Gå til innhold

Hva i h******?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angrer virkelig på at jeg klikka på denne.

Skrevet

Hva FAEN!!?? :kjempesinna:

Skrevet

Ikke mange ganger jeg setter meg ned og griner, men her klarte jeg rett og slett ikke å la være! Dette er noe av det kvalmeste jeg noen gang har sett! Har ikke ord...

• Liker 1
Gjest Loverdose
Skrevet

Angrer virkelig på at jeg klikka på denne.

Samme her. Angrer på at jeg i det hele tatt har sett den. Fy faen, så jævlig!

Skrevet

Og noen har stått og filmet det uten å gripe inn! Det er bare så vondt så vondt...

Skrevet

Hva er det?? Får ikke sett...

Håpe det ikke er barnemishandling..:(

Skrevet

En mor som slår barnet med pute, dytter ungen overende og det ser ut som hun også klyper. :(

Gjest HunterLady
Skrevet

Dessverre så er det noen kulturer som mener dette er riktig. Men sykt? Uten tvil. Stygg, stygg mor. Hun må jo utvilsomt være psykisk unormal på en eller annen måte.

Skrevet

jeg ble fysisk kvalm! jeg er glad datteren min ligger nede i sengen vår trygt og godt ved siden av pappaen sin.

ANGRER på at jeg så videoen. Fik lyst til å dra dit hvor den babyen er og redde den fra den helvettes drittkjærringa!!!

Skrevet

En mor som slår barnet med pute, dytter ungen overende og det ser ut som hun også klyper. :(

HVA?!!

Hvor gammelt er barnet da? Dette skjærer med i hjertet.. :(

Skrevet

Og noen har stått og filmet det uten å gripe inn! Det er bare så vondt så vondt...

Det reagerte jeg også på. Hadde jeg stått bak kamera, ville jeg grepet inn etter første slag eller helst før.

Skrevet

Hvordan i helvete kan en mor gjøre noe sånt mot det lille barnet sitt... :rasende: Noe av de jævligste jeg har sett, dama som satt å filma er like ille som ikke grep inn.

:cry3: Er grusomt at noen kan gjøre noe sånt mot et uskyldig lite barn... Jeg burde ikke ha sett videon jeg heller :trist:

Gjest Alyssa.
Skrevet

Orket heller ikke å se på hele videoen. Grusomt skue.

Gjest får vondt
Skrevet

Dette må være noe av det styggeste jeg har sett. skulle ønske jeg ikke så denne. får bare helt vondt inni meg :tristbla:

Skrevet

Dessverre så er det noen kulturer som mener dette er riktig. Men sykt? Uten tvil. Stygg, stygg mor. Hun må jo utvilsomt være psykisk unormal på en eller annen måte.

Man trenger ikke reise langt heller. I Frankrike er det vanlig at unger får et slag i bakhodet av foreldrene.

En venninne av meg var i Vietnam, hvor hun ble kjent med en ung dame som hadde barn. Hun var ifølge venninnen min "verdens beste mor, men slo ungen for alt." Kan noen få den setningen til å bli logisk for meg? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Ingen slår en baby på denne måten, selv om de er fra andre kulturer. De slår kanskje ja, men aldri har jeg sett noe sånt, og aldri slår de spedbarn heller! så her tar du totalt feil.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer til å ha mareritt om dette i natt og tenke på den myke lille babyen, det ble for mye for meg. Og enig med dere som sier at dette ikke har noe med kultur å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Dette ser ut som korrekt kristen oppdragelse etter Guds vilje. Som det står i Skriften:

Den som sparer på riset, hater sin sønn,

den som elsker, formaner ham sent og tidlig.

Sviende sår renser bort det onde,

slag renser de innerste rom.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke kulturer er det da? Jeg har venner fra ganske mange forskjellige land og det er ytterst sjeldent at jeg hører om slik mishandling. De er kanskje mer "åpne" for et klaps på baken hvis barnet har gjort noe galt. Men har aldri hørt om at de mishandler et lite barn på denne måten.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...