Gjest Bandit Skrevet 11. mai 2012 #41 Skrevet 11. mai 2012 Jeg har tilgitt han ja, men det betyr ikke at det blir lett å stole på han igjen, han må jo "vinne" tilbake tilliten min på en måte... han fortjener ikke å bare få den fordi han har sagt "unnskyld" Uansett tilbake til hovedtemaet jeg fortalte han sannheten og han tok det fint Det er her veldig mange gjør feil, mener nå jeg. Det han har gjort skal ikke bli brukt mot ham i ettertid, når han er blitt tilgitt. Har han blitt tilgitt har du bestemt deg for å stole på ham igjen, men når du flyr rundt og skal kontrollere ham på denne måten, kommer man lett inn i en ond sirkel. Jeg har sett det skje gjentatte ganger. Til slutt kan han enten bli så lei av mistilliten at han går, eller så kan han falle tilbake til gamle synder ettersom du vil være mistenksom uansett. Dette er vel en av grunnene til at jeg aldri tilgir utroskap. Jeg vet hvor vanskelig det er å tilgi noe slik.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #42 Skrevet 11. mai 2012 Dette synes jeg var kjempetrist!! Du må få deg litt selvrespekt jente!! Dere har holdt på en mnd, og dere har kommunikasjonsproblemer og tillitsproblemer!! Desperate jenter, skaff dere selvrespekt. Det er skjeldent sånn at når et forhold starter dårlig (dere har jo ikke engang kommet til forholdsdelen) m så blir det ikke bedre . Dere må ha respekt for hverandre, noe dere tydeligvis ikke har. Og måten du formulerte smsen på var veldig konfronterende og "in your face", og det er veldig tydelig at det er mangel på respekt og tillit! Et forhold skal gjøre deg lykkelig, ikke frustrert, usikker og sinnt (og hvertfall ikke før dere har blitt et par en gang). Tenk på fremtiden din, tenk å sitte om 5 år og angre på at du har kastet bort 5 år av "ungdomstiden" på en som bare koster deg selvtillig og selvrespekt! (JAA, jeg kjenner meg veldig igjen!!) Du må ikke ta til takke med hva som helst, det er selvdestruktivt!! 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #43 Skrevet 11. mai 2012 Dette synes jeg var kjempetrist!! Du må få deg litt selvrespekt jente!! Dere har holdt på en mnd, og dere har kommunikasjonsproblemer og tillitsproblemer!! Desperate jenter, skaff dere selvrespekt. Det er skjeldent sånn at når et forhold starter dårlig (dere har jo ikke engang kommet til forholdsdelen) m så blir det ikke bedre . Dere må ha respekt for hverandre, noe dere tydeligvis ikke har. Og måten du formulerte smsen på var veldig konfronterende og "in your face", og det er veldig tydelig at det er mangel på respekt og tillit! Et forhold skal gjøre deg lykkelig, ikke frustrert, usikker og sinnt (og hvertfall ikke før dere har blitt et par en gang). Tenk på fremtiden din, tenk å sitte om 5 år og angre på at du har kastet bort 5 år av "ungdomstiden" på en som bare koster deg selvtillig og selvrespekt! (JAA, jeg kjenner meg veldig igjen!!) Du må ikke ta til takke med hva som helst, det er selvdestruktivt!! Hvor har jeg skrevet at vi bare har holdt på en måned? Vi har holdt på i flere måneder, men av grunner er vi ikke sammen enda. Og jeg er ikke helt sikker på hva du mener med mangel på respekt? Mener du at jeg ikke har respekt for han? Så tar du temmelig feil! Jeg har stor respekt for han, og han er min bestevenn! Men at vi har ett tillitsproblem ja, det stemmer, men det er ikke noe som ikke kan fikses! Men å komme over ett tillitsbrudd skjer ikke over natten. Det vil ta tid før jeg kan stole 100% på han igjen. Og det har ingenting med at jeg ikke respekterer han! Og jeg tar ikke til takke med hva som helst, jeg vet hva som er bra for meg og ikke, og han er bra for meg, han er den beste personen jeg kjenner, ja han har gjort feil, og ja det tar tid før jeg kan glemme, men utenom den feilen så er han den beste for meg!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #44 Skrevet 11. mai 2012 Det er her veldig mange gjør feil, mener nå jeg. Det han har gjort skal ikke bli brukt mot ham i ettertid, når han er blitt tilgitt. Har han blitt tilgitt har du bestemt deg for å stole på ham igjen, men når du flyr rundt og skal kontrollere ham på denne måten, kommer man lett inn i en ond sirkel. Jeg har sett det skje gjentatte ganger. Til slutt kan han enten bli så lei av mistilliten at han går, eller så kan han falle tilbake til gamle synder ettersom du vil være mistenksom uansett. Dette er vel en av grunnene til at jeg aldri tilgir utroskap. Jeg vet hvor vanskelig det er å tilgi noe slik. Jeg forstår hva du sier, og ja har jeg tilgitt han så bør jeg legge det bak meg, men det er lettere sagt enn gjort dessverre. Jeg hadde nok ikke normalt sett tilgitt utroskap men han har hjulpet meg masse, og jeg vet at han ikke har gjort noe etter dette. og ikke vil gjøre det igjen. Jeg skal ta rådet ditt, og legge det bak meg en gang for alltid, og si det til han. At jeg her etter skal stole 100% på han. Jeg vil ha han, og jeg vil ikke presse han inn i ett hjørne hvor han må velge en annen eller mister han helt Takk for at du svarte meg
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #45 Skrevet 11. mai 2012 Hvor har jeg skrevet at vi bare har holdt på en måned? Vi har holdt på i flere måneder, men av grunner er vi ikke sammen enda. Og jeg er ikke helt sikker på hva du mener med mangel på respekt? Mener du at jeg ikke har respekt for han? Så tar du temmelig feil! Jeg har stor respekt for han, og han er min bestevenn! Men at vi har ett tillitsproblem ja, det stemmer, men det er ikke noe som ikke kan fikses! Men å komme over ett tillitsbrudd skjer ikke over natten. Det vil ta tid før jeg kan stole 100% på han igjen. Og det har ingenting med at jeg ikke respekterer han! Og jeg tar ikke til takke med hva som helst, jeg vet hva som er bra for meg og ikke, og han er bra for meg, han er den beste personen jeg kjenner, ja han har gjort feil, og ja det tar tid før jeg kan glemme, men utenom den feilen så er han den beste for meg! Har jeg rett når jeg går utifra at du er veldig ung? Den den beste måten å "lære" er å erfare selv! Gikk utifra at det bare var en mnd tid siden det var greit i være på datingsiden 9. mars/april (husker ikke) men ikke 9. mai! Husk at ting meget sjeldent blir noe bedre enn det er når man skal være nyforelsket da! (ikke for å være ekkel, men at dere har respekt for hverandre nekter jeg å tro!! Det skunner gjennom på lang avstand! "Utroskap" og konfronterende in your face meldinger tyder veldig på det.. Det tok meg flere år før jeg forstod at det jeg og eksen manglet var respekt for hverandre)
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #46 Skrevet 11. mai 2012 Har jeg rett når jeg går utifra at du er veldig ung? Den den beste måten å "lære" er å erfare selv! Gikk utifra at det bare var en mnd tid siden det var greit i være på datingsiden 9. mars/april (husker ikke) men ikke 9. mai! Husk at ting meget sjeldent blir noe bedre enn det er når man skal være nyforelsket da! (ikke for å være ekkel, men at dere har respekt for hverandre nekter jeg å tro!! Det skunner gjennom på lang avstand! "Utroskap" og konfronterende in your face meldinger tyder veldig på det.. Det tok meg flere år før jeg forstod at det jeg og eksen manglet var respekt for hverandre) Jeg er ikke så ung, jeg er i midten av 20årene. Og etter å ha tenkt tilbake på når han var innpå siden, så var jeg med han den dagen, og vi var innpå siden sammen. For å se om han hadde fått noen brev eller noe. Så det var min feil og det gikk opp for meg etter at jeg så at jeg hadde sett på feil dato. Og jeg har levd ett relativt tøft liv, så har fått mange lærdommer oppgjennom årene. Dette "utroskapet" skjedde som sagt før vi hadde hatt en skikkelig samtale sammen, og vi hadde ikke blitt enig om noe. Men for meg var det ett svik og det vet han. Men i teorien var det jo ikke utroskap, men det skapte selvsagt usikkerhet for meg, i forhold til han. Og jeg skrev ikke noe "in your face" melding som du skrev. Jeg skrev bare "bra du forsatt er på xxx siden" Var ikke ment som å slenge det i trynet hans. Jeg ble bare litt paff, og konfontrete han med det. MEN ja på feil måte.
Gjest Tidssone Skrevet 12. mai 2012 #47 Skrevet 12. mai 2012 Jeg sjekket akkurat horoskopet til trådstarter. Venus sin plassering i forhold til Jupiter da ugjerningen inntraff, forteller at det er små sjanser for at dette forholdet blir av varig karakter. 1
LamaLover Skrevet 12. mai 2012 #48 Skrevet 12. mai 2012 Jeg sjekket akkurat horoskopet til trådstarter. Venus sin plassering i forhold til Jupiter da ugjerningen inntraff, forteller at det er små sjanser for at dette forholdet blir av varig karakter. Dævver!
Gjest Anna.S Skrevet 12. mai 2012 #49 Skrevet 12. mai 2012 Dumme dumme meg.... at jeg ikke bare kan stole på han... Når du ikke kan stole på han er forholdet dømt til å mislykkes.. desverre.. Siden du sier at dere allerede har så mange greier så kan det være like greit å finne noe som ikke er så komplisert?
Gjest Anna.S Skrevet 12. mai 2012 #50 Skrevet 12. mai 2012 Jeg sjekket akkurat horoskopet til trådstarter. Venus sin plassering i forhold til Jupiter da ugjerningen inntraff, forteller at det er små sjanser for at dette forholdet blir av varig karakter. Men hvor mange år begge vil kaste bort ved å prøve, det står det desverre ikke noe om.. jaja.. sånn går det..
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #51 Skrevet 12. mai 2012 Når du ikke kan stole på han er forholdet dømt til å mislykkes.. desverre.. Siden du sier at dere allerede har så mange greier så kan det være like greit å finne noe som ikke er så komplisert? Jeg kommer til å stole på han igjen, men tar bare litt tid, og jeg er virkelig glad i gutten.Så vil at det skal fungere mellom oss Selv om det er komplisert, er det ikke umulig å fikse Jeg trenger å forandre litt holdninger og meninger ang følelser
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #52 Skrevet 12. mai 2012 Men hvor mange år begge vil kaste bort ved å prøve, det står det desverre ikke noe om.. jaja.. sånn går det.. Blir ikke mange år jeg kaster bort, men å gi det litt mer tid kommer jeg til å gjøre, for jeg tror det er verdt å satse på det
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #53 Skrevet 12. mai 2012 Jeg sjekket akkurat horoskopet til trådstarter. Venus sin plassering i forhold til Jupiter da ugjerningen inntraff, forteller at det er små sjanser for at dette forholdet blir av varig karakter. Fordi om forholdet har truffet en fartsdump, betyr det ikke at det ikke har en bra framtid og kan vare Jeg har troen på at det vil ordne seg
Linis Skrevet 12. mai 2012 #54 Skrevet 12. mai 2012 Psht, ikke ta det så seriøst Gjør ingenting med en liten hvit løgn. Lykke til a
Steinar40 Skrevet 13. mai 2012 #55 Skrevet 13. mai 2012 Jeg kommer til å stole på han igjen, men tar bare litt tid, og jeg er virkelig glad i gutten.Så vil at det skal fungere mellom oss Selv om det er komplisert, er det ikke umulig å fikse Jeg trenger å forandre litt holdninger og meninger ang følelser Jeg håper at det ikke betyr at du skal akseptere utroskap?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #56 Skrevet 13. mai 2012 Jeg håper at det ikke betyr at du skal akseptere utroskap? Kommer aldri til å akseptere utroskap, om han gjør noe med en annen jente nå eller i framtiden, så er forholdet over for godt. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #57 Skrevet 13. mai 2012 Psht, ikke ta det så seriøst Gjør ingenting med en liten hvit løgn. Lykke til a Takk, godt å høre at noen tror det kan gå bra til tross for tabben min
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå