Gjest Gorgonzola Skrevet 10. mai 2012 #21 Skrevet 10. mai 2012 (endret) Jeg gifter meg om noen uker, skal invitere inn ei med restylane så vi kan sammenlikne resultatet av BJ på bryllupsnatta og få et svar en gang for alle. Hey norah! Hymens lenker party Grattis Så heldig din tilkomne er da. Jeg mener, først får han jo deg, du er jo både smart, morsom og strøken (ihvertfall fra halsen og ned , det er det jeg har sett, derfor :gjeiper:) og tillegg er du raus og drar med deg ei plastikk berte inn på selveste bryllupsnatta slik at det blir trekant. Det er faen meg dama si det. Gjett om vi er spente på "dommen", norah (young and natural) eller "the restylane guest" Abbonere på denne............ Endret 10. mai 2012 av Gorgonzola
Gjest Eurodice Skrevet 10. mai 2012 #22 Skrevet 10. mai 2012 Siden du spør meg får du svar fra meg, som er: Nei, jeg siktet ikke til deg på hverken det ene eller det andre. Jeg svarte Silfen på generelt grunnlag. Takk .
Gjest Eurodice Skrevet 10. mai 2012 #23 Skrevet 10. mai 2012 (endret) Etter din fremtreden i en annen tråd, ja, stempler deg glatt som lite vennlig innstilt til dette temaet. Javel, hvilken tråd sikter du til? Har jeg noe sted skrevet at jeg er imot oralsex? Har det falt deg inn at jeg muligens kan skrive for å provosere av og til, dere svorne tilhengere av BDSM og hva det kalles? Når du kan dømme meg på et meget luftig grunnlag, kan jeg like godt anta at du liker å bli pisket, bundet osv. Endret 10. mai 2012 av Arabella
Gjest norah Skrevet 10. mai 2012 #24 Skrevet 10. mai 2012 Hey norah! Hymens lenker party Grattis Så heldig din tilkomne er da. Jeg mener, først får han jo deg, du er jo både smart, morsom og strøken (ihvertfall fra halsen og ned , det er det jeg har sett, derfor :gjeiper:) og tillegg er du raus og drar med deg ei plastikk berte inn på selveste bryllupsnatta slik at det blir trekant. Det er faen meg dama si det. Gjett om vi er spente på "dommen", norah (young and natural) eller "the restylane guest" Abbonere på denne............ Ikke glem at jeg har fortreffelig musikksmak Det kan jo tenkes at restylanedamer har like forskjellig talent og interesse/engasjement som vi naturlige damer på den fronten, så det gjelds å lage en detaljert kravspek-liste først. Vi får enten kjøre terningkast eller skalavurdering - hva enn som styrker reliabiliteten best her. *blindtest forberedes*
OhSerendipity Skrevet 10. mai 2012 #25 Skrevet 10. mai 2012 Haha, jeg leste overskriften som om alt var engelsk, og skjønte ikke helt hva det skulle bety. Altså Blowjob me botox, som f.eks shiver me timbers Det gjorde jeg også! Åh, jeg ler.. ellers har jeg ikke så mye å bidra med i denne tråden, carry on!
Silfen Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #26 Skrevet 10. mai 2012 Det gjorde jeg også! Åh, jeg ler.. ellers har jeg ikke så mye å bidra med i denne tråden, carry on! Det har jeg gjort siden og. Takk for den, liksom.
Gjest "gjest" Skrevet 10. mai 2012 #27 Skrevet 10. mai 2012 Ottar er ikke mot blowjobs Skal man sitere, så får man gjøre det riktig. Know your facts people. Forskjellen på ekte og restylane BJ er sikkert like forskjellig som å kose med silikon/ekte pupper. Dog får vi jo strengt tatt aldri vite om restylane-nebbet(hahaha....for et hysterisk morsomt begrep....) bare var et halvhjertet ligg sånn generelt sett. Jeg gifter meg om noen uker, skal invitere inn ei med restylane så vi kan sammenlikne resultatet av BJ på bryllupsnatta og få et svar en gang for alle. Har de sagt at de ikke er det???
Gjest norah Skrevet 11. mai 2012 #28 Skrevet 11. mai 2012 Har de sagt at de ikke er det??? Ja, de kommenterer kun på en enkelt del av seksuelle handlinger, og det er SMsex. Dette har med voldsperspektivet å gjøre. Så en gang for alle(ikke at noen gidder lese fakta på KG) - her er alt hva Ottar mener om seksualitet: SEKSUALITET Det er en etablert sannhet i vårt samfunn at menn har en spesielt sterk seksualdrift som de har krav på å få tilfredsstilt, koste hva det koste vil. Menns seksualdrift er i dag nærmest hellig og det er sterke tabuer knytta til å ville begrense menns seksuelle rettigheter. Enten politisk, ved å hevde at menn ikke bør ha rett til å kjøpe seg seksuell tilfredsstillelse, eller personlig for jenter som mener at egne grenser er viktigere enn kjærestens seksuelle ønsker. Fordi det ikke blir forventet av menn at de kontrollere sin egen seksualdrift, blir det jentenes ansvar å beskytte seg mot den, for å unngå voldtekt eller ta vare på ryktet sitt. Det er denne ideologien porno- og prostitusjonsindustrien lever av. Kvinnegruppa Ottar mener det er nødvendig å begrense menns seksuelle rettigheter. Seksualitet og kjærlighet er sosiale fenomener. Jenter og gutter blir lært opp til ulike roller og til å tenne på forskjellige ting. Jenter lærer seg at uskyldighet, naivitet og hjelpeløshet er sexy, spesielt hvis de signaliserer seksuell tilgjengelighet. Mens jenter er attraktive hvis de framstår som svake og offeraktige, skal de tenne på gutter som er sterke, har kontroll og som aktivt setter sin vilje igjennom. Skillet mellom porno, seksualisert reklame og populærkulturen viskes ut. Erotisering av vold er økende. Dette åpner for en akseptering av vold dersom noen sier at de blir kåte av det. Lesbiske og homofile undertrykkes i vårt samfunn fordi de anses som en trussel mot heteroseksualiteten. Selvmordstallene for unge lesbiske og homofile er urovekkende høye, og mange opplever en daglig kamp mot diskriminering og undertrykking. Lesbiske og homofile må få aksept og de samme rettigheter som heterofile. Vi er imot sado-masochisme og all kobling mellom seksualitet og vold. Vi er for at lesbiske og homofile får rett til å adoptere. http://kvinnegruppa-ottar.no/no/index.php?option=com_content&view=article&id=16&Itemid=40#seksualisert undertrykking
Gjest Gorgonzola Skrevet 11. mai 2012 #29 Skrevet 11. mai 2012 Så en gang for alle(ikke at noen gidder lese fakta på KG) - her er alt hva Ottar mener om seksualitet: Det var som forventet fra den kanten. Stigmatiserende, en grov forenkling og stempling av menn (som gruppe) som en gjeng egoistiske overgripere som smadrer livene til millioner av kvinner og barn. Dobbeltmoral, motstridende logikk og skylapp-argumentasjon. Så fikk jeg sagt det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå