Gå til innhold

Lukt nedentil.....


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først må jeg bare skrive at dette er ikke tull, og de som mener jeg er innbilsk må bare mene det, men det er faktisk et reelt problem!

Jeg har i det siste gått en del ned i vekt, ganske mye, men uviktig hvor mye. Plutselig står det ei "deilig" dame og stirrer tilbake i alle speilbilder, og jeg kjenner på en måte ikke igjen meg selv, og problemet er at jeg rett og slett blir kåt dersom jeg ser speilbilde av meg selv........ Jeg kan ikke noe for det, det bare skjer :rodme:

Og som følge av at jeg blir kåt så ofte så skjer det jo noe der nede og jeg må ta fullvask gjerne 3 ganger eller mer i løpet av dagen for å unngå sjenerende lukt.....

Hva skal jeg gjøre?? Det kan jo ikke fortsette slik!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finn deg noen å dele kåtskapen din med som ikke har noe i mot dine dyriske lukter ;)

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finn deg noen å dele kåtskapen din med som ikke har noe i mot dine dyriske lukter ;)

Skal gifte meg i vinter, og han og blir og veldig kåt av den nye kroppen min, så det er ikke samlivet som er problemet, er dagliglivet, føler jeg kjenner lukt hele tiden, og er livredd at andre kjenner det også, men kanskje det bare er i mitt hode..... Det er helt grusomt!!

Skrevet

slutt å se deg i speilet.. :fnise:

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

slutt å se deg i speilet.. :fnise:

Ja, jeg prøver egentlig på det! Men det er jo butikkvinduer og sånn overalt, og jeg blir på en måte like sjokkert hver gang og "dradd" mot mitt eget speilbilde. Huff jeg vet jeg høres superinnbilsk ut, men det er nesten som en avhengighet. Kanskje jeg burde ta meg en tur til en snakkedoktor :skravle: og rett og slett prøve å endre på det fastgrodde bildet i hjernen?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg prøver egentlig på det! Men det er jo butikkvinduer og sånn overalt, og jeg blir på en måte like sjokkert hver gang og "dradd" mot mitt eget speilbilde. Huff jeg vet jeg høres superinnbilsk ut, men det er nesten som en avhengighet. Kanskje jeg burde ta meg en tur til en snakkedoktor :skravle: og rett og slett prøve å endre på det fastgrodde bildet i hjernen?

Duu er jo faktisk kjempe heldig :D

Gratulerer med "ny" kropp :)

  • Liker 1
Skrevet

Ååh, for et herlig problem :danse:

Hvis du går rundt med noen normalt klær, kan ikke folk lukte på deg at du er kåt. Så sterk lukt får du vel ikke ?

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, skjønner hva du mener, har opplevd noe lignende selv, bare ikke fult så ekstremt. Men det er antakelig bare en omstilling som må til, bli vant med det nye speilbildet ditt:) Hva med å ha med deg våt-intim servietter? Og kanskje ekstra undertøy om du synes det er nødvendig. Da er det jo bare å besøke et toalett og ta en kattevask:)

AnonymBruker
Skrevet

Duu er jo faktisk kjempe heldig :DGratulerer med "ny" kropp :)

Takk! Jeg er jo stolt av meg selv og da!

Ååh, for et herlig problem :danse: Hvis du går rundt med noen normalt klær, kan ikke folk lukte på deg at du er kåt. Så sterk lukt får du vel ikke ?

Det er også litt skammen av det å faktisk bli kåt på sitt eget speilbilde som er litt kjip!

Jeg tror ikke det, ingen som har trukket seg unna liksom, og jeg er for det meste hjemme for tiden.

Hehe, skjønner hva du mener, har opplevd noe lignende selv, bare ikke fult så ekstremt. Men det er antakelig bare en omstilling som må til, bli vant med det nye speilbildet ditt:) Hva med å ha med deg våt-intim servietter? Og kanskje ekstra undertøy om du synes det er nødvendig. Da er det jo bare å besøke et toalett og ta en kattevask:)

Har intimservietter med meg når jeg er ute blandt folk. Ja, jeg håper det går seg til etterhvert.

Og tusen takk for godord og støttende ord og tips, føler meg ikke så skammelig lenger.

AnonymBruker
Skrevet

Dette må være en køddetråd. Herregud.

AnonymBruker
Skrevet

Dette må være en køddetråd. Herregud.

Som jeg skrev i startinlegget så er ikke dette tull.... Jeg syns faktisk det er kjempeflaut og skjemmes virkelig over meg selv. Så dersom du ikke har noe konstruktivt å komme med så kan bare la være å skrive slikt når andre mennesker prøver å få hjelp til problemer! :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

Lukter det noe spesielt når du blir kåt da? :sjenert:

Det er vel ikke helt normalt?

Skrevet

Typisk trolletråd, helt fantastisk utrolig at folk svarer seriøst. :filer:

AnonymBruker
Skrevet

Lukter det noe spesielt når du blir kåt da? :sjenert:

Det er vel ikke helt normalt?

Det lukter jo ikke når det er "ferskt", men si at man blir kåt første gang på vei ut om morgenen, og så må det ligge der resten av dagen, i tillegg til nye tilskudd. Derav grunnen til at jeg må vaske meg og skifte truse mange ganger til dagen, som kan være upraktisk til tider.

Skrevet

Det er hverken nødvendig eller sunt å vaske seg for mye. Bruk truseinnlegg som du bytter ved behov, og tørk deg med papir når du er på toalettet (regner med at du gjør akkurat dét uansett, da :fnise:). Fresh opp med en våtserviett om du føler behov for det. Det lukter ikke akkurat blomster der nede etter en lang dag, men det lukter ofte verre om det får godgjøre seg i trusestoffet - derav truseinnlegg. Syntetiske stoffer tar lettere til seg lukt, og kan også bidra til å lage lukt, siden det blir klammere enn med bomull. Det skal uansett mye til for at andre lukter dette gjennom klærne dine. Da snakker vi om mer enn én dag, med mindre du har ubalanse/infeksjon i vaginaen.

Supert at du er fornøyd med kroppen din. Ikke skam deg over det, selv om det kan være litt upraktisk til tider :)

Gjest + Carnage +
Skrevet (endret)

UANSETT om det er tull eller ikke - så SKADER det ikke å gi ordentlige svar på problemstillingen. Dersom du føler du blir lurt fordi du gir et ordentlig svar på noe som kanskje ikke er ordentlig så er du veldig lite spandabel på råd og visdom.

Typisk trolletråd, helt fantastisk utrolig at folk svarer seriøst. :filer:

Jeg mistet nettopp litt respekt for deg. Selv om om tråden er eklatant, betyr ikke det at du skal være en idealistisk dogmatisk narb. Stikk plz. :) :)

Ja, jeg syns faktisk det er fantastisk at noen gidder å hjelpe. Generelt sett hvis en trådstarter spør noe dumt/innlysende, hvis en trådstarter beskriver noe lite sannsynlig, hvis en trådstarter er ærlig og åpen - og da får så disrespektfulle, infantile svar. Yes - da føler TS seg veldig lysten på å spørre neste gang det er noe. :ironi:

Lykke til TS, det ordner seg sikkert. :)

Endret av + Carnage +
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruk truseinnlegg som du bytter ved behov

Da snakker vi om mer enn én dag, med mindre du har ubalanse/infeksjon i vaginaen.Supert at du er fornøyd med kroppen din. Ikke skam deg over det, selv om det kan være litt upraktisk til tider :)

Vet du, det med truseinnlegg har jeg ikke tenkt på engang! Aldri hatt behov for det, så tusen takk for supert tips :klemmer:

Nå skal det sies at jeg har veldig ømfintlig nese for det meste av lukter, så krysser fingrene for at det bare er jeg som har kjent det når jeg har måtte gå noen timer for lenge.....

Joda, greit å være fornøyd, men ikke så ekstremt! Men regner med, som andre har nevnt, at det går seg til når bare hjernen følger etter.

UANSETT om det er tull eller ikke - så SKADER det ikke å gi ordentlige svar på problemstillingen. Dersom du føler du blir lurt fordi du gir et ordentlig svar på noe som kanskje ikke er ordentlig så er du veldig lite spandabel på råd og visdom.Jeg mistet nettopp litt respekt for deg. Selv om om tråden er eklatant, betyr ikke det at du skal være en idealistisk dogmatisk narb. Stikk plz. :) :)Ja, jeg syns faktisk det er fantastisk at noen gidder å hjelpe. Generelt sett hvis en trådstarter spør noe dumt/innlysende, hvis en trådstarter beskriver noe lite sannsynlig, hvis en trådstarter er ærlig og åpen - og da får så disrespektfulle, infantile svar. Yes - da føler TS seg veldig lysten på å spørre neste gang det er noe. :ironi: Lykke til TS, det ordner seg sikkert. :)

Takk!! Jeg syns faktisk det er ganske krenkende å få slike svar, når jeg spør om råd om noe jeg syns er flaut og ubehagelig. Men uansett, heldigvis fåtall av dårlige kommentarer, og mange gode, jeg setter pris på det :jepp:

Skrevet

UANSETT om det er tull eller ikke - så SKADER det ikke å gi ordentlige svar på problemstillingen. Dersom du føler du blir lurt fordi du gir et ordentlig svar på noe som kanskje ikke er ordentlig så er du veldig lite spandabel på råd og visdom.

Jeg mistet nettopp litt respekt for deg. Selv om om tråden er eklatant, merkverdig betyr ikke det at du skal være en idealistisk dogmatisk narb. Stikk plz. :) :)

Ja, jeg syns faktisk det er fantastisk at noen gidder å hjelpe. Generelt sett hvis en trådstarter spør noe dumt/innlysende, hvis en trådstarter spør om noe som er lite sannsynlig, hvis en trådstarter er ærlig og åpen - og da får så disrespektfulle, infantile svar. Yes - da føler TS seg veldig lysten på å spørre neste gang det er noe. :ironi:

Lykke til TS, det ordner seg sikkert. :)

:klappe:

Om TS er et troll så får hun/han seg kanskje en god latter fordi "dumme meg" tok det alvorlig. Om ikke så har jeg forsøkt å bidra med et konstruktivt svar til ei som ber om råd. Jeg tar uansett ingen skade av at et tilfeldig troll sitter og flirer godt av svarene, men om problemet er reelt kan man risikere å såre TS med latterliggjørende svar.

Om det er så opplagt at det er et troll; hopp videre til neste tråd, da vel. Totalt unødvendig å poste om det her.

Skrevet

Jeg er mann, og jeg kan også bli kåt av å se på meg selv i speilbilde noen ganger... Jeg aner ikke hva det er, men jeg liker meg selv :P

Men, jeg får jeg ikke ståkuk hver gang jeg går forbi et butikkvindu, da.

Skrevet (endret)

UANSETT om det er tull eller ikke - så SKADER det ikke å gi ordentlige svar på problemstillingen. Dersom du føler du blir lurt fordi du gir et ordentlig svar på noe som kanskje ikke er ordentlig så er du veldig lite spandabel på råd og visdom.

Jeg mistet nettopp litt respekt for deg. Selv om om tråden er eklatant, betyr ikke det at du skal være en idealistisk dogmatisk narb. Stikk plz. :) :)

Ja, jeg syns faktisk det er fantastisk at noen gidder å hjelpe. Generelt sett hvis en trådstarter spør noe dumt/innlysende, hvis en trådstarter beskriver noe lite sannsynlig, hvis en trådstarter er ærlig og åpen - og da får så disrespektfulle, infantile svar. Yes - da føler TS seg veldig lysten på å spørre neste gang det er noe. :ironi:

Lykke til TS, det ordner seg sikkert. :)

Vel jeg kan ikke si at sinnet mitt bugner av respekt heller for folk som seriøst tror at folk blir kåte flere ganger om dagen av å se seg i speilet.

Det sier seg selv at det er kødd. Men jøss, bare mat trollet av hjertens lyst dere. :skratte:

Endret av Liquorice

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...