AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Vet ikke hvorfor jeg konstant er i dårlig humør. Er bare sur og forbanna og har lyst å reise LANGT vekk. Men aner ikke hvorfor! Har en jobb jeg trives med, snille venner og familie og likevel så er jeg rasende for tiden. Kan vel skylde på pms, men er det ikke rart jeg er sånn konstant? Er kanskje bare 2 dager i mnd jeg føler meg normal, ellers kjenner jeg at surheten bygger seg opp. Går til psykolog pga jeg er så sint men syns ikke det hjelper. Noen råd å få? Kan jeg være deprimert tro? Jeg er egentlig en snill og blid jente, men alt føles så håpløst.
Gjest Katten. Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Tror du trenger en heftig omgang med sex. 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Tror du trenger en heftig omgang med sex. Øh, hvordan skal det hjelpe på humøret?
Gjest Katten. Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Øh, hvordan skal det hjelpe på humøret? Om du ikke vet det, er det definitivt på tide! 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 vanskelig å få seg sex da når jeg er så sint hele tiden, ingen som vil være med meg
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 hm, deprimert kan du være ja! Jeg var slik du beskriver LENGE, og det fordi jeg egentlig var dødssliten. Det sinte og sure humøret ble et slags dekke og skjold over andre følelrer, det tok tid å forstå det. Nå er jeg meg selv igjen, egentlig som jeg er, blid, alltid smilende, rolig, avslappet. Og hallo, sex hjelper om man har hatt noen dårlige DAGER, ikke uker, måneder og år. 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #7 Skrevet 10. mai 2012 man mister sexlysten av å være deprimert og føler man seg tvungen til å ha sex så kan man bli verre 1
Gjest charlotte Skrevet 10. mai 2012 #9 Skrevet 10. mai 2012 Har det på samme måte som deg TS. Så mye sinne i meg, og jeg finner ingen måte å få det ut, blir nesten litt redd for å "sprekke" en dag og få et slags sammenbrudd. Har alltid vært jenta som er blid og fornøyd. Blir en fortvilelse oppe i det hele også siden personligheten har blitt slik. Gråter i tillegg mye. Kanskje vi aldri har lært hvordan man kan få ut sinnet, og istedet så samles alt opp og fortsetter å bli inni oss? Hvordan blir man kvitt sinnet, når man egentlig ikke vet helt hva man er så sint for?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #10 Skrevet 10. mai 2012 Har det på samme måte som deg TS. Så mye sinne i meg, og jeg finner ingen måte å få det ut, blir nesten litt redd for å "sprekke" en dag og få et slags sammenbrudd. Har alltid vært jenta som er blid og fornøyd. Blir en fortvilelse oppe i det hele også siden personligheten har blitt slik. Gråter i tillegg mye. Kanskje vi aldri har lært hvordan man kan få ut sinnet, og istedet så samles alt opp og fortsetter å bli inni oss? Hvordan blir man kvitt sinnet, når man egentlig ikke vet helt hva man er så sint for? man må komme til en GOD psykolog og få hjelp. jeg har sletet mye hele livet, skadet meg, hatet meg, hatet alle andre, gråt hver dag, ødela ting i sinne og mer.. og etter å gått hos behandling hos ca 20 psykologer kom jeg endelig til en som forstod meg, em psykologspesialist... har det mye bedre nå og merker fremmang. snille dere ikke gi opp, dere må kreve hjelp og ikek gi dere til dere finner en som klarer å hjelpe dere! 1
ladyluna Skrevet 10. mai 2012 #12 Skrevet 10. mai 2012 Jeg var konstant sur og gretten da jeg gikk på p-piller. Bytte til p-ring og livet ble generelt myyye bedre! I tillegg kan det være lurt å huske på at fysisk sykdom, som f.eks. problemer med stoffskiftet, gjøre noe med humøret.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #13 Skrevet 10. mai 2012 Det hjelper å drikke alkohol det er 50 50 sjangse det, enten blir man bedre eller verre, og du er da ikke så dum at du anbefaler å bli alkoholiker?? og etter man har drukket blir man bare verre en man var edru!! huff dumme menneske! 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #14 Skrevet 10. mai 2012 Jeg har slitt med det samme i over et halvt år nå Jeg har så utrolig kort lunte. Jeg glefser til alt og alle, alt folk gjør går meg på nervene. Jeg er så sint og sur, og så utrolig lei meg samtidig. Er på gråten flere ganger daglig, og har det så vondt med meg selv. Så fryktelig dårlig samvittighet for at jeg er så drittkjerring mot folk jeg er glad i, og som ikke gjør noe galt. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #15 Skrevet 10. mai 2012 Bytt p-piller, det er det første jeg hadde gjort. 2
Eilina Skrevet 11. mai 2012 #16 Skrevet 11. mai 2012 Jeg var konstant sur og gretten da jeg gikk på p-piller. Bytte til p-ring og livet ble generelt myyye bedre! I tillegg kan det være lurt å huske på at fysisk sykdom, som f.eks. problemer med stoffskiftet, gjøre noe med humøret. Signerer denne. Cøliaki f.eks kan også påvirke humøret veldig. Ta en totalsjekk hos legen, og utelukk slike ting også.. man skal ikke gå rundt å føle seg slik hele tiden, enten det er psykiske eller fysiske årsaker. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå