Gjest + Carnage + Skrevet 10. mai 2012 #21 Skrevet 10. mai 2012 (endret) Vel jeg kan ikke si at sinnet mitt bugner av respekt heller for folk som seriøst tror at folk blir kåte flere ganger om dagen av å se seg i speilet. Det sier seg selv at det er kødd. Men jøss, bare mat trollet av hjertens lyst dere. Fordi at du ikke blir kåt på deg selv betyr ikke det at andre ikke blir det. Det fins folk som er avhengig av å drikke sin egen urin, å drikke bensin, å spise pottejord, og spise tape - hadde de postet på KG hadde de vel fått trollestempel av deg. Dette er egentlig et valg om å være godhjertet eller ful. Jeg yter mitt beste for å velge å være godhjertet uansett hva. Vær så snill ikke skriv noe hvis du ikke har noe positivt å meddele, for nå så virker det som du prøver å få oss andre til å ikke gi råd ved å overbevise om at dette ikke er sant. Tro hva du vil. Jeg vet at det sitter et menneske bak hovedinnlegget, og hun fortjener ikke å bli pissa på, om hun snakker sant eller ei er det ikke problemstillingen hun kommer med. Endret 10. mai 2012 av + Carnage +
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå