Silfen Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Sitter her og ser på noe bryllupsgreier på tv, med en brud som har leppene så fulle i botox at hun ikke kan smile engang. Dermed så lurte jeg jo på hvordan bryllupsnatten ble; kan man utføre en blowjob når leppene ikke kan smile engang? 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Neppe.. blir vel som å bli siklet på av noe merkelig sm ikke greier å forme seg rundt kuken
Silfen Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2012 Argh, min tricky D ville ikke med i overskriften. Men ja, jeg skjønner ikke helt hvordan det skal gå an. Sikle, haha.
Gjest Gorgonzola Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Sitter her og ser på noe bryllupsgreier på tv, med en brud som har leppene så fulle i botox at hun ikke kan smile engang. Dermed så lurte jeg jo på hvordan bryllupsnatten ble; kan man utføre en blowjob når leppene ikke kan smile engang? Who cares? I følge KG synes jo de fleste damer at det å suge pikk enten ikke gir dem noe, er ekkelt eller perverst. Jeg synes botox lepper og restylane-nebb er både ekkelt og perverst. Men så liker jeg en BJ også da......... 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Argh, min tricky D ville ikke med i overskriften. Men ja, jeg skjønner ikke helt hvordan det skal gå an. Sikle, haha. Haha, jeg leste overskriften som om alt var engelsk, og skjønte ikke helt hva det skulle bety. Altså Blowjob me botox, som f.eks shiver me timbers Litt mer on topic: aner ikke, det får det vel til på et vis 1
Gjest Eurodice Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Er blowjob obligatorisk under bryllupsnatten eller når som helst man har sex? 3
Silfen Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2012 Who cares? I følge KG synes jo de fleste damer at det å suge pikk enten ikke gir dem noe, er ekkelt eller perverst. Jeg synes botox lepper og restylane-nebb er både ekkelt og perverst. Men så liker jeg en BJ også da......... Jeg, tydeligvis. Sånn siden jeg ble nysgjerrig. Forøvrig er det langt mer givende å gi en blowjob enn å motta fellatio.
Silfen Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2012 Er blowjob obligatorisk under bryllupsnatten eller når som helst man har sex? Ja, i denne tråden er det obligatorisk, så kan du ta ottarholdningene dine i en annen tråd der det er lov å mislike blowjobs. 3
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. mai 2012 #9 Skrevet 9. mai 2012 Er blowjob obligatorisk under bryllupsnatten eller når som helst man har sex? Obligatorisk er det jo ikke, men kjedelig om man aldri kan utføre det det. Spesielt hvis det er noe så teit som alt for store botox lepper som hindrer deg :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #10 Skrevet 9. mai 2012 Who cares? I følge KG synes jo de fleste damer at det å suge pikk enten ikke gir dem noe, er ekkelt eller perverst. Eller så en kvinner så dårlig at å motta er mer som tortur å regne
Gjest Eurodice Skrevet 9. mai 2012 #11 Skrevet 9. mai 2012 Jeg, tydeligvis. Sånn siden jeg ble nysgjerrig. Forøvrig er det langt mer givende å gi en blowjob enn å motta fellatio. Er ikke du dame? Da mottar du ikke fellatio. 1
Gjest Eurodice Skrevet 9. mai 2012 #12 Skrevet 9. mai 2012 (endret) Ja, i denne tråden er det obligatorisk, så kan du ta ottarholdningene dine i en annen tråd der det er lov å mislike blowjobs. Det var da voldsomt til reaksjon på deg! Hva er ottarholdning? Og hvor leser du at jeg ikke liker oralsex, både gi og få? Jeg leste åpningsinnlegget som at bryllupsnatten ble mer eller mindre ødelagt dersom bruden ikke kunne utføre fellatio. Endret 9. mai 2012 av Arabella 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #13 Skrevet 9. mai 2012 Hvem har botox i leppene? Det er en nervegift som brukes for å lamme muskler. Restylane derimot. 2
Gjest Gorgonzola Skrevet 9. mai 2012 #14 Skrevet 9. mai 2012 Who cares? I følge KG synes jo de fleste damer at det å suge pikk enten ikke gir dem noe, er ekkelt eller perverst. Jeg, tydeligvis. Sånn siden jeg ble nysgjerrig. Forøvrig er det langt mer givende å gi en blowjob enn å motta fellatio. Så bra! Alltid hyggelig med motvekt, til ottarholdninger, bakteriehysteri og andre fordommer. Men du - ikke fellatio, når du mottar heter det vel Cunnilingus?
Silfen Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #15 Skrevet 9. mai 2012 Så bra! Alltid hyggelig med motvekt, til ottarholdninger, bakteriehysteri og andre fordommer. Men du - ikke fellatio, når du mottar heter det vel Cunnilingus? Ja, jeg roter.
Gjest Eurodice Skrevet 9. mai 2012 #16 Skrevet 9. mai 2012 Så bra! Alltid hyggelig med motvekt, til ottarholdninger, bakteriehysteri og andre fordommer. Men du - ikke fellatio, når du mottar heter det vel Cunnilingus? Jeg får spørre deg også da, ettersom jeg ikke får svar fra Silfen. Hva mener dere med ottarholdninger? Sikter du til meg med dette, og med bakteriehysteri og andre fordommer? Fremmedord er ikke så greit, spesielt når man ikke vet helt hva som er riktig plassering så å si. Du vet det, ser jeg. Jeg stilte et enkelt spørsmål, og det medfører at jeg får hånsord og beskyldninger rettet mot meg.
Gjest Gorgonzola Skrevet 10. mai 2012 #17 Skrevet 10. mai 2012 Sikter du til meg med dette, og med bakteriehysteri og andre fordommer? Siden du spør meg får du svar fra meg, som er: Nei, jeg siktet ikke til deg på hverken det ene eller det andre. Jeg svarte Silfen på generelt grunnlag.
Silfen Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #18 Skrevet 10. mai 2012 Etter din fremtreden i en annen tråd, ja, stempler deg glatt som lite vennlig innstilt til dette temaet.
TheHairyToothfairy Skrevet 10. mai 2012 #19 Skrevet 10. mai 2012 for de som virkelig lurer: det ER forskjell, og den er ikke god. jeg kan ikke helt beskrive følelsen, det kjennes som om kvinnen er mindre entusiastisk og ikke helt forsøker.
Gjest norah Skrevet 10. mai 2012 #20 Skrevet 10. mai 2012 Ottar er ikke mot blowjobs Skal man sitere, så får man gjøre det riktig. Know your facts people. Forskjellen på ekte og restylane BJ er sikkert like forskjellig som å kose med silikon/ekte pupper. Dog får vi jo strengt tatt aldri vite om restylane-nebbet(hahaha....for et hysterisk morsomt begrep....) bare var et halvhjertet ligg sånn generelt sett. Jeg gifter meg om noen uker, skal invitere inn ei med restylane så vi kan sammenlikne resultatet av BJ på bryllupsnatta og få et svar en gang for alle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå