Gå til innhold

Fornøyd med TrygVesta?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har shoppet litt rundt for å få lavere forsikringspremie. Det beste tilbudet fikk vi fra TrygVesta, og jeg kan ikke se at vilkårene er noe annerledes enn i den forsikringen vi allerede har. Vi har foreløpig Gjensidige som vi er veldig fornøyd med, og det lille vi har hatt bruk for dem til har de stilt opp øyeblikkelig. Men, det hadde helt klart vært godt å spare noen tusenlappe i åre, så har dere god erfaring med TrygVesta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd med Tryg, i motsetning til IF, som jeg hadde tidligere. Har også opplevd Vital (nå DNB) som motpart, de ville jeg styrt langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært fornøyd med Tryg, men Storebrand var langt billigere, derfor byttet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt trygg vesta var absolutt ikke fornøyd så jeg byttet til Gjensidige og er kjempe fornøyd.

Var så uheldig å ha innbrudd når jeg hadde trygg vesta som forsikring alt av smykker og armbånd å slik forsvant og jeg fikk absolutt ikke tilbake pengene så jeg kunne kjøpt alt tilbake. Hadde en gammel gullklokke som jeg tidligere har fått sjekket verdien på. Verdien var 40.000 og jeg fikk 7000 tilbake på den. Selv om urmakeren som hadde sett på den bekrefter verdien. De trakk også fra mye prosenter av verdien på smykkene. Har jo ikke hatt innbrudd når jeg har hatt andre forsikring selskap så vet jo ikke som det er samme dealen med de fleste selskapene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt trygg vesta var absolutt ikke fornøyd så jeg byttet til Gjensidige og er kjempe fornøyd.

Var så uheldig å ha innbrudd når jeg hadde trygg vesta som forsikring alt av smykker og armbånd å slik forsvant og jeg fikk absolutt ikke tilbake pengene så jeg kunne kjøpt alt tilbake. Hadde en gammel gullklokke som jeg tidligere har fått sjekket verdien på. Verdien var 40.000 og jeg fikk 7000 tilbake på den. Selv om urmakeren som hadde sett på den bekrefter verdien. De trakk også fra mye prosenter av verdien på smykkene. Har jo ikke hatt innbrudd når jeg har hatt andre forsikring selskap så vet jo ikke som det er samme dealen med de fleste selskapene.

Jo, alle trekker fra for slitasje og verdifall, men hvis du var så misfornøyd er det jo bare å klage. Det står jo til og med hvordan det skal gjøres i det brevet der det sto at du fikk igjen 7000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Vi hadde Tryg først, men ønsket å shoppe litt rundt etter billigere priser. Det fant vi hos IF, men det var jo ikke så rart, for de skrudde opp prisene uten forvarsel, trakk penger uten begrunnelse og klarte ikke etter seks (!) påminnelser å få trukket penger på riktig dato. Da gikk vi tilbake til Tryg, og er kjempefornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ikke fornøyd med tryg. Da jeg var i en bilulykke rotet de bort alle papirene mine som hadde med dette å gjøre, til og med kopiene. Dette ventet de 1mnd med å si, slik at jeg ikke husket alt like klart lengre. Eneste papiret de hadde var tegningsforklaring til motparten. Fikk skylda selvom jeg ikke hadde skylda, men de trakk ikke bonus. I tillegg har jeg holdt på med personskade erstatning i flere år etter ulykken, de blir aldri ferdig.

Har skiftet til Gjensidige, og føler at de er mer oversiktlige og til å stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personskade tar alltid flere år, uansett selskap.

Jurist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er/var ikke fornøyd med Tryg. Vil ikke si mer enn at de brukte unødvendig lang tid, 2 uker på å bestille takstmann -som kom en uke etter det igjen, og ytterligere en måned før de kom med erstatningen. Som var veldig lav. Så ca 2 mndr behandlingstid. Og vi måtte leve i et kaoshus i denne tiden, før vi endelig fikk råd til å begynne å reparere skadene.

Må bare si, vi har innboforsikringen hos et annet selskap, og fikk erstatningen for dette utbetalt 4 dager etter skaden inntraff. (Det er snakk om samme skade.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt forskjell på å få klarlagt skadene avhengig av hva det er snakk om. Løsøre går greit, personskader og omfattende skader på bygninger tar nødvendigvis lenger tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ulykkesforsikring hos Tryg, og var kjempefornøyd med oppfølgingen jeg fikk etter en ulykke med personskade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tryg, og er veldig fornøyd med de. Hadde ikke noe problemer med å få ordnet opp, da vesken vår forsvant på ferie. De var kjapp med å sende papirer, og rask med å ordne opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt forskjell på å få klarlagt skadene avhengig av hva det er snakk om. Løsøre går greit, personskader og omfattende skader på bygninger tar nødvendigvis lenger tid.

Joda, det er greit, men det er ikke greit at man ikke får takstmann før etter vannskaden nesten er tørket opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, det er greit, men det er ikke greit at man ikke får takstmann før etter vannskaden nesten er tørket opp. :)

Det spiller ingen rolle, takstmannen greier å takstere skaden likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...