere, og jobben er urstress med masse piss som skjer! Jeg vil heller spise syltetøy og være hunden til Gollum! Klynk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. januar 2004 #17 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg hater å ha det så travelt som jeg har det nå! Dagene går i ett' date=' får ikke prata med dere, og jobben er urstress med masse piss som skjer! Jeg vil heller spise syltetøy og være hunden til Gollum! Klynk! [/quote'] .. trøst deg med at jeg heller nesten ikke får vært her... selv om jeg vil... :evil: .. og Suzy har vi nesten ikke hørt noe fra etter at hun begynte å se verden med nye øyne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. januar 2004 #18 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg jobber seint jeg også. Kjipe saker. Får så vondt i hodet av 12-timersvakter. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. januar 2004 #19 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg hater å ha det så travelt som jeg har det nå! Dagene går i ett' date=' får ikke prata med dere, og jobben er urstress med masse piss som skjer! Jeg vil heller spise syltetøy og være hunden til Gollum! Klynk! [/quote'] lurte på om vi kanskje skulle ta en kristoffer schau.. bare at vi bruker syltetøy i stedet for leverpostei da vil du fortsatt være hunden til gollum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 30. januar 2004 #20 Del Skrevet 30. januar 2004 vil du fortsatt være hunden til gollum GRRRRRRRRVOFF!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå