Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg synes det var litt pent jeg! :)

Men det hadde ikke passet inn hos meg :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er veldig fint. Enda finere i svart...

Men det er likevel ikke noe jeg ville valgt selv. Det er litt for klassisk for meg.

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg syns det er eit fint kvardagsservise.

Skrevet

Jeg liker ikke dekoren, men har samme servise i helhvitt som hverdagsservise, da heter det Cuisine. Det finnes forresten også med sort dekor, men det liker jeg heller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det veldig godt, har "alltid" gjort det. Men, som flere sier, det er litt...mye? så ville ikke hatt det som hovedservise, om du skjønner. Som et ekstra-servise (eller servise nr 3 eller 4 - haha, jeg er litt i overkant glad i serviser nemlig...), servise på en hytte/sommerhus eller noe synes jeg det er helt perfekt:)

Gjest Elyssa
Skrevet

Jeg synes det er veldig fint, jeg... :)

AnonymBruker
Skrevet

Modernisering av stråmønster? Blir ikke noen slager. Pent? Vil jo ikke si det er stygt heller. Greit nok for hytta ved sjøen, kopper en kan bruke ute osv.

Minner meg for mye om Europrisservise. Ville aldri betalt så mye som dette her selges for.

Gjest Ludovie
Skrevet

Minner meg for mye om Europrisservise. Ville aldri betalt så mye som dette her selges for.

VELDIG uenig. Selv om dette som tidligere nevnt ikke er min stil, vises det veldig godt at det er et kvalitetsservise. TOTALT forskjellig fra Europris-serviser, med andre ord.

• Liker 4
Skrevet

Ikke min stil .Stygt ville jeg vel ikke sagt ,men lite attraktivt for meg

AnonymBruker
Skrevet

Modernisering av stråmønster? Blir ikke noen slager. Pent? Vil jo ikke si det er stygt heller. Greit nok for hytta ved sjøen, kopper en kan bruke ute osv.

Det morsomme er jo at dette i bunn og grunn er en kopi av dette serviset, fra Royal Copenhagen. Og det er en kjempeslager og har vært det i over ti år, trass i at det koster en arm og et bein per del og flere ganger så mye som dette serviset. Det er ikke akkurat noe man bruker på hytta ved sjøen, for å si det sånn.

Selv synes jeg PPs versjon ser litt billig ut, men hadde nok uansett ikke valgt den type servise. Men det passer vel fint for dem som liker den romantiske stilen?

Skrevet

Ikke min stil, men det er jo ikke stygt heller.

Likte veldig godt skåla og kanskje koppene, men fatene synes jeg ikke noe om

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Jeg synes ikke det. Med mindre det hadde vært en eldre person med grått hår som hadde eid det, eller om man har arvet det fra besteforeldre. Da hadde det gått an å hatt det..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser de fleste ikke liker det alt for godt, men jeg synes faktisk det var fint.

Kjøp det om du ønsker, det er det som teller :)

Lykke til!

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Mamma elsker det og har begynt å samle på dette, mens jeg liker det ikke. Men mamma har en litt shabbychic, maritim sørlandsstil, så der passer det rett inn. Men ikke hos meg. :)

Hvis du liker det, og du synes at det passer med din stil, så kjøp det da vel! :)

Gjest Spinell
Skrevet

Jeg er ikke overbegeistret, jeg heller. Verken for Royal Copenhagen-utgaven eller Porsgrunn-versjonen. De er helt greie, men ikke mer enn det, og jeg tenker at det nok passer best på hytta. Synes det ser best ut blått.

Den danske utgaven har vært populær, men jeg synes det finnes mange serviser som er langt finere, uansett.

Nå er jeg heller ingen storfan av det klassiske, gamle stråmønsteret, og synes ikke moderniseringen har bidratt til noen stor forbedring.

Skrevet

Jeg syns det er fint. Mamma har har servise både i den versjonen, og det originale Sånn ser det ut. For min del er det nostalgisk, og minner meg om hjemme.

Skrevet

Maxistrå er et fint hverdagsservice dersom du kombinerer det med Cuisine (også fra PP) som en annen nevnte over her. Hvis ikke kan det bli litt mye av det gode. Det er min mening da :) Også kan det være vanskelig å alltid finne noe som matcher til det blå, servietter, lys osv.. Det kan jo være greit å tenke på..synes faktisk det er mye freshere enn Royal Copenhagen sitt "gamle" service. Noen over her nente at det aldri kommer til å bli en slager, men det har faktisk vært en god stund på markedet. Da jeg jobbet på Chr. Glasmagasin solgte vi mye av det :jepp:

Gjest PinkLeaf
Skrevet (endret)

Jeg er veeeldig glad i det originale forresten, mormor har det - og det er litt nostalgisk for meg også. Jeg ser alltid etter det på loppiser og slikt. :fnise: Har egentlig ikke koblet det i HI med det originale.. :sjenert:

Endret av PinkLeaf
Skrevet

Jeg synes ikke det er pent. Hovedårsaken til det er at jeg synes mønsteret har for dårlig oppløsning og det er "blurry". Akkurat som man har forstørret et bilde litt for mye.

Jeg synes ministrå fra Porsgrund er mye penere. Aller helst ville jeg hatt Blue fluted mega fra Royal Copenhagen, men da snakker vi en helt annen prisklasse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...