Wednesday Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 er dette et pent servise? http://porsgrund.jetshop.se/serviser/maxistra-c-155-1.aspx
Silfen Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Tja, jeg ville ikke hatt det selv, men det var ikke stygt. Ser for meg at det kunne vært fint i et hvitmalt kjøkken på en hytte ved sjøen. 12
Wednesday Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2012 jeg har det ganske hvitt, litt romantisk stil med hvite tremøbler.. det knirker litt i gulvet her (et gammelt hus med sjel)... synes det passet her jeg.. lurte på om jeg skulle begynne å samle på det for jeg synes det var så fint.. 2
sjøhest Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 hvis du syns det var så fint, hvorfor bryr du deg om hva andre syns da? kjør på du! passer sikkert inn hos deg! 6
Wednesday Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 9. mai 2012 hvis du syns det var så fint, hvorfor bryr du deg om hva andre syns da? kjør på du! passer sikkert inn hos deg! er vel ikke det at det er avgjørende hva andre synes, mest nysgjerrig egentlig. takk for svar!
Mamma-90 Skrevet 9. mai 2012 #10 Skrevet 9. mai 2012 nei, jeg ville ikke hatt det. men det var jo ikke stygt heller. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #11 Skrevet 9. mai 2012 Synes det var ok som hverdagsservice. Hadde sikkert syntes bedre om det dersom motivet ikke var i blått. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #13 Skrevet 9. mai 2012 Min mening er at serviser med så tydelig mønster på blir man fort lei. Så om dette er noe du satser på å ha leeeenge får du tenke godt igjennom om du tror det holder mål hele veien Jeg selv bruker heller penger på nøytrale ting som varer og frisker heller opp med servietter, bordpynt og såklart selve maten på fatet
Wednesday Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #15 Skrevet 9. mai 2012 Min mening er at serviser med så tydelig mønster på blir man fort lei. Så om dette er noe du satser på å ha leeeenge får du tenke godt igjennom om du tror det holder mål hele veien Jeg selv bruker heller penger på nøytrale ting som varer og frisker heller opp med servietter, bordpynt og såklart selve maten på fatet det har du nok rett i! Takk for det! Tenkte kanskje å ta noen ting i denne serien, og noen ting (ting man bruker mest) i et mere nøytralt design
Gjest Ludovie Skrevet 9. mai 2012 #16 Skrevet 9. mai 2012 Det er overhodet ikke etter min smak - til det er det altfor "voksent" og dessuten med et for nostalgisk preg. Dessuten foretrekker jeg serviser med en mer nøytral dekor som ikke kommer i veien for maten. Men jeg synes allikevel på ingen måte at det er stygt eller smakløst. Til rette person og i de rette omgivelsene, er det sikkert flott. 1
Wednesday Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #17 Skrevet 9. mai 2012 Det er overhodet ikke etter min smak - til det er det altfor "voksent" og dessuten med et for nostalgisk preg. Dessuten foretrekker jeg serviser med en mer nøytral dekor som ikke kommer i veien for maten. Men jeg synes allikevel på ingen måte at det er stygt eller smakløst. Til rette person og i de rette omgivelsene, er det sikkert flott. takk for svar
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #18 Skrevet 9. mai 2012 Nei, det var stygt. Hadde blitt sur hadde jeg fått et slikt servise i gave, så stygt synes jeg det var. Beklager hvis jeg var slem
Wednesday Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #19 Skrevet 9. mai 2012 Nei, det var stygt. Hadde blitt sur hadde jeg fått et slikt servise i gave, så stygt synes jeg det var. Beklager hvis jeg var slem setter pris på at du er ærlig
O'hara Skrevet 9. mai 2012 #20 Skrevet 9. mai 2012 Synes overhodet ikke det er stygt, men jeg ville ikke valgt det selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå