AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Han jeg holder på med eller snart er sammen med arbeider ofshore, og dermed har vi ikke så mye kontakt, jeg savner han masse, og vi har hatt ett aldri så lite tillits problem... Jeg gikk inn for å se om han hadde vært pålogget på nettstedet hvor vi møtes i det siste, for å sjekke om han snakker sant.... SÅ klarte jeg selvsagt ikke å se at det sto "9 april 2012" men jeg så "9 mai 2012" så jeg sendte han en melding hvor jeg bekylte fyren for å forsatt være inne på siden Vet ikke hvordan jeg skal ro meg ut av dette herre, vi har allerede hatt så mange problemer, at dette blir nok siste dråpen for hans del... Noen tips til hvordan jeg kan fikse dette?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Jeg skrev jo ikke noe altfor gale i meldingen da, skrev bare "Bra du bruke xxx enda" Jeg vil nødig lyve for han, men hvis jeg sier at jeg fikk en mail fra nettstedet om at "xxx" savner deg, lenge siden du har vært pålogget, tror dere det kan funke? Dumme dumme meg.... at jeg ikke bare kan stole på han...
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Bare si at det bare var en spøk eller bare at du trodde det stod mai, og hadde lyst å tulle litt.. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Bare si at det bare var en spøk eller bare at du trodde det stod mai, og hadde lyst å tulle litt.. Ja tror jeg må si noe sånt... er det mulig å være så teit, og ikke se riktig... håper han går på det Vil ikke miste han over noe så teit som dette, tror jeg bare skal kulan med meldinger og styr til han på en stund... ligge litt lavt
Gjest Nuppdupp Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 Bare si at det bare var en spøk eller bare at du trodde det stod mai, og hadde lyst å tulle litt.. hvorfor skal hun si det? man spøker ikke om sånt og jeg tror det bare gjør vondt verre. si det som det er du. 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #7 Skrevet 10. mai 2012 hvorfor skal hun si det? man spøker ikke om sånt og jeg tror det bare gjør vondt verre. si det som det er du. Hvis jeg sier det som det er, så vil jo han lure på hva jeg gjør på nettstedet enda.... Men jeg får vel bare bite i det sure eplet og si at jeg var inne og sjekket diverse, og så på hans profil i sammeslengen, og så feil av datoene... Ikke at jeg tror han bryr seg for mye om det, og han svarer nok ikke på sms uansett
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #8 Skrevet 10. mai 2012 Si at du måtte du inn å se på de deilige bildene av han og at du bare spøkte med det du sa. 3
Marsipan Skrevet 10. mai 2012 #9 Skrevet 10. mai 2012 Hva skjedde med å bare være ærlig? Du er snart sammen med en fyr, og har allerede tenkt til å ljuge om noe du har gjort for å redde egen ræv. Ikke rart dere har et "aldri så lite tillitsproblem"... Nei, si det som det er. Du har tatt dine valg, så da må jammen han få lov til å ta sine, på grunnlag av sannheten. 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #10 Skrevet 10. mai 2012 Hvis jeg sier det som det er, så vil jo han lure på hva jeg gjør på nettstedet enda.... Men jeg får vel bare bite i det sure eplet og si at jeg var inne og sjekket diverse, og så på hans profil i sammeslengen, og så feil av datoene... Ikke at jeg tror han bryr seg for mye om det, og han svarer nok ikke på sms uansett Dette var da merkelig hvis dere er i en bli sammen-fase? Hvorfor skulle han ikke svare deg på sms?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #11 Skrevet 10. mai 2012 Dette var da merkelig hvis dere er i en bli sammen-fase? Hvorfor skulle han ikke svare deg på sms? For han er på jobb, og hvis jeg sier noe som er teit eller ubetydelig for han, så gidder han ikke å svare. Han ser ikke hensikten. Men regner med at han tar kommentaren med ett smil, jeg kan jo si det som det er at jeg var bare inne for å snike...
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #12 Skrevet 10. mai 2012 Hva skjedde med å bare være ærlig? Du er snart sammen med en fyr, og har allerede tenkt til å ljuge om noe du har gjort for å redde egen ræv. Ikke rart dere har et "aldri så lite tillitsproblem"... Nei, si det som det er. Du har tatt dine valg, så da må jammen han få lov til å ta sine, på grunnlag av sannheten. Grunnen for at jeg vil ta en løgn på dette er fordi jeg ikke vil lage noe større nummer ut av det enn hva det er... Og vi har tillitsproblemmer av andre grunner.... Det er jo ikke bare fordi jeg vil redde min egen ræv jeg vil lyve, men fordi jeg ikke vil at dette skal ødelegge noe mer, når det egentlig ikke betyr noe.... Men jeg har bestemt meg for å si sannheten, at jeg var inne og snek, og så feil av datoene, og ville bare se hva han hadde å si ikke verre
OhSerendipity Skrevet 10. mai 2012 #13 Skrevet 10. mai 2012 Bare si at du så feil og at du beklager. Dette er da på ingen måte en stor sak, det er bare å forklare seg Du ror deg bare lenger vekk ved å prøve å lyve deg ut av det og han ser nok rett gjennom deg om du gjør det. Si det som det er. Dessuten, hvis han ikke lenger er på siden er det jo ikke sikkert at han i det hele tatt ser meldingen(e)?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #14 Skrevet 10. mai 2012 Bare si at du så feil og at du beklager. Dette er da på ingen måte en stor sak, det er bare å forklare seg Du ror deg bare lenger vekk ved å prøve å lyve deg ut av det og han ser nok rett gjennom deg om du gjør det. Si det som det er. Dessuten, hvis han ikke lenger er på siden er det jo ikke sikkert at han i det hele tatt ser meldingen(e)? Jeg sendte det på sms Men fikk en bra lekse ut av dette, aldri mer sniking.... Det er fy fy
Gjest _Blomsten_ Skrevet 10. mai 2012 #15 Skrevet 10. mai 2012 Hvis han blir sur pga dette er han ikke noe å samle på uansett.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 10. mai 2012 #16 Skrevet 10. mai 2012 Jeg sendte det på sms Men fikk en bra lekse ut av dette, aldri mer sniking.... Det er fy fy Jeg vil heller si at når alt er bra så føler man ikke behovet for å snike. Sånn har jeg det med han jeg dater nå. Vi er begge så klare og tydelige i kommunikasjonen at vi ikke trenger å være usikre på hverandre. Begge liker hverandre og begge viser det 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #17 Skrevet 10. mai 2012 Jeg vil heller si at når alt er bra så føler man ikke behovet for å snike. Sånn har jeg det med han jeg dater nå. Vi er begge så klare og tydelige i kommunikasjonen at vi ikke trenger å være usikre på hverandre. Begge liker hverandre og begge viser det Problemet ligger vel litt i at vi er rimelig dårlige til å kommunisere, og ting blir ekstra vanskelig for meg når han er borte. Da snakker vi omtrent ikke sammen, og det er tungt. Men det er jo noe jeg må bli vant til om jeg skal bli sammen med han Vi viser jo hverandre kjærlighet, og at vi liker hverandre Jeg er virkelig glad i han, og vil veldig gjerne stole på han, så det er noe jeg må jobbe med
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #18 Skrevet 10. mai 2012 Hvis han blir sur pga dette er han ikke noe å samle på uansett. Han blir nok ikke sur, men mer oppgitt over at jeg ikke bare kan stole på han
Perrin Skrevet 10. mai 2012 #19 Skrevet 10. mai 2012 (endret) syns ikke dette virker som en stor sak. Er bare forklare at du var inne å kikket for moro skyld, og ble overasket når du så han var aktivt inne, men at du så feil på datoen. Blir bare en greie dere ler av om en uke Regner med siden han jobber offshore han ikke er 12 år, og da tror jeg ikke han bryr seg nevneverdig om hele greia Endret 10. mai 2012 av Perrin
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #20 Skrevet 10. mai 2012 syns ikke dette virker som en stor sak. Er bare forklare at du var inne å kikket for moro skyld, og ble overasket når du så han var aktivt inne, men at du så feil på datoen. Blir bare en greie dere ler av om en uke Håper du har rett Jeg får ta det med et smil om han bringer opp meldingen og si som du sier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå