AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Dersom statsministeren ble valgt ved folkeavstemning, er det utenkelig at en svart person kunne blitt president i Norge, eller har vi ikke kommet så langt ennå?
Longgone Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Ja, det er ganske utenkelig mtp at vi ikke har president i Norge. 12
Gjest Nuppdupp Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Det spørs hva slags bakgrunn han har. Er ikke så mange svarte i norge som ikke er muslimer. Personlig hadde jeg flyktet til et annet land om en muslim fikk styre landet. 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Personlig hadde jeg flyktet til et annet land om en muslim fikk styre landet. Hvorfor det? Vi har hatt en kristen statsminister. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 Aldri i verden om det kunne skjedd. Vi husker jo hvordan Arbeiderpartiets hvite medlemmer reagerte med å foreslå rasesegregering da de oppdaget at de var i ferd med å bli utkonkurrert av sine mørkhudede partifeller.
Drizzt Skrevet 11. mai 2012 #6 Skrevet 11. mai 2012 Hvorfor det? Vi har hatt en kristen statsminister. Det er åpenbart hvorfor og her var det ikke snakk om kristendom i det hele tatt, så det ikke er nødvendig å blande inn andre religioner. 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 Håper da det, så lenge det er en kompetent statsministerkandidat regner jeg med at folk ikke stemmer utifra hudfarge. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #8 Skrevet 11. mai 2012 Det spørs hva slags bakgrunn han har. Er ikke så mange svarte i norge som ikke er muslimer. Personlig hadde jeg flyktet til et annet land om en muslim fikk styre landet. Det stemmer jo ikke i det hele tatt, mange afrikanere er katolikker og også noen protestanter. Samt tamilere feks, er oftest heller ikke muslimer. Og uansett så spiller jo statsministeres personlige religion ingen rolle, det er jo ikke sånn at statsministeren plutselig kan forandre landets lover slik at de gagner hans religion bedre. 2
Sailor Skrevet 11. mai 2012 #9 Skrevet 11. mai 2012 Men herregud. Så lenge han er oppvokst i Norge og har fulgt norske regler, normer osv, spiller det vel ingen rolle om han er svart, hvit eller gul? 6
Gjest Nuppdupp Skrevet 11. mai 2012 #10 Skrevet 11. mai 2012 Det stemmer jo ikke i det hele tatt, mange afrikanere er katolikker og også noen protestanter. Samt tamilere feks, er oftest heller ikke muslimer. Og uansett så spiller jo statsministeres personlige religion ingen rolle, det er jo ikke sånn at statsministeren plutselig kan forandre landets lover slik at de gagner hans religion bedre. jeg sier bare at om det var en muslim som overtar, så flykter jeg FØR det skjer noen forandringer 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #11 Skrevet 11. mai 2012 jeg sier bare at om det var en muslim som overtar, så flykter jeg FØR det skjer noen forandringer Så bra da. Vi trenger ikke flere trangsynte mennesker 3
Gjest Nuppdupp Skrevet 11. mai 2012 #12 Skrevet 11. mai 2012 Så bra da. Vi trenger ikke flere trangsynte mennesker spørs om det hadde blitt så bra. kan aldri tenke meg at norge hadde blitt et fritt land etter en tid. vi får vente og se. kanskje det skjer en gang 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #13 Skrevet 11. mai 2012 Dersom statsministeren ble valgt ved folkeavstemning, er det utenkelig at en svart person kunne blitt president i Norge, eller har vi ikke kommet så langt ennå? Svart????!!!! Hvordan tør du å være så politisk ukorrekt her inne?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #14 Skrevet 11. mai 2012 Så bra da. Vi trenger ikke flere trangsynte mennesker Nei, bare en masse forferdelige skremmende naive. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #15 Skrevet 11. mai 2012 Jeg håper ikke det, men i framtiden blir det sikkert uungåelig. Jeg ser fortsatt på Norge som et land for Hvite. come at me! 2
Gjest SnowLeopard Skrevet 11. mai 2012 #16 Skrevet 11. mai 2012 (endret) En svart mann (eller kvinne) kan da være like norsk som mange "hvite"? Født her, av norske statsborgere, er man ikke norsk nok da? MÅ man være muslim selv om man er farget? Endret 11. mai 2012 av SnowLeopard 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #17 Skrevet 11. mai 2012 Hvorfor det? Vi har hatt en kristen statsminister. Ja, men muslimer er så fordømmende ovenfor de som ikke er muslimer 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #18 Skrevet 11. mai 2012 Ja, men muslimer er så fordømmende ovenfor de som ikke er muslimer Og alle nordmen er idioter, ikke sant? Det er vel rundt 5 millioner nordmenn i dag om jeg husker rett, så tror du virkelig på det? Men vet du hva? Det er over 1 milliard mennesker som kaller seg muslimer. Hvis du virkelig tror at alle de er like, vell, ja da er i hvertfall du en idiot. Du kan ikke dømme alle muslimer ut i fra hva en sier og gjør. De fleste muslimer er ikke som Osama bin Laden. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #19 Skrevet 11. mai 2012 Jeg ser fortsatt på Norge som et land for Hvite. come at me! Sier du det. BS sier jeg og den slags holdinger bør du slutte med å ha. Hudfarge spiller ingen rolle. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #20 Skrevet 11. mai 2012 Hvorfor det? Vi har hatt en kristen statsminister. Hva har det med saken å gjøre? Jeg regner med Stoltenberg også er kristen (uten at jeg vet det). Norge er et kristent land med kristne tradisjoner. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå