Gå til innhold

Grusomt!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fy faen. Har ikke ord.

Så du linken der om 16-åringen da, en annen sak.. med video..

Enkelte bruker tydeligvis yrket til å få utløp for GALSKAPEN sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fy faen. Har ikke ord.

Så du linken der om 16-åringen da, en annen sak.. med video..

Enkelte bruker tydeligvis yrket til å få utløp for GALSKAPEN sin.

Fikk ikke opp linken(har tregt nett),er forøvrig helt enig med deg i at enkelte trekker til visse yrker for å få utløp for psykopatien og sadismen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det hele tiden er saker om aggressive politimenn som utøver unødig vold og makt i det landet... Hva er det egentlig som foregår der borte?!? Syns hele USA holder på å gå over stokk og stein...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg synes det hele tiden er saker om aggressive politimenn som utøver unødig vold og makt i det landet... Hva er det egentlig som foregår der borte?!? Syns hele USA holder på å gå over stokk og stein...

Du behøver ikke gå lengre enn til UK for å finne lignende ting.

Planla en tur til London når endel demonstrasjoner stod på, og rådet jeg fikk fra venner som bor der? Unngå demonstrasjonene om du kan, men blir du fanget inn i en, hold så god avstand du kan fra politiet, og søk deg mot rolige, storvokste (mannlige) demonstranter, og kom deg inn om du får et tilbud om en åpen dør i et hus eller en bil. Ikke film, med mindre du er bak en låst dør.

Men gjennomgangsrådet var at jeg ikke burde reise. Har astma, hjertefeil, og en gammel ryggskade. Pepperspray og slag kan i verste fall ta livet av meg, og det er nær garantert at det vil slå opp gamle skader og sende meg i rullestol.

Neste stopp for galskapen, Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du behøver ikke gå lengre enn til UK for å finne lignende ting.

Planla en tur til London når endel demonstrasjoner stod på, og rådet jeg fikk fra venner som bor der? Unngå demonstrasjonene om du kan, men blir du fanget inn i en, hold så god avstand du kan fra politiet, og søk deg mot rolige, storvokste (mannlige) demonstranter, og kom deg inn om du får et tilbud om en åpen dør i et hus eller en bil. Ikke film, med mindre du er bak en låst dør.

Men gjennomgangsrådet var at jeg ikke burde reise. Har astma, hjertefeil, og en gammel ryggskade. Pepperspray og slag kan i verste fall ta livet av meg, og det er nær garantert at det vil slå opp gamle skader og sende meg i rullestol.

Neste stopp for galskapen, Norge?

Det er helt utrolig!!!!

Jeg så på "Legene" her om dagen, og da intervjuet de en fyr som hadde blitt sprayet med pepperspray. Han hadde vært på en demonstrasjon, en ganske fredelig sådan. De viste film fra dette, og folk satt pent i ro på en plen. Og så kommer politiet og sprayer alle sammen ned med pepperspray. Politiet sto ikke mer enn en meter ifra dem... Han fyren de snakket med hadde ikke klart å åpne øynene på 45 minutter... Må være helt grusomt! Er glad vi bor i et land der du får lov til å ytre meningen din uten å bli sprayet med pepperspray eller blir pepret med strøm, slik ting foregår i USA. Og ikke minst er jeg glad vi bor i et land der vold fra politiet blir slått hardt ned på. Virker som om politiet kan gjøre hva de vil i endel land...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiger

Norge er ikke det grann bedre.

Synes faktisk vi må feie for egen dør før vi angriper andre land!

Link til Obiora-saken

Her ser vi at polititjenestemenn i Norge også dreper. Men de ble selvsagt frikjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...