Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Jeg lurer på hvor vanlig det er for kvinner å bli opphisset av amming? Leste i en artikkel at det var ganske vanlig.
-lykke- Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Jeg lurer på hvor vanlig det er for kvinner å bli opphisset av amming? Leste i en artikkel at det var ganske vanlig. Har jeg ikke hørt om.. Men det er i hvert fall det siste jeg blir når jeg ammer.. Synes derimot det er veldig koselig, føler meg veldig nær datteren min. Men opphisset? Ikke i nærheten en gang.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Æsj fy faen, det minnet meg om den tråden som var for en stund siden. Det blogginnlegget om ei mor som ammet barnet sitt, så kom mannen og ville knulle, så knullet han moren mes barnet krøp bort for å suge bryst, og hun ble så tent at hun lot det bare suge på.
GammelKaktus Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Æsj fy faen, det minnet meg om den tråden som var for en stund siden. Det blogginnlegget om ei mor som ammet barnet sitt, så kom mannen og ville knulle, så knullet han moren mes barnet krøp bort for å suge bryst, og hun ble så tent at hun lot det bare suge på. Seksuell tenning er det siste som er i hodet mitt når jeg ammer babyen min, tviler på at det er så mange mødre som synes det er noe seksuellt over det... Det er derimot veldig koselig og du får en tilknytning til barnet som er helt fantastisk Jeg setter STOR pris på ammestundene våre 1
Majott Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Tror de færreste blir opphisset av det. Det er ikke en sånn setting i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 Leste tittelen, og trodde med engang det handlet om menn som ble opphisset av amming jeg. At kvinnen selv kunne bli det slo meg ikke en gang.. :gjeiper: 4
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2012 #10 Skrevet 9. mai 2012 Vel i følge denne artikkelen er det ikke uvanlig at kvinner får orgasme under amming. http://www.momlogic.com/2009/09/women_who_orgasm_during_breastfeeding.php Dette viser vel at Freud hadde rett om at kvinners pedofile side kommer frem når de får barn. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #12 Skrevet 9. mai 2012 Vel i følge denne artikkelen er det ikke uvanlig at kvinner får orgasme under amming. http://www.momlogic.com/2009/09/women_who_orgasm_during_breastfeeding.php Dette viser vel at Freud hadde rett om at kvinners pedofile side kommer frem når de får barn. Jeg har ammet to barn. Jeg får veldig lett orgasme, gjerne i løpet av 1 minutt. Men jeg har aldri blitt opphisset eller fått orgasme av å amme. Ikke antydning engang. Anonym fordi dette er personlige opplysninger, og flere kjenner meg her. 1
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2012 #13 Skrevet 9. mai 2012 Mistenker at det er en pedo som har startet denne tråden.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2012 #14 Skrevet 9. mai 2012 Jeg lurer på hvor vanlig det er for kvinner å bli opphisset av amming? Leste i en artikkel at det var ganske vanlig. Jeg lurer på om du blir kåt av å skrive pedoinnlegg her inne. Svin.
Glorya82 Skrevet 9. mai 2012 #15 Skrevet 9. mai 2012 Herregud nei! Det er absolutt ikke noe seksuelt over å amme. De som evnt føler noe sånt må være syke i hodet sitt.
Djungelvrål Skrevet 9. mai 2012 #16 Skrevet 9. mai 2012 Vel i følge denne artikkelen er det ikke uvanlig at kvinner får orgasme under amming. http://www.momlogic.com/2009/09/women_who_orgasm_during_breastfeeding.php Dette viser vel at Freud hadde rett om at kvinners pedofile side kommer frem når de får barn. Pussig det der når det er flest menn som begår pedofile handlinger.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #17 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har ikke barn, så jeg spør: Hva/når er det hjernen switcher over fra å tenke at det er tennende at mannen leker med brystene, men ikke barnet? Er det mulig å amme uten å tenke seksuelle tanker og så like at mannen leker med brystet etterpå? Jeg har hørt at menn ofte får et forbud mot kvinners bryst så lenge de ammer. Er det fordi puppene går over til å tilhøre ungen i denne perioden?
Bimbo Skrevet 10. mai 2012 #18 Skrevet 10. mai 2012 Jeg tviler vel på at det er spesielt vanlig, har aldri opplevd det selv. Men synes ikke folk skal skamme seg om de opplever det heller, at man får en rent fysisk reaksjon på stimuli av brystene betyr ikke at man er pedofil liksom. 2
Bimbo Skrevet 10. mai 2012 #19 Skrevet 10. mai 2012 Jeg har ikke barn, så jeg spør: Hva/når er det hjernen switcher over fra å tenke at det er tennende at mannen leker med brystene, men ikke barnet? Er det mulig å amme uten å tenke seksuelle tanker og så like at mannen leker med brystet etterpå? Jeg har hørt at menn ofte får et forbud mot kvinners bryst så lenge de ammer. Er det fordi puppene går over til å tilhøre ungen i denne perioden? Eneste grunn til at det er tennende at mannen "leker med brystene" er for meg at han liker det. Det kan mao ikke sammenlignes med amming, på noen som helst måte. Amming er heller ikke spesielt behagelig. Ikke ubehagelig heller, men en litt spesiell følelse. Ja, jeg liker ikke å bli tatt på puppene av mannen mens jeg ammer. Mest fordi det er melk i de, og jeg tenker at det kan bli sølete, tror jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #20 Skrevet 10. mai 2012 tror ikke det er så vanlig med puppekos under sex når en har melk i brystene uansett? ikke uten bh. her hadde det nok spruta overalt om vi skulle gjort det. og nei, tenker selvsagt ikke på sex når jeg ammer. ÆSJ. Hadde jeg gjort det hadde jeg nok slutta å amme og heller gitt flaske..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå