Gå til innhold

Har du sett The Avengers?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har sett filmen The Avengers ennå? Er den bra? Hører visst den gjør det veldig stort for tiden.

Ja, min datter på 10 år og jeg har sett den. Det er en lang film, en ok story, god ide. 3D en var fantastisk bra. Bra effekter osv. Jeg synes den var verd å se, men du må jo like slike filmer selvsagt. Vi har forresten ikke sett noe av de andre filmene og det gikk veldig bra likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bobler

Thor! :rodmer:

Det beste er faktisk ikke at fyren er fordømrade kjekk (men han er jo det da, for all del), men at personligheten er akkurat slik jeg har forestilt meg den "ekte" Thor fra norrøn mytologi - litt bråkjekk, snarsint og voldsom, men også varm og rettferdig. Rett og slett en innertier til en bransje som ellers har litt lettfeldig omgang med myter og fortellinger.

Thor :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Ja, min datter på 10 år og jeg har sett den. Det er en lang film, en ok story, god ide. 3D en var fantastisk bra. Bra effekter osv. Jeg synes den var verd å se, men du må jo like slike filmer selvsagt. Vi har forresten ikke sett noe av de andre filmene og det gikk veldig bra likevel.

Overhode ikke, jeg liker ikke Iron Man eller lignende. Men digget den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Thor! :rodmer:

Det beste er faktisk ikke at fyren er fordømrade kjekk (men han er jo det da, for all del), men at personligheten er akkurat slik jeg har forestilt meg den "ekte" Thor fra norrøn mytologi - litt bråkjekk, snarsint og voldsom, men også varm og rettferdig. Rett og slett en innertier til en bransje som ellers har litt lettfeldig omgang med myter og fortellinger.

Thor er en trivelig trusefukter, det. :fnise:

Spøk til side, jeg likte den godt, hadde ikke spesielt høye forventninger til den, men jeg ble gledelig overrasket, og jeg er glad jeg fikk sett den før Avengers. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den var knallgøy! Likte veldig godt at den ikke var altfor selvhøytidlig, jeg lo så tårene nesten trillet flere ganger. Har sett alle de andre filmene utenom Hulken, tror kanskje det var en fordel. Jeg følte ihvertfall at jeg gikk glipp av litt siden jeg ikke kunne bakgrunnen hans. Ikke slik at det ble betydelig, men nok til at jeg tenkte over det.

Endret av Thorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å sovne flere ganger. :sjenert:

Men samboern min satt og hoppa i stolen ved siden av meg, og holdt på å dra av meg armen da vi kom ut mens han ropte "ååh, den var så kuuul!!" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sardintroll

Jeg holdt på å sovne flere ganger. :sjenert:

Det er godt gjort! Det er ikka akkurat en lydløs film! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt gjort! Det er ikka akkurat en lydløs film! :gjeiper:

Det er det ikke, det var nok derfor jeg ikke sovna. Jeg lo litt innimellom, for det var jo morsom nå og da. Og for interesserte er det nok en kjempefilm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Det er det ikke, det var nok derfor jeg ikke sovna. Jeg lo litt innimellom, for det var jo morsom nå og da. Og for interesserte er det nok en kjempefilm!

Helt klart, man må ha interessen for tegneserier og/eller superhelter for å ha glede av den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fantastisk god film! Jeg vil påstå at det er den beste filmen jeg har sett siden Avatar kom ut (og det er også en sterk 6'er i min bok!).

Jeg skal se den igjen på kinohvis jeg får noen med meg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...