Gå til innhold

er dette serivse pent ?


Wednesday

Anbefalte innlegg

Tja, jeg ville ikke hatt det selv, men det var ikke stygt. Ser for meg at det kunne vært fint i et hvitmalt kjøkken på en hytte ved sjøen.

Akkurat dette var det første jeg tenkte også :)

Ikke noe jeg ville valgt til å ha i mitt hjem, men kunne fint hatt det i sommerhuset, da kjøkkenet inneholder veldig lyse hvite og blå farger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jytte

Jeg for min del elsker blå-hvite serviser. Til tross for at jeg bor i et hypermoderne funkishus så er dette serviset fra Royal Copenhagen en av mine favoritter. For meg betyr det nostalgi, kvalitet og arv fra tidligere tider som jeg ønsker å ta vare på :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes også det er ganske pent! :) Men, jeg er også veldig glad i blå og hvite serviser da (se avatar) :fnise:

Kunne godt kjøpt noen av koppene fra dette serviset og mikset med de jeg har fra før, som er en stor blanding forskjellige deler fra forskjellige serviser, som passer fint sammen. Nytt og gammelt om en annen! Jeg er nok altfor glad i forksjellige design til å holde meg til kun en serie :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var forferdelig stygt, og smakløst.

Ser ut som det er kjøpt brukt på loppemarked.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var forferdelig stygt, og smakløst.

Ser ut som det er kjøpt brukt på loppemarked.

Hva er gale med å kjøpe brukt på loppemarked? :klo: Mye flott å finne der :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanlig stråmønster liker jeg også. Bare syns det koster 700 kroner for en tallerken. Men det er virkelig klassisk og tidløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke stygt, men jeg ville ikke kjøpt det selv. Smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke pent. Fargen var for dyp/klar/skarp.

Om mønsteret hadde vært lyseblått (eller en annen lys farge) hadde det vært noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære alle sammen, jeg har FOR LENGST gått til innkjøp av dette servise nå :) Takk for alle innspill!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære alle sammen, jeg har FOR LENGST gått til innkjøp av dette servise nå :) Takk for alle innspill!

For lengst? Du startet tråden 9. mai!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For lengst? Du startet tråden 9. mai!

kjøpte det like etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe som slipper inn hos meg, verken i blått eller sort, da jeg synes det ser ut som en billig kopi av Royal Copenhagen, i tillegg til at det har en veldig "kaffebar"-greie over seg (vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det). Men jeg er overbevist om at i de rette omgivelsene, enten det er som en del av "sørlandsidyllen" eller en annen godt gjennomført stil, kan det bli veldig fint :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kupper tråden litt jeg,virker jo som om dere har litt peiling her:-) jeg vil begynne å samle på et servise,er såå lei av billigvarianter som ikea osv.har dere noe tips til hvilke merker jeg bør se etter,hva er bra,hva bør man ikke kjøpe? Og i hvilke butikker o.l.får man kjøpt det(evt link til sider) thanx:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Det morsomme er jo at dette i bunn og grunn er en kopi av dette serviset, fra Royal Copenhagen.

Akkurat samme tenkte jeg på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...