AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #21 Skrevet 11. mai 2012 MÅ man være muslim selv om man er farget? Nope. Og man må heller ikke være utenlansk for å være muslim:)
YoyoMa Skrevet 11. mai 2012 #22 Skrevet 11. mai 2012 jeg sier bare at om det var en muslim som overtar, så flykter jeg FØR det skjer noen forandringer en statsminister alene er ikke nok til å forandre på noe som helst.... 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #23 Skrevet 11. mai 2012 Nei må da være måte på. Ingen svart president i dette landet, ikke f. Jeg er ikke rasist, men rase-bevisst. Hadde en nordmann fått være president i de muslimske landene? No fucking nei. Er de rasister? Nei, de er rasebevisst. Det er tross alt landet utad det er snakk om her. Velkommen til Norge, her kan ALLE bygge og bo og stige i gradene enten de er norske eller ikke. Vi norske er i underskudd i vårt eget land om et par år om vi ikke stopper denne jævla "vi skal hjelpe alle"-holdningen. Det har faen meg gått for langt! 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #24 Skrevet 11. mai 2012 Hva har det med saken å gjøre? Jeg regner med Stoltenberg også er kristen (uten at jeg vet det). Norge er et kristent land med kristne tradisjoner. Stoltenberg er ateist. Det har han selv stått frem og sagt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #25 Skrevet 11. mai 2012 Jeg tror det er mulig, men meget usannsynlig. Det er utrolig mange nordmenn som er rasister!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #27 Skrevet 11. mai 2012 Jeg tror det er mulig, men meget usannsynlig. Det er utrolig mange nordmenn som er rasister! Kall meg gjerne rasist da. Siden jeg vil ha en hvit statsminister i et "hvitt" land. Må da være noe vi nordmenn kan ha i fred vel??! 3
Gjest Elseby13 Skrevet 11. mai 2012 #28 Skrevet 11. mai 2012 Selv en av Frps ledere er mørkhudet.. http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.8031332 Så en mørkhudet statsminister er vel ikke utenkelig? USA er da mye mer rasistiske enne Norge! Og hvem bryr seg om statsministrens personlige tro?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #29 Skrevet 11. mai 2012 Er ikke så mange svarte i norge som ikke er muslimer. Les en bok. Eller noe. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #30 Skrevet 11. mai 2012 Og alle nordmen er idioter, ikke sant? Det er vel rundt 5 millioner nordmenn i dag om jeg husker rett, så tror du virkelig på det? Men vet du hva? Det er over 1 milliard mennesker som kaller seg muslimer. Hvis du virkelig tror at alle de er like, vell, ja da er i hvertfall du en idiot. Du kan ikke dømme alle muslimer ut i fra hva en sier og gjør. De fleste muslimer er ikke som Osama bin Laden. Vi er ikke 5 millioner nordmenn. Vi er 4,4 millioner nordmenn og de resterende er innvandrere.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #31 Skrevet 11. mai 2012 Foreløpig lite sannsynlig med en farget statsleder. Vi har ikke tradisjon og ikke mange generasjoner med fargede nordmenn. Men om 30-50 år, ja.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #32 Skrevet 11. mai 2012 Håper ikke det skjer i min levetid, men jeg tror ikke det.
Meridian Skrevet 11. mai 2012 #33 Skrevet 11. mai 2012 Jo, det kunne gått, så lenge personen hadde kristen bakgrunn og ville fortsette å jobbe for et demokratisk og likestilt samfunn. Og der Norges lover regjerte. Jeg kan ikke fatte hva en person med en annen religion skal gjøre for norge? Vi er et kristent-protestanstisk land, og det mener jeg vi skal fortsette med å være. Vi skal iallfall ikke bli et land der en annen religion enn kristendommen skal regjere, da kan vi likesågodt flytte fra landet alle mann. 1
Meridian Skrevet 11. mai 2012 #34 Skrevet 11. mai 2012 Stoltenberg er ateist. Det har han selv stått frem og sagt. Ja, men Stoltenberg er helnorsk og har norske verdier. Det er vel det som er det viktigste, egentlig. Vi er Norge med ski på bena, bunad, 17.mai, fjell og fjord, folkemusikk og dans. Skal en med en annen hudfarge regjere, blir det en som har vokst opp i Norge, og som vil jobbe videre med det Stoltenberg jobber for.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #35 Skrevet 11. mai 2012 Så bra da. Vi trenger ikke flere trangsynte mennesker Kan du ikke flytte til gazastripen eller noe da hvis du er så glad i muslimer? 1
Joe Skrevet 11. mai 2012 #36 Skrevet 11. mai 2012 Denne tråden får meg til å lete etter down-vote-knappen. 1
Brunhilde Skrevet 11. mai 2012 #37 Skrevet 11. mai 2012 Denne tråden får meg til å lete etter down-vote-knappen. Du er ikke alene. 1
Gjest BM2 Skrevet 11. mai 2012 #38 Skrevet 11. mai 2012 Dersom statsministeren ble valgt ved folkeavstemning, er det utenkelig at en svart person kunne blitt president i Norge, eller har vi ikke kommet så langt ennå? Nærmeste vi har kommet er visepresident i Stortinget: http://no.wikipedia.org/wiki/Akthar_Chaudry Forøvrig en oppegående kar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå