Gå til innhold

Tabbet meg nettopp ut :(

Fremhevede innlegg

Gjest Bandit
Skrevet

Hvis han blir sur pga dette er han ikke noe å samle på uansett.

Så det at noen viser at de ikke stoler på deg, gjør deg ikke grinete? Merkelig. Jeg blir provosert av mistillit så det holder.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så det at noen viser at de ikke stoler på deg, gjør deg ikke grinete? Merkelig. Jeg blir provosert av mistillit så det holder.

Han vet selv årsaken til at jeg ikke stoler 100% på han, men forstår jo at når han prøver å rette opp i feilene sine, og så blir "beskyldt" for noe han ikke har gjort, så kan han bli oppgitt og sinna. :sjenert:

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg bli grinete av det? Har forresten aldri opplevd at folk ikke stoler på meg, for jeg er så ærlig og oppriktig i måten jeg kommuniserer på at det aldri har blitt noe tema. Hvis han jeg dater vil inn å sjekke om jeg har vært på datingsiden må han gjerne gjøre det:)

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Han vet selv årsaken til at jeg ikke stoler 100% på han, men forstår jo at når han prøver å rette opp i feilene sine, og så blir "beskyldt" for noe han ikke har gjort, så kan han bli oppgitt og sinna. :sjenert:

Daten din gir meg dårlige vibber. Høres ut som han er av den typen som gjør seg til offer når det er han som har oppført seg dumt. Ydmykhet er en tiltrekkende egenskap, som ikke bør undervurderes.

Skrevet

Er det bare meg som hører knirkingen idet strupelenken strammer seg rundt bjellene på den intetanende stakkaren?

• Liker 2
Skrevet

Dere må stole på hverandre og ikke være redd for å si det dere føler. Hva kommer ut av et forhold der ingen tør og si hva en virkelig tenker på? Si at du er redd for at han skal velge noen andre før han har gitt deg sjansen. Et ordentlig menneske hører på deg og blir ikke sur for småting. :)

Skrevet

Jeg tenker at du først må finne ut om du faktisk kan stole på denne fyren.

Han har tydeligvis gjort noe galt. Så da må du bestemme deg for om du kan tilgi og/eller glemme dette feiltrinnet eller ikke.

Det er galskap å være i sammen med folk man ikke kan stole på.

AnonymBruker
Skrevet

Daten din gir meg dårlige vibber. Høres ut som han er av den typen som gjør seg til offer når det er han som har oppført seg dumt. Ydmykhet er en tiltrekkende egenskap, som ikke bør undervurderes.

Ja du sier noe der :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at du først må finne ut om du faktisk kan stole på denne fyren.

Han har tydeligvis gjort noe galt. Så da må du bestemme deg for om du kan tilgi og/eller glemme dette feiltrinnet eller ikke.

Det er galskap å være i sammen med folk man ikke kan stole på.

Jeg må bare begynne å stole på han, og ja han har gjort noe galt som gjør at jeg ikke stoler 100% på han, men det må jeg bare begynne å gjøre, ellers kommer aldri ett forhold mellom meg og han til å fungere :)

AnonymBruker
Skrevet

Dere må stole på hverandre og ikke være redd for å si det dere føler. Hva kommer ut av et forhold der ingen tør og si hva en virkelig tenker på? Si at du er redd for at han skal velge noen andre før han har gitt deg sjansen. Et ordentlig menneske hører på deg og blir ikke sur for småting. :)

Jeg sier ting som jeg vil ha det, og hva jeg føler, men noen ting er bare lettere å ikke ta opp, for det blir mye styr for gutter, siden jeg er en jente som føler MYE hele tiden... :sjenert:

Men han er bare en guttunge enda og ikke en mann :) så det er nok der kommunikasjonsproblemene våre ligger :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg som hører knirkingen idet strupelenken strammer seg rundt bjellene på den intetanende stakkaren?

Hvorfor er det stakkers han? Jeg har ikke noe balletak på han, og kommer aldri til å ha det, da vil jeg heller gå fra han enn å skulle prøve å kontrollere han.... Men han har gjort ting som gjør det vanskelig for meg å stole på han.... Og det er han klar over :)

Skrevet

Jeg må bare begynne å stole på han, og ja han har gjort noe galt som gjør at jeg ikke stoler 100% på han, men det må jeg bare begynne å gjøre, ellers kommer aldri ett forhold mellom meg og han til å fungere :)

Men har du noen god grunn til å stole på han?

Er du sikker på at noe tilsvarende ikke kommer til å skje ifra hans side igjen?

Dette er viktige saker som du må finne ut av. Ved å prate med han.

Man stoler ikke på noen bare fordi at det skal bli et forhold. Det er ingen god grunn.

Gjest Bandit
Skrevet

Det hele er jo ganske enkelt, mener nå jeg. Har han gjort noe som du har tilgitt, kan du da ikke bruke det du har tilgitt mot ham senere? Et forhold uten tillit, er et dårlig forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Det hele er jo ganske enkelt, mener nå jeg. Har han gjort noe som du har tilgitt, kan du da ikke bruke det du har tilgitt mot ham senere? Et forhold uten tillit, er et dårlig forhold.

Jeg har tilgitt han ja, men det betyr ikke at det blir lett å stole på han igjen, han må jo "vinne" tilbake tilliten min på en måte... han fortjener ikke å bare få den fordi han har sagt "unnskyld" :sjenert:

Uansett tilbake til hovedtemaet jeg fortalte han sannheten og han tok det fint :)

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Så godt å høre. Det lover bra!

AnonymBruker
Skrevet

Så godt å høre. Det lover bra!

Han så ikke helt problemet med meldingen, annet at det var en rar melding å få midt på natta :fnise:

Så det er bra :)

Gjest Janus
Skrevet

Alle mine alarmklokker hadde ringt for fullt om jeg hadde fått en slik melding av en kvinne, men så er han heldigvis for deg, ikke slik som meg.

Bare pass på at du ikke fortsetter å være kontrollerende, mistenksom og sjalu fremover. Slikt dreper all interesse for min del og er direkte slitsomt, men mange av dagens menn er nesten som kastrater å regne og aksepterer tydeligvis all mulig oppførsel fra kvinner.

Men jeg kan skjønne deg om han har misbrukt tilliten din tidligere, så det er kanskje ikke så enkelt. Uansett fint at det ordnet seg da.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Alle mine alarmklokker hadde ringt for fullt om jeg hadde fått en slik melding av en kvinne, men så er han heldigvis for deg, ikke slik som meg.

Bare pass på at du ikke fortsetter å være kontrollerende, mistenksom og sjalu fremover. Slikt dreper all interesse for min del og er direkte slitsomt, men mange av dagens menn er nesten som kastrater å regne og aksepterer tydeligvis all mulig oppførsel fra kvinner.

Men jeg kan skjønne deg om han har misbrukt tilliten din tidligere, så det er kanskje ikke så enkelt. Uansett fint at det ordnet seg da.

:)

Jeg er egentlig ikke noe kontrollerende, eller sjalu til vanlig. Men siden han har brutt tillitten min tidligere så blir jeg jo skeptisk... Og siden vi ikke er kjærester enda, så blir det enda vanskeligere å stole på han fullt. Men jeg skal ta rådet ditt og ikke være så mistenksom og sjalu framover, og heller bare være smilende blid og stole på at hvis han gjør noe så vet han at det vil knuse meg om jeg finner det ut senere, og da dumper jeg ræven hans :) Om han er utro, så har jeg det bedre uten han :)

AnonymBruker
Skrevet

Si at du måtte du inn å se på de deilige bildene av han ;) og at du bare spøkte med det du sa.

Den her var veldig smart synes jeg :)

Synes ikke det er noe feil i å dra en hvit løgn.

Da ror du deg unna at du er der selv, beskylder han og at du "stalker" han.

AnonymBruker
Skrevet

Den her var veldig smart synes jeg :)

Synes ikke det er noe feil i å dra en hvit løgn.

Da ror du deg unna at du er der selv, beskylder han og at du "stalker" han.

hadde kunne sagt det om han hadde hatt bilder der :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...