Gå til innhold

Opphisset av amming

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke opplevd det selv, men ble "advart" av min tante om at det kunne skje. Hun hadde 2 tilfeller med det første barnet, og ble rimelig panisk når det skjedde første gang. Det finnes ingenting seksuelt for en mor som skal amme babyen sin, men når kroppen reagerer helt selv, og rent fysisk slik, så er det utrolig ekkelt har jeg skjønt. Hun sa selv at hadde det skjedd flere ganger, så hadde hun sluttet å amme på flekken. Heldigvis slapp hun. Hun også forklarte det slik som en annen skrev. At en mann kan få ereksjon av at en lege tar på penis, helt uten at det er verken tenning eller noe seksuelt, bare rent fysisk.

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

jeg har aldri smaka brystmelk. er det noen her som kan si hvordan brystmelk smaker. er det noen damer her som vil gi meg bryst vil gjerne smake hvordan brystmelk smaker.

Gjest Lady Di
Skrevet

Jeg lurer på hvor vanlig det er for kvinner å bli opphisset av amming? Leste i en artikkel at det var ganske vanlig.

Link? Og, nei, jeg tror ikke det. Æsj.

Gjest Lady Di
Skrevet

Vel i følge denne artikkelen er det ikke uvanlig at kvinner får orgasme under amming. http://www.momlogic....eastfeeding.php

Dette viser vel at Freud hadde rett om at kvinners pedofile side kommer frem når de får barn.

Hvorfor må du alltid skrive om ting du egentlig ikke har fordypet deg i? Og hvorfor må du skrive tråder som bare er piss?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har 3 barn og har ammet i over 4 år tilsammen, men har ALDRI opplevd å bli opphisset av det! Når man har født barn og ammer er det jo helt andre hormoner og instinkter som er i sving. Hvis jeg hadde blitt opphisset av det tror jeg at jeg hadde begynt å lure..Det høres helt unaturlig ut!

Gjest Lady Di
Skrevet

Jeg har ikke barn, så jeg spør:

Hva/når er det hjernen switcher over fra å tenke at det er tennende at mannen leker med brystene, men ikke barnet?

Er det mulig å amme uten å tenke seksuelle tanker og så like at mannen leker med brystet etterpå?

Jeg har hørt at menn ofte får et forbud mot kvinners bryst så lenge de ammer. Er det fordi puppene går over til å tilhøre ungen i denne perioden?

Du vet tydeligvis ingenting om hvor ømme og vonde bryst kvinner får i den perioden de ammer.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du alltid skrive om ting du egentlig ikke har fordypet deg i? Og hvorfor må du skrive tråder som bare er piss?

Du er klar over at gjest er flere forskjellige? Og ikke en "du"?

Anonym poster: 094000bc603f02d39b2604d4e51994a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...