Gå til innhold

Blodaare som buler ut

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Link....

Google ganglion du. Er den ved håndleddet og er ganske rund, er det nok det du har. Det er ingen blodåre!

Gjest lulu
Skrevet

Provde poste bilde, men.

Ok, takk, alt godt.... Dette er nok ikke noe farlig.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg har blodårer som "tyter" ut av hendene og på armene, jeg har hele tiden fått høre at det er pga fettprosenten i kroppen. Var ikke sånn når jeg var yngre, men når jeg gikk ne i vekt ble blodårene mer og mer synlige på hendene og armene. Er ikke farlig. :)

Gjest lulu
Skrevet

Google ganglion du. Er den ved håndleddet og er ganske rund, er det nok det du har. Det er ingen blodåre!

Den er midt oppa handa...

Gjest Indra
Skrevet

Hvis du faktisk har en utposning bør du ta en tur til lege. Ikke for å skremme deg opp, men du kan i verste fall dø av det.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du faktisk har en utposning bør du ta en tur til lege. Ikke for å skremme deg opp, men du kan i verste fall dø av det.

Tøys. Man kan ikke få utposninger på vener på hendene, og hvis man hadde kunnet det hadde det ikke vært dødelig, fordi de er et lavtrykkssystem..

Skrevet

Hva i alle dager er det som feiler deg, Indra? Hvorfor bitcher du deg sånn opp over et helt legitimt spørsmål fra TS?

Jada, det er klart hun kan gå til legen, men dette var jo ikke akkurat noen legevaktsak og det kan jo ofte være greit å høre om andre har erfaring med det samme hvis en er litt bekymra.

TS: Som de andre sier; høyst sannsynlig ufarlig, men dersom du er bekymra bestiller du deg en time til lege så du får det avklart. :)

Gjest lulu
Skrevet

Hva i alle dager er det som feiler deg, Indra? Hvorfor bitcher du deg sånn opp over et helt legitimt spørsmål fra TS?

Jada, det er klart hun kan gå til legen, men dette var jo ikke akkurat noen legevaktsak og det kan jo ofte være greit å høre om andre har erfaring med det samme hvis en er litt bekymra.

TS: Som de andre sier; høyst sannsynlig ufarlig, men dersom du er bekymra bestiller du deg en time til lege så du får det avklart. :)

Tusen takk for svar. Jeg har legetime snart, om det blir vaerre drar jeg til legevakta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...